×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
false

خبرگزاری هیئت یار یکی از اولین خبرگزاری‌های با موضوع مذهبی در کشور ایران می‌باشد که سال تأسیس آن ۱۳۹۹ هجری شمسی بوده که در سالگرد میلاد امام زمان (عج) در شهر مشهد دفتر مرکزی آن ایجاد شده است.

جناب آقای محمد سهرابی مدیرعامل خبرگزاری هیئت یار می‌باشد که البته مجوز اولیه آن توسط مسلم مسعودی مدیرکل روابط‌ عمومی دادگستری استان تهران در سال ۹۸ به‌عنوان یک مؤسسه فرهنگی مذهبی صادر شده است و توسط محمد سهرابی در سال ۹۹ خریداری شده است.

زمینه های فعالیت خبرگزاری هیئت یار

خبرگزاری هیئت یار در حال حاضر به دو زبان انگلیسی و فارسی فعالیت می‌نماید و تمامی حوزه‌های خبری اعم از بیداری اسلامی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، ورزشی، بین‌الملل، عکس را شامل می‌شود.

این خبرگزاری که در موضوعات مذهبی و اخبارهای حرم رضوی و حال و هوای مشهدالرضا را به‌خوبی برای کاربران روایت می‌کند. هیئت یار یکی از خبرگزاری‌های منظم و با اخبار دقیق که در این زمینه خط‌مشی‌ها و قوانین خاص خودش را نیز دارا می‌باشد که در وب سایت هیئت یار می توانید ملاحضه نمایید. برخی از مهم ترین خدماتی که ما ارائه می دهیم شامل بخش اطلاعیه وبسایت نظیر اعلام ویژه برنامه های حرم مطهر رضوی در ایام مذهبی ، انعکاس حال و هوای حرم مطهر رضوی از قاب شبکه های بین المللی و… می باشد.

فعالیت خبرگزاری هیئت یار در سایر شهر ها

این خبرگزاری فقط در حوزه شهر مشهد فعالیت نمی‌کند و در سایر استان‌ها نیز واحدهایی جداگانه دارد. در ادامه به معرفی واحدهای مختلف و دفاتر استانی خبرگزاری هیئت یار می‌پردازیم.

کرمانشاه

این دفتر در آذرماه ۱۳۹۹ آقای محمد محمودی که سرپرست خبرگزاری هیئت یار در استان کرمانشاه می‌باشد، دایر گردیده است و مدیر فعلی دفتر نیز رضا خزایی می‌باشد.

همدان

همچنین در شهر همدان در تاریخ ۱۶ تیر ۱۳۹۹ احسان میرزایی به‌عنوان سرپرست خبرگزاری هیئت یار منصوب گردیده است. قبلاً بهروز مرادی سرپرست خبرگزاری هیئت یار در شهر همدان بوده است، هم‌اکنون نیز سرکار خانم مریم شرابی مدیریت دفتر را برعهده دارد.

لرستان

در ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ مهسا جلیلیان به‌عنوان سرپرست خبرگزاری هیئت یار در استان لرستان منصوب شد. پیش‌ازاین مهدی گلبخت سرپرست خبرگزاری هیئت یار در لرستان بود.

false
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true

بت اسپات