×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
false

در جدول زیر قیمت ها به صورت تقریبی آورده شده است:
کشور متوسط هزینه عمل بینی ترمیمی
(میلیون تومان)

بین ۵ تا ۷ میلیون تومان

هزینه عمل بینی قوزدار

ایران ۵٫۵ میلیون تومان
هند ۷ میلیون تومان
ترکیه ۹ میلیون تومان
مکزیک ۱۰ میلیون تومان
اسپانیا ۱۳ میلیون تومان
بلژیک ۱۵٫۵ میلیون تومان
یونان ۱۶٫۵ میلیون تومان
ایالات متحده آمریکا ۱۷ میلیون تومان
انگلستان ۲۳ میلیون تومان
فرانسه ۲۳ میلیون تومان
امارات متحده عربی ۲۷ میلیون تومان
سوئیس ۳۵ میلیون تومان

هزینه-عمل-جراحی-زیبایی-بینی-گوشتی در تهران /   استعلام قیمت جراحی بینی ، هزینه جراحی پلاستیک و زیبایی بینی شامل دستمزد مصوب شده جراح و دستمزد متخصص در اتاق عمل و دارو و وسایل جانبی هزینه اتاق عمل برای جراحی زیبایی بینی ، هزینه بخش بستری و دستمزد پرستاران و تکنسین های اتاق عمل جراحی زیبایی بینی میباشد .
هزینه عمل جراحی بینی بسته به نوع جراحی بینی می تواند فرق داشته باشد . به طور کلی بینی های گوشتی و بزرگ هزینه بیشتری دارند . همچنین هزینه جراحی ترمیمی از جراحی زیبایی بینی معمولی بیشتر است . این هزینه بر اساس جدولی محاسبه شده و به صورت یک عدد کلی به شما ابلاغ میگردد

مقایسه هزینه جراحی زیبایی بینی در ایران و سایر کشور ها

فارغ از اینکه کیفیت جراحی زیبایی بینی در کشور ما -اگر توسط جراح با تجربه و کارآزموده انجام شود- قابل مقایسه با اکثر جراحان کشورهای دیگر نیست و به واقع ما در بسیاری از قسمت ها نتایج بهتری از لحاظ زیبایی و کارکردی بینی داریم. یک مزیت دیگر در ایران هزینه پایین جراحی بینی، در مقایسه با سایر کشورها است.
مقایسه هزینه جراحی زیبایی بینی در ایران و سایر کشور ها
جراح و متخصص گوش، حلق بینی و جراح پلاستیک بینی و صورت با نگاهی اجمالی حدود قیمت های جراحی بینی را در اختیار شما قرار داده است که در مطلب زیر می خوانید.

اگر بخواهید جراحی بینی انجام دهید باید به زیبایی و ظرافت کار همراه با تنفس عالی توجه داشته باشید. بعد از آن قیمت حدودی عمل جراحی را در ایران را با سایر جراحان کشورهای دیگر مقایسه کنید.

۳۵

با مقایسه کیفیت جراحی و نیز قیمت ها ، هموطنان عزیز خارج از کشور بهتر است در صورتی که تصمیم به عمل بینی دارند، آن را در ایران انجام دهند.

توجه :

*قیمت های اعلام شده ، متوسط هزینه جراحی بینی است و بسته به مورد، ممکن است هزینه های عمل در کشورهای ذکر شده کمتر یا بیشتر از نرخ اعلام شده باشد .

*هزینه ها با توجه به نرخ دلار در زمستان ۹۴ محاسبه شده است .

در رابطه با قیمت و هزینه رینوپلاستی بینی گوشتی در تهران و ایران می توان گفت که عمل رینوپلاستی از جمله عمل های سنگین و پرمخاطره ای است که هزینه بالایی نیز در بر خواهد داشت .

بسته به نوع بینی و منطقه ی جغرافیایی کلینیکی که در آن جراحی بینی انجام می شود ، هزینه جراحی بینی تعیین می گردد .

