×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
false

کرم دور چشم ضد چروک قوی

کرم دور چشم ضد چروک یکی از اون چیزاییه که اگه یه بار استفاده کنی، دیگه نمی‌تونی بدونش سر کنی. می‌دونی که پوست دور چشم خیلی نازک و حساسه و زودتر از جاهای دیگه صورت چروک می‌شه. اگه به فکرش نباشی، همین چروک‌های ریز و تیرگی‌ها کم‌کم بیشتر می‌شن و در نهایت وقتی به آینه نگاه می‌کنی، حس می‌کنی اون شادابی قبلی رو از دست دادی. حالا یه کرم دور چشم ضد چروک قوی، دقیقا همون چیزیه که نیاز داری تا به پوست دور چشمت کمک کنی که دیرتر این تغییرات رو نشون بده یا حتی اگه چروکی به وجود اومده، کمترش کنی.

پوست دور چشم نازک‌تر از بقیه نقاط صورته و خیلی بیشتر در معرض آسیب قرار داره. نور خورشید، خستگی، کم‌خوابی و حتی استرس‌های روزانه، همشون می‌تونن باعث بشن که چروک‌های ریز دور چشمت ظاهر بشن یا اینکه این ناحیه به مرور زمان تیره و کدر به نظر بیاد. کرم‌های ضد چروک برای این ساخته شدن که با ترکیبات خاص و قوی خودشون، به پوست دور چشم کمک کنن دوباره به حالت قبلی برگرده یا حداقل بیشتر از این آسیب نبینه.

کرم دور چشم ضد چروک قوی به چه دردی میخوره؟

مثلا خیلی وقت‌ها ممکنه صبح از خواب بیدار بشی و متوجه بشی که دور چشمت پف کرده یا یه سری چروک‌های ریز و نازک دور چشمت ظاهر شده. دلیلش معمولاً کمبود رطوبت تو این ناحیه‌ست. یکی از مهم‌ترین دلایلی که پوست دور چشم زودتر چروک می‌شه، خشکی این ناحیه‌ست. کرم‌های ضد چروک معمولاً توی خودشون ترکیبات مرطوب‌کننده قوی دارن که می‌تونن به پوست این قسمت رطوبت بدن و همین کار کمک می‌کنه که پوست نرم‌تر بشه و خطوط ریز کمتر دیده بشن.

حالا وقتی حرف از یه کرم دور چشم قوی می‌زنیم، یعنی داریم درباره یه محصولی حرف می‌زنیم که توی ترکیباتش موادی مثل هیالورونیک اسید، پپتیدها، کلاژن و انواع ویتامین‌ها به خصوص ویتامین C و E رو داره. این مواد نه تنها رطوبت مورد نیاز رو به پوستت می‌رسونن، بلکه به تحریک تولید کلاژن هم کمک می‌کنن. کلاژن اون چیزی‌یه که پوستت رو محکم و شاداب نگه می‌داره. با گذر زمان و افزایش سن، میزان تولید کلاژن توی پوست کم می‌شه و به همین دلیل پوست شروع به چروک خوردن و شل شدن می‌کنه. حالا با یه کرم ضد چروک قوی می‌تونی این روند رو کندتر کنی و به پوستت کمک کنی که دیرتر این تغییرات رو نشون بده.

 

کرم دور چشم ضد چروک قوی

میدونی از چه سنی میتونی از یه کرم دور چشم ضد چروک استفاده کنی؟

یه چیزی که خیلی‌ها شاید ندونن اینه که کرم‌های دور چشم فقط برای سنین بالاتر نیست. اگه فکر می‌کنی باید تا زمان ظاهر شدن چروک‌ها صبر کنی، کاملاً اشتباه می‌کنی. خیلی از متخصصان پوست پیشنهاد می‌کنن که استفاده از کرم دور چشم رو از بیست و چند سالگی شروع کنی. اینطوری قبل از اینکه چروک‌ها عمیق بشن، می‌تونی ازشون پیشگیری کنی. این کرم‌ها برای مرطوب کردن و تقویت پوست دور چشم عالی هستن و از به وجود اومدن خطوط ریز و چروک‌های عمیق جلوگیری می‌کنن.

