×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
false

معرفی پلتفرم آنالیز داده اینگرو و کاربرد آن برای کسب و کارها

یکی از مهم ترین اقداماتی که برای کسب و کارها ، به ویژه سازمان هایی که با اطلاعات و داده های زیادی سروکار دارند ، جمع اوری و تجزیه تحلیل داده ها می باشد. منظور از داده ها ، اطلاعات مربوط به مشتریان ، تراکنش ها ، سفارشات ، پیام ها و هرگونه اطلاعاتی که میان یک سازمان با مشتری و تامین کننده و شرکا ردوبدل شده ، است. چرا آنالیز و اصلا جمع اوری داده  اهمیت دارد؟ زیرا در تصمیم گیری ها و تدوین استراتژی های بازاریابی ، تبلیغات ، فروش و ارتباط با مشتری تاثیر زیادی دارد.

در حال حاضر در دنیا ، برند های معتبر و سازمان های پیشرو ، با استفاده از تجزیه تحلیل داده ها ، اقدامات بزرگی را انجام می دهند و می توان گفت یکی از دلایل موفقیت چنین سازمان هایی ، همین توجه ویژه به داده های کسب و کار می باشد. در صورتیکه شما هم مایل باشید ، کسب و کار یا سازمان زیر نظر خود را به بهترین نحو مدیریت کنید ، نیاز مبرمی به جمع اوری ، ذخیره سازی و آنالیز داده ها دارید.  اینگرو توانسته با راه اندازی پلتفرم تخصصی انالیز داده ، هر سه مرحله از تجزیه تحلیل داده را برای مدیران و تصمیم گیرندگان یک کسب و کار تسهیل نماید.

اینگرو پلتفرم آنالیز داده کسب و کار

اینگرو چیست؟

اینگرو نام شرکت نرم افزاری است که پلتفرم جمع آوری ، تحلیل و نگهداری بیگ دیتا را برای کسب و کارها بصورت ابری یا on-promises فراهم نموده است. که به کمک اینگرو مدیران و ذی نفعان قادر خواهند بود به راحتی و با کمترین دانش آنالیز داده ، اقدام به تحلیل و بررسی اطلاعات مربوط به کسب و کار خود نمایند. کسب و کارهای SaaS در هر اندازه – از استارتاپ ها گرفته تا شرکت های بزرگ – از پلتفرم اینگرو به منظور  یکپارچه کردن داده ها در تمامی فرایندهای سازمانی می توان بهره برد. یکی از نوآوری هایی که اینگرو انجام داده ، نسبت به سایر پلتفرم های قدیمی آنالیز داده ، قابلیت آنالیز راحت برای تمامی پرسنل یک سازمان یا شرکت است. حتی افرادی با کمترین درک از دانش علوم داده می توانند به راحتی اطلاعات مدنظر خود را استخراج و تجزیه تحلیل کنند. محیط کاربری یوزرفرندلی و قابلیت آنالیز آسان از ویژگی های منحصر به فرد این پلتفرم است. ضمن اینکه به کمک اینگرو قادر خواهید بود در لحظه به داده های گذشته و حال دسترسی داشته باشید که تحلیل چنین اطلاعاتی به اتخاذ تصمیمات راهبردی به منظور افزایش فروش و سودآوری بیشتر کسب و کار شما منجر خواهد شد.

کاربردهای اینگرو برای سازمان ها و شرکتها

آنالیز داده‌ها ، دید بهتر و عمیقی در اختیار مدیران کسب‌وکارها قرار می دهد که این امکان را فراهم می کند عملکرد بهتری برای سازمان خود فراهم کنند. برای مثال خدمات یا محصولات خود را براساس نیازهای مشتری ارائه دهند ، بهترین کانال های بازاریابی را انتخاب کنند ، هزینه های مربوط به تبلیغات خود را مدیریت و بهینه کنند. ارتباط با مشتریان را به شیوه های نوین مدیریت کنند.   در ادامه چند نمونه از کاربردهای اینگرو برای کسب و کارها را توضیح می دهیم تا مزیت این پلتفرم را برای سازمان خود به درستی درک کنید.