به طور معمول یک عمل زیبایی بینی بین ۲ الی ۲۰ میلیون تومان در ایران هزینه خواهد داشت .
هزینه ی رینوپلاستی بینی گوشتی :

بینی گوشتی به دلیل داشتن غضروف های ضعیف و نازکتر و پوستی با ضخامت بیشتر ، انجام عمل جراحی آن نسبت به بینی استخوانی ، با هزینه کمتری انجام می شود ، زیرا در این نوع بینی ها ، پزشک متخصص ، باید با تقویت غضروف ها به شکل دهی بینی اقدام نماید ، لذا با توجه به منطقه ای که کلینیک انتخابی بیمار در آن واقع شده ، دز حال حاضر هزینه ی رینوپلاستی بینی گوشتی ، ۴ الی ۷ میلیون تومان برای فرد متقاضی این نوع جراحی ، هزینه خواهد داشت .
بیمه و رینوپلاستی بینی گوشتی :

با توجه به اینکه چه نوع تغییر و اصلاحی در بینی باید صورت پذیرد ، تحت پوشش بودن یا نبودن آن باید از شرکت بیمه ای که تحت پوشش آن قرار دارید ، پرسیده شود زیرا معمولا شرکت های بیمه ؛ هزینه ی عمل انحراف تیغه ی بینی و مشکلات تنفسی را پرداخت می کنند ، اما جراحی بینی تنها به قصد زیبایی تحت پوشش بیمه ها قرار ندارد .

عوامل مختلفی بر قیمت عمل بینی تاثیر گذار است از جمله این عوامل محدوده جغرافیایی (محل انجام عمل جراحی) ، نوع بینی، استفاده یا عدم استفاده از غضروف یا پروتز اضافی، عمل ترمیمی بینی یا عمل برای اولین بار، بیمارستان و … در قیمت نهایی عمل بینی تاثیر گذار است.

هزینه عمل بینی شامل هزینه بیمارستان و اتاق عمل، داروها و وسایل مصرفی و دستمزد جراح و متخصص بیهوشی می باشد. از آنجایی که نوع بینی افراد مختلف و شرایط عمل بینی آنها با یکدیگر متفاوت می باشد بنابراین برآورد هزینه بدون معاینه حضوری امکان پذیر نیست.

هزینه جراحی زیبایی بینی استخوانی

با توجه به نوع بینی، پوست بینی ، داشتن و یا نداشتن پولیپ بینی و دیگر مشکلات تنفسی به طور دقیق نمی توان بیان کرد هزینه جراحی بینی استخوانی ( پوست نازک ولی غضروفها محکم ) چقدر است. قطعا یک بینی که فقط غوز و برآمدگی جزئی دارد ، نسبت به یک بینی استخوانی با غضروف های محکم و نوک گوشتی هزینه کمتری دارد. هزینه های معقول در سال ۹۸ با توجه به گفته ها بین ۸ تا ۱۰ میلیون است.
هزینه جراحی زیبایی بینی گوشتی

در بینی های گوشتی با پوست ضخیم فرآیند جراحی کمی پیچیده تر و حساس تر می شود. مشخص شدن تغییرات بینی در بینی های گوشتی بسیار مشکل است زیرا خطوط تیز و زاویه ها در زیر یک پوشش ضخیم به خوبی نمایان نمی شود. لذا به دلیل سختی این نوع عمل بینی معمولا هزینه آن از جراحی بینی استخوانی بالاتر است. هزینه جراحی بینی گوشتی در سال ۹۸ بین ۸ تا ۱۰ میلیون متغیر است اما باز هم باید گفت قیمت های پایین تر و بالاتر از این نیز ممکن است وجود داشته باشد.
هزینه جراحی زیبایی بینی با لیزر

لیزر در زمینه های مختلف پزشکی استفاده های زیادی دارد اما در عمل بینی استفاده از لیزر معنی ندارد. استفاده از لیزر در برداشتن قوز بینی و یا انحراف بینی و حتی افتادگی نوک بینی هیچ جایگاهی ندارد و جنبه تیلیغاتی دارد. پس حتی نمی توان هزینه ای نیز برای این نوع عمل در نظر گرفت.

معمولا اولین نکته ای که ذهن فردی که تصمیم به انجام جراحی بینی را درگیر می کند هزینه جراحی زیبایی بینی است. قطعا شما نیز هزینه های بسیار بالا و پایین جراحی را شنیده اید. سوال اینجاست که چه فاکتورهایی بر هزینه عمل بینی تاثیر می گذارد؟

در سال ۹۸ ممکن است شما جراحی را سراغ داشته باشید که با ۳ میلیون بینی را جراحی می کند و یا جراحی که ۲۵ میلیون هزینه برای عمل بینی در نظر می گیرد. اما سوال اینجاست چه هزینه ای معقول است؟

برای برخی افراد هزینه جراحی بینی بسیار بالا و چشمگیر است و می خواهند با کمترین مبالغ جراحی بینی انجام دهند. اما از آنجایی که بینی در ظاهر فرد بسیار موثر است توصیه می شود نهایت دقت در انجام این عمل و انتخاب جراح صورت گیرد.
عوامل موثر بر هزینه جراحی زیبایی بینی

