×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
false

محمد مهاجری، فعال رسانه‌ای اصولگرا با اشاره به لغو سخنرانی لاریجانی در کرج گفت: سرچشمه اتفاق کرج با پیامک‌ها درباره ‌FATF در مجلس و مجمع تشخیص مصلحت نظام یکی است.

 

محمد مهاجری، فعال رسانه‌ای اصولگرا در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین» درباره طومارنویسی و فشارها برای لغو سخنرانی علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این کارها سازماندهی ویژه‌ای دارد، همین افرادی که پیامک تهدیدآمیز برای نمایندگان مجلس می‌نوشتند که نباید به ‌FATF رای بدهید، همان‌ها برای اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام هم پیامک می‌دهند. همین آدم‌ها از مردمی که از موضوعات هم بی‌اطلاع هستند در نمازجمعه کرج طومار جمع می‌کنند. همین افراد امام جمعه کرج را تحریک می‌کنند که آن حرف را مطرح کند.

 

فعال رسانه‌ای اصولگرا در ادامه با تاکید بر سازماندهی شدن اینگونه رفتارها افزود: قطعا اینها از یک منشا مشخصی سرچشمه می‌گیرد و من تقریبا یقین دارم که منشا‌ءهایی به این شکل برای مسئولان امینتی – اطلاعاتی در کشور ما ناشناخته نیست.

 

مهاجری با تاکید بر لغو سخنرانی رییس‌مجلس در کرج، بیان کرد: اگر جای رییس شورای هماهنگی تبلیغات یعنی آقای جنتی بودم، همان روز جمعه موضوع را پیگیری و روز بعد هم نتیجه را اعلام می‌کردم.

 

او افزود: اگر قرار است یک امام جمعه برای آقای جنتی و نظام تصمیم بگیرد که آقای جنتی چه کار می‌کنند. استعفا بدهند بروند خانه استراحت کنند تا اینکه اجازه دهند یک امام جمعه در کار ایشان دخالت کنند.

 

این فعال رسانه‌‌ای همچنین تاکید کرد: از آقای علی‌اکبری که رییس ستاد ائمه جمعه هستند هم این انتظار می‌رود که اگر نمی‌توانند با چنین امام جمعه‌ای برخورد کنند استعفا دهند و بروند منزل تشریف داشته باشند. مگر سال‌ها که منزل بودند اتفاقی برایشان افتاد، حالا هم همان کار را کنند.

 

false
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true

بت اسپات