×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
false

محمد رمضانی پورمتولد ۱۶ آذر سال ۱۳۷۹ هجری شمسی است که آوازه علم و تخصص او در جهان باردیگر غوغای جدیدی به پا کرده است. این جوان با غیرت ایرانی با افتخاراتی که کسب کرده است بار دیگر نام ایران سربلند را سر زبان ها انداخته است که همه دانشمندان و نخبگان در سراسرجهان کشور ما را به عنوان یک کشور به روز و خودکفا می شناسند.  ما در این مقاله سعی داریم شما را با این جوان خوش دوق و با استعدا ایرانی بیشتر آشنا کنیم و از افتخارات وی بیشتربگوییم بلکه انگیره ای شویم برای سایر جوانان ایرانی تا بتوانند خط زندگی او را به عنوان سر لوحه زندگی خود قرار دهند و در مسیر آبادی و آبادانی کشور عزیز مان ایران قدم بردارند.

درست است که محمد رمضانی پور در حال حاضر یکی از خلبانان به نام کشورمان محسوب می شود اما جالب است بدانید که قبل از شروع این کار و کشف استعداد خود در این حوزه تحصیلات مقدماتی خود را در رشته علوم تجربی سپری کرده بود. از آن جایی که او زاده شهر اصفهان بود، تمام دوران تحصیل خود را در این شهر زیبا گذراند اما پس از کشف استعداد خود در زمینه خلبانی تصمیم گرقت که گرایش خود را تغییر دهد و در رشته خلبانی و مهندسی پرواز تحصیلات خود را ادامه دهد. در نهایت با تلاش های شبانه روزی خود و اثبات توانایی هایش به مسئولین توانست در سال ۱۳۹۷ به طور رسمی همکاری خود را با صنعت هواپیما سازی ایران آغاز کند.

ذوق و علاقه این جوان ایرانی به رشته خلبانی باعث شد که بتواند پیشرفت چشم گیری در این رشته داشته باشد به طوری که پس از گذراندن دوره های مقدماتی خلبانی و هواپیما سازی توانست در زمینه شبیه ساز های پرواز صنعتی و معمولی تبلیغات گسترده ای در بازار های جهانی مانند کشور های عربی، آفریقایی انجام دهد و از توانمندی های دانشمندان ایرانی صحبت کند تا بتواند به رشد این صنعت در کشور عزیزمان ایران کمک کند.

محمد رمضانی پور چگونه کارآفرینی کرد؟

با توجه به صحبت های گفته شده در طول مقاله در خصوص جناب آقای محمد رمضانی پور، این جوان خوش ذوق و با اراده ایرانی استنباط می شود که هوش و استعداد ایرانی در کنار روحیه استقلال طلبی ایشان از دلایل اصلی پیشرفت او می باشد.

همان طور که می دانید کشور ما در حال حاضر درگیر مشکلات اقتصادی فراوانی است که علت اصلی آن را می توان تحریم هایی دانست که از سوی کشور های غربی به ما و مردم شریفمان تحمیل شده است نتیجه این تحریم ها بدتر شدن اوضاع اقتصادی مردم و کاهش منابع مالی در کشور است که می تواند صدمات جبران ناپذیری به روحیه جوانان برای ادامه زندگی و شکوفایی آن ها بگذارد از آن جایی که محمد رمضانی پور دغدغه رشد و پیشرفت هرچه بیشتر کشور را داشت به این فکر افتاد که با کار آفرینی در حوزه ای که تخصص آن را دارد می تواند به پیشرفت کشور و سربلندی آن در این آزمون تحمیلی کمک کند، کار آفرینی در این شرایط بد اقتصادی نیازمند هوش جسارت زیادی است که هر کسی جرات انجام آن را ندارد. در زمانه ای که همه به فکر تامین منافع خود و خانواده شان هستند این جوان توانست با ابتکار عمل خود به عنوان کار آفرین برتر دزر سال ۱۳۹۹ نیز شناخته شود.

فرد کار آفرین علاوه بر تامین منابع مالی باید با استفاده از یک ایده یا یک تجارت جدید بتواند راه خود را در آشفته بازار امروزی جهت دهد تا بتواند در مسیر رشد و پیشرفت قدم بردارد.

این جوان با اراده و خوش ذوق ایرانی با تجربه کمی که داشت توانست به خوبی از پس این کار بر بیاید و با تامین سرمایه های مالی و فیزیکی لازم، ایده های خود را جامه عمل بپوشاند و آن ها را توسعه ببخشد به طوری که در سال گذشته یکی از ۱۰ برگزیده در حوزه کار آفرینی در کشور شد و لوح تقدیری به پاس تشکر دریافت کرد.

همان طور که می دانید تمام مسئولیت های پیروزی و یا شکست یک سرمایه گذاری و پیاده سازی آن به عهده کار آفرینی است که آن را عملیاتی کرده است لذا نیازمند قدرت ریسک پذیری بالا در کنار دانش و تجربه است تا فرد بتواند تصمیمات عقلانی بگیرد و از پس مشکلات احتمالی بر بیاید تا نتیجه آن افتخار آفرینی شود. لذا می توان گفت که این جوان با اراده، علاوه بر قدرت بالا در مدیریت دارای استعداد بالایی در نوآوری و خلق مسیر های جدید برای رسیدن به اهداف ملی است. این همان ویژگی است که کشور عزیز مان ایران برای پیشرفت و سازندگی به آن نیاز دارد تا بتواند در برابر فشار های وارده از سوی بیگانگان تاب آورد و در مسیر پیشرفت قدم بردارد.

false
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true

بت اسپات