×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
false

دلایل انتخاب صفحه نمایش LED برای نمایشگرهای تبلیغاتی

دنیای تبلیغات برای اینکه روزانه مخاطبین بیشتری را جلب کند، روز به روز درحال پیشرفت خواهدبود. از نمایش محتوای تبلیغاتی در فضای مجازی گرفته تا نمایش ویدئو روی تلویزیون‌های شهری و تابلوهای روان. کافی ست نگاهی به اطراف و خیابان‌های شلوغ بیندازید تا نمایشگرهای LED توجه‌تان را جلب کند. آنجاست که دلیل انتخاب صفحه نمایش LED را به عنوان نمایشگر تبلیغاتی متوجه خواهیدشد.

نمایشگر LED چیست؟

 

نمایشگر LED چیست؟

نمایشگر LED یا Light-Emitting Diode یک نوع نمایشگر است که از دیودهای نوری برای تولید نور و نمایش تصاویر و اطلاعات استفاده می‌کند. این نوع نمایشگرها به دلیل مزایایی همچون مصرف کمتر انرژی، عمر طولانی، روشنایی بالا و وضوح بیشتر نسبت به نمایشگرهای دیگر مانند LCD محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند. نمایشگرهای LED در بسیاری از دستگاه‌ها از جمله تلویزیون‌ها، مانیتورها و تابلوهای تبلیغاتی استفاده می‌شوند.

چرا باید از نمایشگرLED برای تبلیغات استفاده کنیم؟

اصلی‌ترین دلیل استفاده از این نمایشگرها، امکان نصب آن در فضای باز است. ضمن اینکه نمایشگر ال‌ای‌دی به گونه‌ای طراحی شده که حتی در زمان تابش نور مستقیم نورخورشید هم محتوای ویدئویی را با کیفیت و وضوح تصویر بالا نمایش می‌دهد. این نمایشگرها مقاومت بالایی در برابر گرد و غبار، باد و باران، طوفان و… داشته و هیچ آسیبی به آن‌ها وارد نخواهدشد؛ با درنظرگرفتن تمام این مزایا، قیمت تلویزیون شهری، مقرون به صرفه به نظر می‌رسد.

مزایای استفاده از نمایشگرهای LED در فضای باز برای تبلیغات

 

مزایای استفاده از نمایشگرهای LED در فضای باز برای تبلیغات

استفاده از نمایشگرهای LED در فضای باز برای تبلیغات دارای مزایای زیادی است. برخی از این مزایا عبارتند از:

۱. روشنایی بالا: نمایشگرهای LED دارای روشنایی بالا هستند که باعث جذابیت بیشتر تبلیغات شما می‌شود و برای مخاطبان قابل مشاهده است.

۲. قابلیت نمایش محتوای چند رسانه‌ای: نمایشگرهای LED امکان نمایش محتوای چند رسانه‌ای مانند تصاویر، ویدئوها و متن را فراهم می‌کنند که باعث جذب توجه بیشتر مخاطبان خواهد شد.

۳. انعطاف‌پذیری در تغییر محتوا: با نمایشگرهای LED می‌توان به راحتی محتواهای مختلف را نمایش داد و در صورت نیاز به تغییر آنها نیز اقدام کرد.

۴. مقاومت در برابر شرایط جوی: نمایشگرهای LED معمولاً ضد آب و مقاوم در برابر شرایط جوی هستند که این ویژگی آنها را برای استفاده در فضای باز مناسب می‌کند.

۵. سهولت در نصب و استفاده: راه اندازی و نصب نمایشگرهای LED نسبتاً آسان است و از لحاظ مدیریت و کنترل نیز امکانات متنوعی را فراهم می‌کنند.

بنابراین، استفاده از نمایشگرهای LED در فضای باز برای تبلیغات می‌تواند باعث بهبود نمای برند شما و جلب توجه بیشتر مخاطبان شود.

اصلی ترین مزیت استفاده از نمایشگر ال ای دی تبلیغاتی، جلب توجه است

اگر از مدیران کسب و کار درباره هدف شان از تبلیغات محصول و خدماتشان بپرسید، بدون شک با این پاسخ مواجه خواهیدشد که برندسازی، آشنایی مخاطب با محصول و معرفی خدمات مهم‌ترین هدف خواهدبود. حال آنکه درنظر داشته بگیرید با نمایش تبلیغات روی تلویزیون‌های شهری، تعداد زیادی از مخاطبان را مورد هدف قرار می‌دهید. البته این درصورتی است که محتوای انتخابی تان جذاب و خلاقانه باشد.

تبلیغات با نمایشگرهای LED مقرون به صرفه تر از تبلیغات در صدا و سیما

هزینه تبلیغات تلویزیون شهری و تلویزیونی ممکن است بسته به مکان، زمان و نوع تبلیغ متغیر باشد. اما به طور کلی، هزینه تبلیغات تلویزیونی که در شهرهای بزرگ و پرجمعیت پخش می‌شود ممکن است بالاتر از هزینه تبلیغات تلویزیون شهری باشد. در شهرهای بزرگ، همچنین رقابت بیشتری بین شرکت‌ها برای فضای تبلیغاتی وجود دارد که می‌تواند هزینه را افزایش دهد. از سوی دیگر، تبلیغات تلویزیون شهری معمولاً برای محدوده جغرافیایی کوچکتری هدف قرار می‌گیرد و بنابراین هزینه ممکن است کمتر باشد.

کلام پایانی

در این مقاله دلایل انتخاب صفحه نمایش LED برای نمایشگرهای تبلیغاتی را مورد بررسی قرار دادیم. علاوه براین به تفاوت هزینه تبلیغات تلویزیون شهری با تبلیغات تلویزیونی نیز پرداختیم. با درنظر گرفتن تمام این موارد، به نظر می رسد این روش از تبلیغات محیطی برای معرفی خدمات و محصولات بسیاری از کسب و کارها، کارآمدخواهدبود.

منبع

false
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true

بت اسپات