×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
false

محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی عصر امروز (دوشنبه ۱۴ خرداد ماه) پس از تکمیل فرایند ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ضمن گرامیداشت یاد شهید دکتر رییسی و شهدای اردیبهشت در جمع خبرنگاران در تشریح مواضع خود اظهار داشت: در آغاز درباره دو نگرانی با شما سخن می‌گویم. نگرانی تول مربوط به کشورمان ایران و نگرانی دوم مربوط به صحنه امروز انتخابات هستم.

وی عنوان کرد: نگرانی اول مربوط به همه ما است. همه ما به شرایط پیچیده کشور نگاه می‌کنیم و از خو می‌پرسیم کدام رویکرد‌ها باید تداوم پیدا کند و کدام موارد باید تغییر کند.

رییس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: چه کسی می‌تواند در این شرایط مسیولیت به سرانجام رساندن امور را بر عهده گیرد. در این عرصه نسبت دشواری کار‌های زمین مانده با توانایی‌ها به درستی محاسبه نشده است.

قالیباف بیان کرد: این نگرانی‌ها دلیلی شد تا جمعی از نخبگان و کارآفرینان و سایر دلسوزان با شناختی که از کارنامه بنده داشتند من را به انتخابات دعوت کنند.

این داوطلب انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: با توجه به سپرده شدن کرسی مجلس به اینجانب صحنه خودمت را آنجا می‌دیدم، اما با توجه به دعوت اکثریت نمایندگان محترم و تکلیف کردم جمعی از فرزندان و خانواده شهدا که آن‌ها را امین خود می‌دانم، بنده را به جمع بندی جدیدی رساند که اگر داوطلب انتخابات نشوم کاری را که از چند سال گذشته شروع کردیم و زمان ثمردهی آن رسیده ناتمام می‌ماند.

قالیباف گفت: با توکل به خدا و تکیه به اعتماد شما پا به عرصه انتخابات گذاشتم تا با تمام وجود دوره دیگری از رکود همانند دهه نود در کشور حاکم نشود. رییس جمهور باید بی عذر و بهانه کار را تمام کند و تلاش‌های سایرین را با راهبری درست به ثمر برساند.

وی افزود: اگر معتقد نبودم مشکلات مانند معیشت، کاهش قدرت خرید، فقر و تبعیض و نابرابری یا وضعیت اینترنت و عبور از تحریم‌ها قابل حل است هرگز پا به عرصه رقابت نمی‌گذاشتم. بنده بدون اشکال نیستم و تنها دیکته نانوشته است که غلط ندارد.

false
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true

بت اسپات