عوامل مختلفی بر این قیمت گذاری عمل بینی تاثیر می گذارد که به شرح زیر است:
# تجربه جراح

با توجه به تجربه و مهارت جراح و سابقه کاری او هزینه ها متفاوت است زیرا جراحی که چندین سال عمل بینی انجام داده است با چالش های هنگام عمل آشنایی کامل دارد و قطعا هزینه ی بیشتری دریافت می کند.
# نوع بینی

بینی افراد سهم به سزایی در تعیین قیمت جراحی بینی دارد. افرادی که بینی گوشتی یا غضروفی دارند معمولا هزینه بیشتری برای عمل بینی پرداخت می کنند. اما هزینه جراحی بینی استخوانی معمولا کمی کمتر است. همچنین عمل ترمیمی بینی اگر توسط جراح دیگری(به غیر از جراح اول) انجام شود معمولا هزینه بیشتری از عمل اول دارد.
# منطقه جغرافیایی

مانند خدمات دیگر هزینه جراحی بینی نیز با توجه به منطقه ی جغرافیایی متفاوت است. به طور مثال هزینه عمل بینی در تهران با شهرستان های کوچک قابل مقایسه نیست. البته این نکته حائز اهمیت است که جراحان بینی خوب به علت امکانات شهرهای بزرگ در این شهرها اسکان دارند.
آیا عمل بینی ارزان ارزشش را دارد؟

همانطور که گفته شد عمل بینی با ۳ میلیون نیز انجام می شود اما این عمل توسط چه جراحانی انجام می شود؟ عمل بینی ارزان می تواند عوامل مختلفی داشته باشد. رزیدنت هایی که به تازگی شروع به جراحی بینی کرده اند به منظور کسب تجربه، عمل بینی را با هزینه های بسیار کم در بیمارستان ها انجام می دهند. اما نکته قابل توجه اینکه قطعا چنین افرادی تجربه مواجهه با چالش های حین عمل را ندارند و بینی های مشابه بینی فرد را جراحی نکرده اند لذا انجام عمل توسط چنین افراد می تواند ریسک بالایی داشته باشد.

یکی دیگر از عوامل عمل بینی ارزان، انجام عمل های متعدد جراح در یک روز است. برخی از جراحان زیبایی عمل های بینی زیادی در یک روز انجام می دهند که این منجر به کاهش نرخ این جراحان می باشد که قطعا دقت و تمرکز در جراحی با این کار کاهش می یابد.

افراد زیادی به‌دلیل وجود نقص در ظاهر بینی، کسب اعتماد به نفس بیشتر، تغییر ظاهری و جلب رضایت دوستان و خانواده، بهبود روابط فردی و اجتماعی و… به عمل زیبایی بینی روی می‌آورند. عمل زیبایی بینی از رایج‌ترین عمل‌های زیبایی در ایران است که باید توسط پزشکی متخصص و متبحر انجام گیرد. پزشک متخصص زیبایی و پلاستیک بینی علاوه بر برطرف کردن عارضه‌هایی همچون قوز بینی، افتادگی نوک بینی، بزرگی حفره‌ها و… با رعایت تناسب اجزای صورت با بینی بهترین نتیجه را رقم می‌زند. با این حال، نوع بینی بر الگوی عمل پزشک تاثیرگذار است.

در اصطلاح زیبایی، دو نوع بینی وجود دارد:

بینی گوشتی

بینی استخوانی

از جمله مشخصه‌های بینی گوشتی پهن بودن بینی، ضخیم و چرب بودن پوست، وجود جوش و ناصافی و ضعیف بودن غضروف است. در این نوع، معمولا نوک بینی دارای اشکال است، شکل آن ناخوشاند بوده و پره‌های بینی حالت پهن دارد.
در بینی استخوانی پوست بینی نازک‌تر است، چربی کمتری وجود دارد و جوش‌دار و ناصاف نیست. در این نوع بینی غضروف‌ها بزرگ‌تر بوده و استحکام‌شان بیشتر است.

