false
false
false
false
false
false
false
false
false
این تغییر نشان کافه بازار از طرف اهالی رسانه و متخصصان حوزه برند نیز مورد توجه قرار گرفت.
به نقل از پایگاه خبری دنیای برند، رسانه «دنیای برند» بر آن شد تا در راستای مسئولیت اجتماعی خود نظر کارشناسان و مسئولان برند در حوزههای مختلف را به این تغییر لوگو جلب کند و با انجام پژوهشی بر پایهٔ تعاریف اصول برند، زاویههای مختلف این تغییر را موشکافی کند. آنچه در ادامه خواهید خواند، زوایای متنوعی از تغییر این نشان است.
این نظرات به در صفحه رسمی کافه بازار در ویرگول منتشر گردید و به صورت انلاین هم نیز می توانید از نظرات کارشناسان و متخصصان استفاده کنید.
در اینجا بخوانید:
نظر کارشناسان و فعالان حوزه برند در مورد تغییر نشان کافه بازار
رسانه دنیای برند از تمام عزیزان که نظرات خود را با ما در میان گذاشتند کمال تشکر را دارد.
- محسن شیخها (رئیس ارتباطات دیجیتال همراه اول و مشاور تبلیغات)
- دکتر سهیل نجات (پژوهشگر برند و مدیر بازاریابی در میهن)
- هومن خطیبی (مدیر برند تیپاکس و مشاور توسعه برند)
- دکتر محمد رضا صدقیانی فر (استراتژیست)
- حمید توکلی (نامولوژیست و مشاور انتخاب نام برند)
- دکتر بهروز ناصرالمعمار (کارافرین سریالی و مشاور مدیریت)
- دکتر محمد اراکی تبار (خالق ارزش برند و استراتژیست)
- عباس جهرمیان ( مدرس استالینگ شخصی)
- سهراب رحیمی (مرس و مشاور مدیریت مد)
- امید ملائکه (مدرس و مربی پرسنال برندینگ)
- ایمان سیدیان (مشاور برندسازی)
- عادل طالبی (استراتژیست ورود به بازار کسب و کارهای اینترنتی)
- آرش سروری (تسهیلگر رویدادهای فناوری و استارتاپی و مشاور رسانهای)
- کیوان نقره کار (مجری و کارشناس صدا و سیما)
- علی شاهی (طراح و گرافیست)
- امیر حسین سعادت فر (طراح هویت بصری و مشاور تبلیغات)
- علی جناب (طراح و گرافیست)
- دکتر مجتبی پیرزاد (مدرس دانشگاه و مشاور کسب و کار)
- حمید فرخ (مدیر گروه اکسیر)
- سعید زنگنه (مدیر پرتال آسمونی)
- احمد ستاریان ( مشاور فروش و تبلیغات)
- دکتر سید محمد حسن خلخالی (مدرس دانشگاه و مشاور حقوقی کسب و کارها)
- علی دادگر (مشاور بازاربابی دیجیتال برندها)
- دکتر حمید فرهمند ( متخصص رهبری سازمانی و منابع انسانی)
- میثم توکلی (مشاور سیستم های مدیریت)
false
false
false
false