×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
false

خانه مدرن امروزی بیش از یک لپ تاپ متکی به اتصال Wifi دارد. ده ها دستگاه وجود دارد که برای کار کردن به اینترنت بی سیم نیاز دارند از جمله تلویزیون ، کامپیوتر ، تبلت ، ترموستات ، درهای هوشمند و سیستم های امنیتی. اگر اینترنت شما از کار بیفتد ، چندین دلیل وجود دارد. قطع برق معمولاً واضح است ، بنابراین اگر به نظر می رسد که برق هنوز روشن است ، برای مشاهده یک چک لیست آسان ، روی پیوند مقاله زیر کلیک کنید تا به شما در شناسایی مشکل کمک کند.

اگر در حال قطع شدن برق هستید ، و Wifi شما نیز متوقف شده است ، آنچه شما باید بدانید و چگونگی کمک به شما در اینجا آورده شده است.

دسترسی به اینترنت بی سیم به دستگاههایی وابسته است که به برق مانند برجهای داخلی یا روترهای خانه نیاز دارند. با قطع شدن برق ، آن دستگاه ها دیگر کار نمی کنند ، به این معنی که اتصال خود را قطع خواهید کرد. از دست دادن قدرت در برهه ای از زمان اجتناب ناپذیر است ، اما ما می خواهیم به شما اطمینان دهیم كه سیستم هایی برای مقابله با این مسئله در اسرع وقت و كارآیی در دسترس داریم.

برنامه ریزی شده برای قطع برق

هر کسی که در وسط نوشتن ایمیل یا گزارش بسیار طولانی بر روی رایانه خود بوده و دچار قطع ناگهانی برق شده است که باعث می شود ۲۰ دقیقه کار از دست بدهد ، به احتمال زیاد موافقت می کند که دانستن زودتر از موعد قطع برق بسیار بهتر است از قطعی های غیر منتظره

اگر ما در حال برنامه ریزی برای تعمیر و نگهداری تجهیزات در هر نقطه از منطقه خدمات خود هستیم ، یا از برنامه ریزی شده برای قطع برق SMUD / PG & E اطلاع داریم ، ما این برنامه ها را خیلی زودتر در صفحه فیس بوک ، فید توییتر یا صفحه وضعیت شبکه در وب سایت خود اعلام خواهیم کرد.

قطع برنامه ریزی نشده برق

آب و هوا ، گرما و حتی حوادثی مانند سقوط درختان می تواند باعث قطعی برق و از دست دادن دسترسی به اینترنت شود. تمام دکل های اینترنتی Softcom دارای منابع تغذیه پشتیبان هستند که سیستم ما را برای مدت کوتاهی فعال نگه می دارد زیرا ما در اسرع وقت خدمه محلی را برای ارزیابی و رسیدگی به مشکلات اعزام می کنیم. در این موارد ، ما در اسرع وقت به روزرسانی ها را به رسانه های اجتماعی ارسال خواهیم کرد تا در هنگام تلاش برای حل مشکل هرچه سریعتر ، مشتریان خود را مطلع کنیم.

سرانجام ، اگر برق شما روشن شود اما اینترنت هنوز کار نمی کند ، یکی از مشکلات رایج روتر Wifi است. بیشتر اوقات تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که "روتر" را مجدداً راه اندازی کنید تا کابل برق را به مدت ۳۰ ثانیه از دیوار جدا کنید و سپس آن را دوباره به برق وصل کنید. (توجه: دکمه "تنظیم مجدد" یا هر دکمه دیگر را فشار ندهید) روتر شما ، این می تواند پیکربندی روتر شما را پاک کند و به پیکربندی مجدد نیاز دارد. فقط در صورتی که توسط یکی از اعضای بخش پشتیبانی ما به شما هدایت شود ، این کار را انجام می دهید.)

اگر همه راه های دیگر ناموفق بود ، به بخش پشتیبانی فنی ما با شماره ۱-۸۰۰-۹۸۲-۷۶۷۵ ، Opt تماس بگیرید. ۱٫ یا می توانید با تمیز کردن میز کار خود ، انجام چند حالت یوگا ، یا سگ را برای پیاده روی ، از این وقفه غیر منتظره در اینترنت بهره ببرید. ما به عنوان یک مشتری با ارزش Softcom ، بازگشت شما را جلب کرده ایم و تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد تا در سریعترین زمان ممکن بتوانیم به شما کمک کنیم با سریعترین سرعت آنلاین شوید و آنلاین بمانید.

false
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true

بت اسپات