×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
false

مقایسه کارکرد کولر گازی ها با کولر های معمولی

کولرهای گازی یکی از وسایل پرمصرف و متداول حال حاضر می باشند که با وجود امکانات زیاد و منحصربه‌فرد خود که در مقایسه با کارکرد کولر آبی ها دارا هستند، بسیار محبوب‌ترند. یکی از این ویژگی های عالی ، سیستم دی سی اینورتر است که تأثیر خیلی زیادی در ک کردن و صرفه‌جویی در مصرف انرژی دارند. کولر گازی ها می توانند تا  محل شما را در کمترین زمان ،خنک کنند و تهویه ای سالم را برقرار کنند که این قابلیت از توانایی دیگر محصولات خارج است و این تفاوت‌ها سبب شده است تا کولرگازی محصولی متداول‌تر باشد.

کولر گازی ۱۸۰۰۰ اجنرال

کولر گازی 18000 اجنرال یکی دیگر از شاهکار های شرکت اجنرال است . کولر گازی اینورتر ۱۸۰۰۰ اجنرال از  طراحی فوق العاده زیبا پنل و از لحاظ ظاهری  هم دلپسند و شیک و ظریف است که شما می توانید آن را در گوشه ای از منزلتان نصب کنید

این کولر نیز از فناوری اینورتربهره می برد که سبب کاهش فوق العاده مصرف برق می شود و از  کلاس مصرف  انرژی +++A برخوردار است. موتور قار داده شده برروی این  این کولرگازی اجنرال از نوع روتاری و دارای گنجایش ۱۲۰۰۰ BTU است که می تواند برای مکانهای تا ۴۰ متر مربع کافی باشد.

 

فیلترهای تصفیه هوای کولر گازی اجنرال

فیلتر های نصب شده بروی کولر های اجنرال مجهز به  یون زدایی همراه با عصاره سیب هستند که باعث از بین بردن بو ناخوشایند ، دود سیگار، گرد و غبار و میکروب ها خواهد شد و به همیدل با استفاده از کولر گازی ۱۲۰۰۰ و کولر گازی ۱۸۰۰۰ و کولر گازی ۲۴۰۰۰ اجنرال  همواره هوایی سالم و بهداشتی را تنفس خواهید کرد و در اتاق های منزل شما هوای تمیز جریان خواهد یافت. همانطور که اشاره کردیم این کولر گازی اینورتر ۲۴۰۰۰ اجنرال نیز دارای رتبه بندی انرژی +++A بوده که بسیار مصرف پایینی رو دارند و این کولر ها با گاز مبرد R410A کار می کند.

اگر میزان مصرف برق برای شما اهمیت دارد حتما در هنگام خرید به میزان مصرف انرژی آن توجه داشته باشید. خرید کولرگازی ۱۸۰۰۰ اجنرال و کولر گازی اینورتر ۲۴۰۰۰ اجنرال می تواند برای کسانی که به دنبال کولری با مصرف برق کمتر هستند، گزینه مناسبی باشد. این کولرگازی دیواری علاوه بر اینکه یک سرمایش و گرمایش فوق العاده می باشد در کاهش مصرف انرژی نیز توانایی بی نظیری دارد.

کولر گازی 12000 اجنرال

کولر گازی ۱۲۰۰۰ اجنرال

کولر گازی ۱۲۰۰۰ اجنرال یکی از وسایل تهویه و سرمایشی تولیدی برند اجنرال می باشد . کولر گازی ها درای سایز ها و کارکرد های متفاوتی می باشند که کولر ۱۲۰۰۰ یکی از این تولیدات می باشد و معمولا این کولر را برای مکان های نسبتا کوچک انتخاب می کنند زیرا این کولر توانایی سرمایشی فوق العاده را برای مکان های با متراژ کم دارد .

کولر گازی ها توسط شرکت های مختلفی تولید و به بازار عرضه می شوند یکی از این برند ها شرکت اجنرال می باشد . برند اجنرال کولر گازی های تولیدی خود را با استفاده از تکنولوژی کشور ژاپن و بیشترین راندمان کاری و همچنین دوام در شرایط آب و هوایی مختلف است که به نسبت به رقبای خود از برتری قابل توجهی برخوردار است تولید می کند و با توجه به سابقه طولانی که در زمینه ی تهویه مطبوع به صورت تخصصی دارد، از اعتماد بالای برخوردار است و به همین دلیل از محصولات این شرکت به عنوان «ریش سفید کولرها» یاد می شود.برای موتور کولر گازی ۱۲ هزار اجنرال مدل ASGS12LFCA از کمپرسورهای روتاری استفاده کرده اند و یکی از کولر گازی بسیار کم مصرف موجود در بازار بانه است

کولر گازی 12000 اجنرال را به یقین می توان جزء یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین کولر های گازی در بازار فروش انواع کولر و اسپلیت دانست ولی ما می خوایم  به نقد و بررسی چند مدل کولر گازی به صورت تخصصی بپردازیم تا شما عزیزان بتوانید قبل از خرید کولر گازی اجنرال با مزایا و معایب و کارکرد کامل آن آشنا شوید.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید کولر گازی اجنرال ۱۲۰۰۰ و کولر گازی ۱۸۰۰۰ اجنرال در مقایسه با سایر محصولات هم رده خود از نظر کیفی و اثر دهی در مقابل تغییرات آب و هوایی بسیار عالی جوابگویی داشته و توانایی و کارکرد سیستم را مدیون تجهیزات پیشرفته و عالی کشور ژاپن می باشد ، و این محصولات چندین سال به عنوان یکی از مناسب ترین محصولاتی بوده اند که در زمینه تهویه مطبوع و سرمایش در حال فعالیت می باشند و به همین دلیل موردد اعتماد افراد زیادی قرار گرفته اند.

