×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
false

اگر تا به حال با هواپیما به مسافرت رفته باشید هنگام خرید بلیط هواپیما شما با چند راه برای خرید بلیط رو به رو شده اید.

با اصلاحات زیادی مواجه شدید. گاهی به صورت حضوری به آژانس های هواپیمایی مراجعه کردید و گاهی به صورت آنلاین بلیط را خریدید.

گاهی بلیط را به صورت چارتر و گاهاً به صورت سیستمی خریداری کردید. اما وقتی می توانید بدون نیاز به صرف بنزین و ترافیک های شهری در اینترنت بلیط هواپیما خریداری کنید چرا باید وقت خود را از بین ببرید؟

سایت های زیادی در اینترنت هستند که بلیط هواپیما ارائه می دهند.از جمله مهم ترین این سایت ها می توان به سایت  چارتر ۱۱۸ و سپهر ۳۶۰ اشاره کرد.

بلیط هواپیما

از جمله پرکاربردترین اصطلاحات بلیط هواپیما که هنگام خرید بلیط زیاد با آن مواجه می شوید کلاس پروازی و انواع مختلف بلیط هواپیماست .

بلیط های چارتر بسته به فصل سفر پر تردد یا کم تردد ممکن است بالاتر از قیمت مصوب دولتی و یا ارزانتر از آن باشد. مصداق قوانین هواپیمایی کشور فقط در مورد بلیط های سیستمی بوده و بلیط های چارتر را شامل نمیشود.

ارزان خریدن بلیط چارتر و انجام مسافرت توسط مسافر یک خرید برد – برد است چون چارتر کننده توانسته سهمیه خود را بفروشد و شما هم توانسته اید با قیمت مناسب خرید بلیط چارتر خود را انجام داده و به مسافرت بروید. در گذشته آژانسهای مسافرتی از شیوه های دیگری مانند پیامک، ایمیل و … مسافران را از وجود بلیط چارتر ارزان قیمت خبر می کردند اما در حال حاضر با به وجود آمدن سایتهای مختلف فروش بلیط هواپیما چارتر مثل چارتر ۷۲۴ می توانید خودتان به طور آزاد در جریان کلیه بلیط ها و قیمتها قرار بگیرید، آنها را مقایسه نموده و در نهایت بلیط مورد نظر خود را خریداری نمایید.

شاید تصور شود مسافرانی که بلیط هواپیما چارتر می‌خرند سفر بی‌کیفیت‌تری خواهند داشت، در حالی که چنین تصوری کاملا اشتباه است. خریداران بلیط هواپیما چارتر شرایط یکسانی را با خریداران بلیط سیستمی از لحاظ پرواز، نوع صندلی، کابین و پذیرایی تجربه خواهند کرد. حتی امکان خرید بلیط چارتر بیزینس کلاس هم وجود دارد. بنابراین شرایط پرواز میان بلیط هواپیما چارتر و سیستمی فرقی ندارد، اما در کل تفاوت‌هایی بین این دو وجود دارد که در ادامه به آنها اشاره می‌شود

false
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true

بت اسپات