×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
false

روش های رفع آسیبی که مواد شوینده به بدن وارد می کنند

استفاده از مواد شوینده امروزه جایگاه ویژه و خاصی در زندگی افراد دارد و افراد با استفاده از این مواد شوینده اقدام به شستشوی البسه و یا پیرامون خود می کنند. نکته و سوال بسیار مهم این است که برای رفع آسیب ها و مضرات مواد شوینده چه کارهایی باید انجام داد. با ما همراه باشید تا به این سوال بسیار مهم پاسخ بدهیم.

https://uupload.ir/files/mk35_57748343.jpg

معایب کار با استفاده از مواد شوینده

به دلیل ترکیبات مختلفی که در داخل مواد شیمیایی شاهد آن هستیم، استفاده بیش از اندازه از این مواد می تواند مشکلات مختلفی را برای فرد به همراه داشته باشد. از مهم ترین علائم استفاده از مواد شیمیایی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سرفه
  • حالت تهوع
  • تنگی نفس
  • آبریزش چشم
  • سینه درد
  • تحریک گلو
  • تحریک بینی
  • تحریک چشم
  • خس خس سینه
  • سینه پهلو
  • جمع شدن مایع در ریه ها

نکته بسیار مهمی که باید به آن توجه کنید این است که در صورتی که با چنین علائمی مواجه هستید، حتماً سعی کنید که پیش دکتر رفته و برای حل مشکل خود اقدام کنید.

بعد از استفاده از مواد شوینده چه بخوریم

افرادی که بیشتر از بقیه در معرض مواد شوینده هستند، همواره این سوال را مطرح می کنند که پس از استفاده از مواد شوینده چه بخوریم که بتوانیم تاثیرات این ماده را به طرز چشمگیری کاهش دهیم.

در ادامه شما را با مهم ترین موادی آشنا می کنیم که مصرف آن ها می تواند به شما کمک کند تا مشکلات استفاده از مواد شوینده را به طرز چشمگیری کاهش دهید.

شیر

شیر یکی از مهم ترین موادی است که پیشنهاد می شود تا پس از استفاده از مواد شوینده آن را مصرف کنید. مصرف شیر باعث می شود تا مواد شوینده نتوانند آنچنان که باید بر روی بدن شما تاثیر بگذارند. به همین دلیل پیشنهاد می دهیم که حتماً مصرف شیر را در برنامه خود قرار دهید.

 

https://uupload.ir/files/70wd_57731531.jpg

 

آب فراوان

یکی از نکات مهمی که باید به آن توجه کنید این است که در زمان سفر به کشورهای خارجی معمولاً هتل ها برای آن که به بهترین شکل ممکن  بتوانند محیط را ضد عفونی کنند، از مواد شوینده استفاده می کنند.

یکی از کشورهایی که به نظافت هتل هایش با مواد شیمیایی تاکید بسیار زیادی دارد ترکیه است. در صورتی که قصد دارید تا به زودی با ثبت نام در یک تور آنتالیا به این کشور سفر کنید، پیشنهاد می کنیم که مصرف زیاد آب را در راس امور خود قرار دهید تا از عوارض احتمالی استفاده از مواد شیمیایی برای تمیز کردن هتل ها در امان باشید.

 

https://uupload.ir/files/sdjk_159362670472442600.jpg

 

آب سبزیجات

مصرف آب سبزیجات مختلف نیز به شما کمک می کنند تا مقاومت بدن خود را در برابر مواد شوینده افزایش چشمگیری بدهید. حتما مصرف آب سبزیجات مختلف را در برنامه خود قرار دهید.

 

https://uupload.ir/files/vfpl_jugos.jpg

 

ویتامین ث

ویتامین ث نیز جز مهم ترین مواردی است که به شما کمک می کند تا بتوانید بدنتان را در برابر آسیب های مواد شوینده مقاوم کرده و کمترین میزان تاثیر را از این مواد شوینده دریافت کنید. به همین دلیل پیشنهاد ما این است که حتماً مواد غذایی با ویتامین ث را در رژیم غذایی خود قرار دهید.

 

https://uupload.ir/files/6vmq_2551564.jpg

 

false
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true

بت اسپات