کولر گازی اینورتر ۲۴۰۰۰ اجنرال و قابلیت هایش

کولرگازی ۲۴۰۰۰ اجنرال یکی دیگر از تولیدات برند اجنرال استکه  برای فضاهایی به مساحت ۶۰ تا ۸۰ مترمناسب و قابل استفاده می باشد. کولرگازی اجنرال ۲۴۰۰۰ از موتور روتاری برخورداراست و جزء مدلهای کم مصرف اینورتر می باشد که همین کم مصرف بدنش خرید کولر گازی ۲۴۰۰۰ را معقول می کند.

شما عزیزان می توانید برای کسب  اطلاعات زیادتر در مورد خرید کولرگازی اینورتر اجنرال ۲۴۰۰۰ با کارشناسان ما در تماس باشید تا از قیمت اسپلیت اجنرال ۲۴۰۰۰ اطلاع داشته باشید .

 

 ” کولرگازی دوتکه دیواری۲۴۰۰۰ برای خنک کردن فضاهایی به مساحت ۶۰ تا ۸۰ متر مناسب می باشد.”

یکی از مشکلاتی که برای کولر های قدیمی مصرف بالای انرژی توسط دستگاه بود و این نیز  به این دلیل است که پس از مدتی از کار دستگاه و به تشخیص برد فرمان با رسیدن دمای محل به حد از قبل تعیین شده ، فرمان خاموش نمودن دستگاه از طریق برد فرمان به موتور دستگاه ارسال می شود و دستگاه هم با اجرای آن از برد فرمان،موتور خاموش می شود و زمانی که کولر گازی شما دوباره بخواهد روشن شود  نیاز به جریان برق بسیار بیشتری را دارد و آن را نیز هم در همان لحظه اول استارت مصرف می کند! (معمولا این جریان در هر ساعت ۳ بار این تکرار خواهد شد) ولی خوشبختانه در کولرگازی ۲۰۱۸ به بعد اجنرال به دلیل قرار دادن برد اینورتر یا همان دی سی اینورتر به صورت کامل بر طرف گردیده است و مشتری دیگر به هیچ عنوان نگرانی از بابت مصرف  بالای برق منزل و یا محیط کار ندارد.

حالت گرمایشی و سرمایشی

این محصولات به دلیل داشتن کارکرد دوگانه سرمایشی و گرمایشی، را می توان هم در فصل سرما و هم در گرما استفاده کرد و یک دستگاه تهویه مطبوع مناسب برای سالن ها و اتاق های بزرگ شما می باشد. کولرگازی ۱۲۰۰۰ اجنرال مدل ASGS12LFCA متناسب با مناطق گرم خاورمیانه طراحی شده است و در دماهای بالای ۵۰ درجه سانتی گراد نیز، عملکردی عالی خواهد داشت.

اگر میزان مصرف برق برای شما اهمیت دارد حتما در هنگام خرید به میزان مصرف انرژی آن توجه داشته باشید. خرید کولرگازی ۱۸۰۰۰ اجنرال و کولر گازی اینورتر ۲۴۰۰۰ اجنرال می تواند برای کسانی که به دنبال کولری با مصرف برق کمتر هستند، گزینه مناسبی باشد. این کولرگازی دیواری علاوه بر اینکه یک سرمایش و گرمایش فوق العاده می باشد در کاهش مصرف انرژی نیز توانایی بی نظیری دارد.

 

ضرورت وجود گاز R410A در کولرگازی جدید اجنرال

کولر گازی های اجنرال از گاز R410A استفاده می کنند که باعث کارایی بهتر و طول عمر زیادتر کولرگازی خواهد شد. قابلیت گاز R410A، توانایی جذب و رها کردن حرارت بیشتر است.موتور کولرگازی دی سی اینورتر اجنرال توانایی تولید هوای خنک و تمیزی را دارد که می تواند به راحتی فضای بزرگتری را نیز خنک کند و این موتور بسیار پیشرفته از فرسودگی دستگاه جلوگیری خواهد کرد و باعث می شود سال های طولانی عملکرد بی نظیر خود را حفظ کند.

تفاوت گازها

گاز R22 که در کولرگازی های قدیمی به کار رفته است علاوه بر اینکه باعث وارد آمدن فشار بیشتری به کمپرسور می شود، طول عمر دستگاه را نیز کاهش خواهد داد. بنابراین از این بابت می توانید در مورد خرید این مدل خیالتان راحت باشد و احتمال سوختن موتور یا ترک برداشتن بسیار بسیار کمتر است

false
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true

بت اسپات