×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
false

در این مطلب درباره بهترین سایت خرید فالوور و لایک اینستاگرام صحبت خواهیم کرد. باید چه ویژگی هایی داشته باشه،چطور میتونیم بهش اعتماد کنیم و.. به تمام سوالاتی که موقع خرید فالوور به ذهنتون میاد پاسخ میدیم. پس همراه ما باشید.

 

بهترین سایت خرید فالوور

چرا باید فالوور بخریم؟

احتمالا این سوال هم تو ذهنتون میاد که چرا باید فالوور بخرم؟ آیا فالوور بخرم ؟

در جواب باید بگیم که هرکسی با توجه به شرایطی که داره میتونه فالوور بخره یا نه. باید ببینه هدفش از فعالیت توی اینستاگرام چیه؟

کسب و کار اینترنتی دارید یا آنلاین شاپ؟ یا میخواید برند شخصیتون رو توسعه بدین؟هنرتون رو به نمایش بزارید؟یا اینکه فقط یک صفجه شخصی دارید که میخواید با بالا بردن فالوور پیش بقیه پز بدین؟

اگر به دنبال این هستین که کسب و کار یا برند شخصی خودتون رو در اینستاگرام رشد بدین.یا اینکه پیج فروشگاهی دارین و میخواید افزایش فروش و سود داشته باشین، قطعا به خرید فالوور نیاز خواهید داشت.قطعا هرچقد فالوورتون بیشتر باشه ، اعتماد کاربر بیشتر و در نتیجه سود بیشتری خواهید داشت و برند و پیجتون هم شناخته شده تر میشه.

ارتباط تعداد فالوور پیج با افزایش و جذب فالوور و لایک

قبل از هر چیز این مسئله رو در نظر داشته باشین که رشد در اینستاگرام با تعداد فالوور، رابطه متقابل داره. یعنی هر چقدر فالوورهای شما بیشتر بشه، به همان نسبت، افزایش فالوور شما هم سریع تر میشه. این مسئله رو با یک مثال براتون توضیح میدم:

به عنوان مثال اگه شما ۱۰۰ فالوور داشته باشید، ممکنه تو هفته یک نفر به فالوور هاتون اضافه بشه. اما اگر ۱۰۰۰ فالوور داشته باشید، احتمالا هفته ای ده نفر، به فالوور های شما اضافه میشه. در ضمن هر کسی که شما را فالو می کنه نه تنها یک مشتری بالقوه است، بلکه مشتری های دیگری را همراه خودش میاره.

خرید فالوور ارزان

معیارهایی که برای شناسایی بهترین سایت خرید فالوور باید مدنظر قرار داد

برای آنکه بدانید بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام کدام است، لازم است با برخی معیارها آشنا شوید و کیفیت کار و خدمات وبسایت موردنظر را بر اساس این معیارها بسنجید:

  1. خدمات و امکاناتی که کاربر در وبسایت موردنظر به آنها دسترسی خواهد داشت
    مثلا اینکه وبسایت علاوه بر فروش فالوور اینستاگرام چه خدمات دیگری را هم به کاربران و بازدیدکنندگان ارائه می کند و از کدام پلتفرم های شبکه های اجتماعی پشتیبانی می کند. هر چه تعداد پلتفرم های پشتیبانی شده در وبسایت بیشتر باشد، راحت تر می توان به خدمات آن اعتماد کرد، چون نشانه ای است بر حرفه ای بودن کار و خدمات آن.

     

    بهترین سایت خرید فالوور سایتی است که از سایر پلتفرم های شبکه اجتماعی مثل کلاب هاوس، یوتیوب، توییتر و … نیز پشتیبانی کند و خدمات مرتبط با آنها را هم ارائه کند.

  2. تجربه کاربری
    بازدیدکننده ای که به قصد استفاده از خدمات وبسایتی وارد آن می شود، باید بتواند به سادگی به قسمت موردنظرش دسترسی پیدا کند و با چند کلیک ساده خدمتی را که نیاز دارد دریافت کند. این هم معیار مهم دیگری در سنجش بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام است.
  3. هزینه خدمات
    هزینه خدمات وبسایت هم باید معقول باشد و علاوه بر آن، کاربر بتواند به سادگی روند پرداخت را طی کند و از این بابت به مشکلی برنخورد.
  4. پشتیبانی
    تنها وبسایتی قابل اعتماد خواهد بود که پشتیبانی خوب و مسئولانه ای داشته باشد. کاربر باید بتواند در صورت بروز مشکل یا داشتن سؤال با تیم پشتیبانی وبسایت موردنظر تماس بگیرد و برای برطرف کردن مشکلات احتمالی از آنها جویای راه چاره شود.
  5. میزان اطمینان خریداران به وبسایت
    ملاک های متعددی هستند که تعیین کننده اطمینان کاربر به وبسایت خدمت رسان خواهند بود: کیفیت خدمات، سرعت فعال سازی خدمات برای مشتری، حفاظت و حراست از اطلاعات شخصی و مالی، و موارد دیگری از این دست. می توان با خواندن کامنتها و بازخوردهای مشتریان وبسایتهای خدمت رسان در حوزه خرید فالوور از این مسائل مطلع شد.

در این مقاله سعی کردیم خرید فالوور و بهترین سایت خرید فالوور را مورد بررسی قرار دهیم. تصمیم این که می خواهید فالوور بخرید یا نه، باشماست. اما اگر خواستید که این کار را انجام دهید، حتما سایتی را انتخاب کنید که ویژگی هایی را که ذکر کردیم داشته باشد. به علاوه، به نکاتی که درباره خرید فالوور به شما گفتیم حتما دقت کنید.

خرید فالوور ارزان اینستاگرام از instasocial.ir

false
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true

بت اسپات