روش استفاده از کرم دور چشم هم خیلی مهمه. یه چیزی که همیشه باید یادت باشه اینه که پوست دور چشم خیلی حساسه و نباید زیاد بهش فشار بیاری. وقتی کرم رو می‌زنی، بهتره از انگشت حلقه‌ات استفاده کنی. این انگشت ضعیف‌ترین فشاری رو به پوست وارد می‌کنه و باعث نمی‌شه که به پوست آسیب برسه. مقدار کمی از کرم رو بردار و خیلی آروم با ضربات ملایم دور چشمت بزنی. این کار نه تنها کرم رو بهتر جذب می‌کنه، بلکه به جریان خون تو این ناحیه هم کمک می‌کنه و پف‌ها رو کمتر می‌کنه.

یکی از بهترین کرم های دور چشم ضد چروک قوی، کرم دور چشم والوفرم مری کی هست!

 

کرم دور چشم ضد چروک قوی

درباره ی کرم دور چشم والوفرم مری کی

کرم دور چشم والوفرم مری کی از پپتید ها (آمینو اسید ها و ترکیبات مفید گیاهی) ساخته شده که به از بین بردن چین و چروک ها و خطوط عمیق دور چشم کمک میکنه. از کاربرد های قابل توجه این کرم که باید بهتون بگم اینه که به رفع سیاهی دور چشم، پف چشم و همچنین افتادگی پلک بالا کمک زیادی میکنه.
نوک فلزی این محصول پوست شما رو ماساژ میده و خنک میکنه و باعث میشه که به پوست خشک شما آبرسانی بشه و مرطوب بشه که این رطوبت تا ۱۲ ساعت ماندگاری داره. طبق تحقیقات انجام شده از هر ۱۰ خانوم ۸ نفر گفتن که بعد از ۲هفته استفاده از کرم دور چشم والوفرم مری کی ،اطراف چشم شون درخشان تر شده و چین و چروک ها ،پف چشم و سیاهی چشم شون تا حد زیادی از بین رفته.
این موضوع به این معنی هست که بعد از استفاده به مدت ۲ هفته چین و چروک،پف ،سیاهی و افتادگی پلک تا ۸۰ درصد بهبود پیدا میکنه..

 

کرم دور چشم ضد چروک قوی

جمع بندی

در آخر، اگه دنبال یه محصول می‌گردی که واقعاً مؤثر باشه و پوست دور چشمت رو به بهترین حالت ممکن برسونه، باید دنبال یه کرم ضد چروک قوی باشی. یادت باشه که ترکیبات موجود توی کرم خیلی مهمه. هیالورونیک اسید، پپتیدها، کلاژن و ویتامین‌ها چیزایی هستن که باید دنبالشون بگردی. اگه کرمی که استفاده می‌کنی این ترکیبات رو داشته باشه و به طور منظم ازش استفاده کنی، به مرور زمان می‌بینی که چروک‌ها کمتر شدن، پوستت نرم‌تر و شاداب‌تر شده و حتی تیرگی‌ها و پف‌ها هم کاهش پیدا کردن.

در نهایت، مراقبت از دور چشم یه بخشی از زیبایی و سلامتی پوسته که نباید دست کم گرفته بشه و فواید استفاده از کرم دور چشم بینهایت زیاده.

پوستت همیشه باهات همراهه و هر چقدر بیشتر بهش رسیدگی کنی، بهتر و شاداب‌تر می‌مونه.

یه کرم دور چشم ضد چروک قوی از کجا تهیه بشه مطمعن تره؟

سایت مای سفورا، یه سایتِ فروش محصولات آرایشی بهداشتیه اورجینال و با کیفیته.

میتونی با خیال راحت کرم دور چشم والوفرم مری کی رو از سایتشون سفارش بدی و از مشاوره رایگانشون هم بهره مند بشی.

 

false
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true

بت اسپات