×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
false

فروشگاه معتبر برای خرید و فروش اکانت کلش آف کلنز

فروشگاه معتبر برای خرید و فروش اکانت کلش آف کلنز

بازی کلش آف کلنز جز محبوبترین بازی های گوشی های هوشمند است که از سال ۲۰۱۳ توسط کمپانی سوپرسل عرضه شد .

این بازی در سبک بازی های استراتژیکی است که کاربر رهبری یک قبیله یا دهکده را بر عهده میگیرد و سطح آن را بالا میبرد . این بازی مانند سایر بازی ها بر روی حساب کاربری ایمیل یا جیمیل ذخیره میشود و تمامی پیشرفت های بازی روی آن ایمیل ذخیره میشوند ؛ بنابراین به راحتی میتوان بازی را در گوشی های مختلف ادامه داد .

وقتی صحبت از خرید و فروش اکانت کلش آف کلنز میشود یعنی جیمیلی که در آن بازی ذخیره شده است معامله میشود و فروشنده باید جیمیل را به صورت کامل به خریدار بدهد .

در سال های اخیر اکانت این بازی و بازی های دیگر مثل کلش رویال و براول استارز در نرم افزار هایی درج آگهی مثل دیوار یا شیپور خرید و فروش میشد ، حتی به صورت مستقیم اکانت های این بازی بین ۲ نفر معامله میشد ولی تمامی معاملات به صورت موفقیت آمیز انجام نمیشد و متاسفانه کلاهبرداری های زیادی در این زمینه پدید آمد .

برای جلوگیری از سو استفاده کاربران از این معاملات یک سایت معتبر و امن برای خرید و فروش افتتاح شد . سایت نوین کلش به عنوان واسطه میان خریدار و فروشنده اکانت کلش عمل میکند .

نحوه فروش اکانت کلش به صورت امن

شما میتوانید برای فروش اکانت کلش آف کلنز خود به صورت رایگان در سایت نوین کلش با آدرس novinclash.ir آگهی کنید و بعد از ثبت آگهی شما اکانت شما در سایت و کانال تلگرامی و پیج اینستاگرام این سایت منتشر میشود و اکانت شما در دید میلیون ها کاربر قرار میگیرد و توسط آنها خریداری میشود . بعد از اینکه اکانت شما خریداری شد جهت تحویل جیمیل باید در تلگرام آنلاین شده و اکانتتون رو به آدمین واسط سایت تحویل میدهید و بعد از تست اکانت شما توسط واسط مبلغی رو که آگهی کردید به حساب شما واریز میشود .

نحوه خرید اکانت کلش به صورت امن و تضمینی

در صورتی که شما قصد خرید اکانت کلش آف کلنز رو دارید میتوانید به سایت نوین کلش مراجعه کنید و از بین هزاران اکانت که اگهی شده اند ، اکانت مورد نظرتون رو انتخاب کرده و خریداری کنید . جهت سهولت کار و مشاهده راحت اکانت ها میتوانید به کانال تلگرام خرید و فروش کلش به آیدی novinclash@ در تلگرام بپیوندید و بعد از عضویت در کانال اکانت های جدید رو سریعتر از سایر کاربران مشاهده کنید و خریداری کنید .

در صورتی که اکثر کارهای مجازی شما در اپلکیشن اینستاگرام میباشد میتوانید اکانت های جدید را در پیج اینستاگرامی novinclash.ir@ مشاهده کنید .

وب سایت نوین کلش از سایت های معتبر جهت خرید و فروش اکانت بازی های آنلاین است که اکنون در رتبه های اول گوگل قرار دارد و تمامی پرداخت های شما در این وبسایت توسط درگاه زرین پال که معتبرترین درگاه الکترونیکی آنلاین در کشور است انجام میشود .

علاوه بر بازی کلش در این وبسایت سایر بازی ها نظیر کلش رویال ، براول استارز نیز خرید و فروش میشوند . جهت هرگونه سوال برای خرید و فروش اکانت ها و حتی خرید کلن با آیدی تلگرامی novinclash_admin یا شماره پشتیبانی سایت یعنی ۰۹۱۴۹۳۵۴۳۷۱ در تماس باشید .

false
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true

بت اسپات