کاربرد اینگرو در رونق کسب و کار

درک دقیق نقاط ضعف

زمانیکه شما به درستی اطلاعات و داده های کسب و کارتان را تجزیه تحلیل کنید ، خیلی راحت به نقط ضعف و ایرادات آن پی می برید. در چه بخش هایی نقایص و ایراداتی وجود دارد را به کمک اینگرو متوجه می شوید.  با استفاده از این تحلیل‌ها می‌توان تاثیر هر اتفاقی در حیطه کسب‌وکار را بر رفتار کاربران مشاهده کرده و به نقاط ضعف و کاستی‌های موجود در عملکرد محصول پی برد.

صرفه جویی در زمان

اینگرو شما را از توسعه زیرساخت‌های بیگ دیتا و داده های حجیم و اجرای Query های سنگین بی‌نیاز می‌کند و در کوتاه تربن زمان ممکن ، یک زیرساخت کامل با تمام ویژگی های مدنظر شما در اختیارتان قرار می دهد.

کاهش نیروی کار

به کمک اینگرو می توانید نیروی کار خود را کاهش دهید. حتی یک نفر یا خودتان به راحتی می توانید اطلاعات را مشاهده ، انالیز و جمع آوری کنید. در این شرایط بسیاری از هزینه های سازمان نیز کاهش می یابد.

یک واحد BI تخصصی در خدمت شماست

چه اهمیتی دارد سازمان شما بخش BI دارد یا خیر، اینگرو با در اختیار قرار دادن پنلی که قابلیت ‌های بی ‌شماری دارد به مدیران کلیه بخش های سازمان ، اعم از بازاریابان ، مدیران عملیاتی و تصمیم گیران نهایی ، امکان انالیز سریع داده های سازمان را می دهد. اگر دپارتمان BI در شرکت شما وجود داشته باشد نیز ، اینگرو یک مکمل و همکار حرفه ای در جهت تجزیه تحلیل اطلاعات کسب و کار شما خواهد بود.

اتخاذ تصمیمات راهبردی

با در اختیار داشتن داده ها و گزارشات مربوطه ، دست شما در تصمیم گیری باز خواهد بود و با انعطاف بیشتر و دید بهتری نسبت به شرایط حال و حتی آنچه در آینده اتفاق خواهد افتاد تصمیم گیری خواهید کرد. این مورد برای سازمانهایی که قصد دارند سهم بیشتری از بازار داشته باشند اهمیت زیادی دارد ، زیرا سازمانی می تواند در آینده موفق باشد که از حالا پیش بینی های نسبتا صحیحی از آنچه اتفاق خواهد افتاد داشته باشد. هرکسی با هر دانشی در سازمان شما می تواند گزارش گیری داده ها را به راحتی انجام دهد

شخصی سازی خدمات و محصولات برای مشتریان

اینگرو در تمام مراحل دسته‌ بندی و انتخاب بازارهای هدف در کنار شماست و به شما کمک می‌کند تا به هر جامعه هدفی ، متناسب با نیاز آن دسته خدمت‌رسانی کنید. این مزیت موجب ارتقای تجربه کاربران، بالا رفتن رضایت‌مندی آنان و در نتیجه افزایش درآمد و سوددهی سازمان خواهد شد.

بهبود بازاریابی و تبلیغات

سرویس اتوماسیون بازاریابی اینگرو این امکان را برای شما فراهم می‌آورد تا به‌صورت کاملاً خودکار داده‌ها را تجزیه‌وتحلیل کرده و سپس با استفاده از هوش مصنوعی و بر اساس رفتار کاربران آن‌ها را در دسته‌های مختلفی، از مشتریان راغب گرفته تا مشتریان در معرض خطر، دسته‌بندی کنید. این سرویس تمرکز خود را بر مشتریان راغب یا همان سرنخ‌های فروش قرار داده و با استفاده از روش‌های هدف‌گذاری مجدد و کمپین‌های ارسال پیام متوالی، آن‌ها را به انتهای قیف بازاریابی هدایت می‌کند.

false
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true

بت اسپات