بینی‌های گوشتی

با عمل زیبایی به خوبی می‌توان بینی‌های گوشتی را اصلاح کرد و در صورت استفاده از تکنیک‌های جدید نتیجه مطلوب حاصل می‌شود و شکل بینی برگشت پیدا نمی‌کند. هدف پزشک از انجام عمل زیبایی روی بینی‌های گوشتی اصلاح اشکالات اسکلتی، فرم دادن به بینی و ایجاد تناسب میان بینی و دیگر اجزای صورت است. بنابراین اندازه بینی بسیار اهمیت دارد و باید متعادل باشد. همان‌طور که گفته شد پوست بینی‌های گوشتی ضخیم است. این ضخامت سبب می‌شود پوست قابلیت ارتجاعی کمی داشته باشد، پس در صورتی که اسکلت زیر بینی زیاد کوچک شود پوست به خوبی روی آن نمی‌خوابد و به آن نمی‌چسبد. در این حالت امکان برجستگی نوک بینی و جابه‌جایی غضروف‌ها وجود دارد و نتیجه پهن بودن سر بینی و در مواردی بدون فرم جلوه کردن آن است. از این رو پزشک باتجربه و ماهر با مدنظر قرار دادن عکس‌العمل پوست‌های ضخیم و چرب در بینی‌های گوشتی می‌تواند به گونه‌ای عمل کند که به نتیجه مطلوب و دلخواه دست یابد.

نکته درمورد بینی‌های گوشتی

زمان لازم برای فرم گرفتن بینی گوشتی پس از عمل طولانی و حدودا یک سال است زیرا تورم بعد از عمل در این نوع بینی مدت بیشتری به طول می‌انجامد. در این حالت پزشک می‌تواند از تزریق دارو (مثل آمپول‌های کورتیکواستروئیدی) در محل تورم برای سرعت بخشیدن به بهبود تورم بهره بگیرد.

بینی استخوانی چطور؟

پوست نازک بینی‌های استخوانی مهارت و ظرافت پزشک را بهتر بازنمایی می‌کند زیرا در بینی‌های استخوانی هدف کاستن از حجم بینی و فرم دادن به آن است و کوچک کردن و متناسب ساختن بینی بیشتر روی اسکلت بینی تمرکز می‌یابد و بینی‌های استخوانی عکس‌العمل خوبی به اقدامات انجام شده نشان می‌دهند. شکل نهایی بینی در افراد با بینی استخوانی در نمای نیم‌رخ پس از ۶ ماه قابل دیدن است و در تمام این مدت ورم بینی کاهش یافته و بینی کوچک می‌شود. به‌ندرت ممکن است با کسی برخورد کنیم که بینی او فقط گوشتی یا فقط استخوانی باشد و در اغلب یک بینی گوشتی-استخوانی وجود دارد و باید تکنیک‌های مناسب هر دو نوع به کار گرفته شود. با این حال، این مهارت و تخصص پزشک است که باتوجه به نوع بینی علاوه بر حفظ عملکرد بینی آمیزه‌ای از زیبایی خلق کرده و نتایج چشمگیری را به‌همراه می‌آورد.

جراحی بینی‌های گوشتی راحت‌تر است یا بینی‌های استخوانی؟

ساختمان بینی

بینی از پوشش خارجی متشکل از پوست و لایه عضلانی زیر آن، اسکلت بینی (استخوان+غضروف) و پوشش داخلی متشکل از مخاط و پوست تشکیل شده است. پوست به ویژه در قسمت پایین بینی نقش بسزایی در شکل دادن به بینی دارد و هرچه ضخامت آن کمتر و انعطاف‌پذیری آن بیشتر باشد، پزشک متخصص زیبایی بینی بهتر می‌تواند به بینی به‌ویژه نوک آن فرم دهد. بینی‌های استخوانی پوستی ظریف‌تر با قابلیت ارتجاعی بیشتری دارند. کیفیت پوست در بینی‌های گوشتی به‌ویژه در نوک بینی کمتر از بینی‌های استخوانی است.

عمل زیبایی بینی به مهارت زیادی نیاز دارد و باید توسط پزشکی متبحر و باتجربه انجام شود. با اینکه هر چه کیفیت پوست بینی بهتر باشد نتیجه بهتری به دست می‌آید و کیفیت متفاوت پوست بینی در دو بیمار مختلف تاثیر بسیاری در نتیجه کار پزشک دارد، اما یک پزشک ماهر با به کار بردن تکنیک‌های مناسب هر نوع بینی می‌تواند به نتیجه مطلوبی دست پیدا کند.

بینی استخوانی

زمانی که عمل بینی به‌دلیل وجود ناهنجاری‌های غضروفی استخوانی انجام می‌شود در این صورت کار در بینی‌های استخوانی راحت‌تر است زیرا غضروف بیشتری دارند که راحت‌تر اصلاح می‌شود، در این حالت پزشک حجم بینی را کاهش داده و فرم مناسبی به آن می‌دهد.

 

false
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true

بت اسپات