×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
false

وقتی به دنبال خرید یک دستگاه اسپرسوساز هستید، یعنی قرار است مبغلی بین ۳ تا ۳۰ میلیون تومان هزینه کنید، که البته اسپرسوسازهای خیلی گران برای کافه‌ها مناسب هستند، اما به هر حال حتی اگر به دنبال خرید ارزان ترین هم باشید به هرحال قرار است چند میلیون تومان از جیب شما خارج شود، پس لازم است که بهترین انتخاب را داشته باشید.

ما در خریدیار معتقدیم که علاوه بر آشنایی با مشخصات و قابلیت‌های محصول، لازم است که نظر خریداران را هم در مورد محصول بدانیم، ما در این مطلب چند مدل بهترین اسپرسوساز خانگی را بر اساس قابلیت ها و همچنین نظرات خریداران به شما معرفی می کنیم.

اسپرسو یک دانه یا نوعی پودر قهوه نیست، اسپرسو یک روش تهیه قهوه است، اگر همین پودر قهوه خیلی بیشتر آسیاب شود، و مانند آرد شود، می‌توان آن را با قهوه جوش مسی تبدیل به قهوه ترک کرد. با دانه‌های قهوه می‌توان هر قهوه ای درست کرد، منتها در هر نوع قهوه دانه به اندازه مشخصی آسیاب می شود و از وسیله مشخصی(اسپرسوساز، قهوه جوش و…) برای تهیه استفاده می‌شود.

 

معرفی و بررسی ۱۰ مدل از بهترین دستگاه اسپرسو ساز خانگی 

 

۱- اسپرسوساز نسپرسو مدل Essenza Mini Magimix

مدل اسپرسوساز خانگی دلونگیاین مدل اسپرسوساز خانگی نسپرسو در سه رنگ قرمز، سفید و سبز فسفری توسط برند مجیمکس تحت لیسانس نسپرسو تولید شده است و قادر است ۲ فنجان قهوه را در هربار استفاده به شما تحویل دهد.

از ویژگی های این دستگاه اسپرسوساز خانگی می‌توان به فشار آب ۱۹ بار، خاموش شدن اتوماتیک پس از ۳ دقیقه، توان ۱۳۰۰ وات اشاره کرد که بد نیست بدانید که این اسپرسوساز بدنه ای پلاستیکی دارد و بسیار سبک و جمع و جور است.

نظر خریداران در مورد این دستگاه اسپرسوساز نسپرسو:

این دستگاه توسط خریدارانش امتیاز ۴.۴ را کسب کرده است و بیشتر از ۲۰ نفر از خریداران آن را توصیه کرده اند و در نظرسنجی کلی از خریداران، ۹۵ درصد آنها از خرید این دستگاه راضی بوده اند. برخی از نظرات خریداران:

  • از نظر کیفیت عالی هست.
  • فوق العاده است. دستگاه اسپرسوی خونگی با پورتافیلتر دو، سه تایی داشتم. اصلا فکر نمی کردم دستگاه به این جمع و جوری اسپرسوی به این خوبی درست کنه. من که عاشقش شدم.
  • بعد از حدودا یک سال استفاده کاملا راضی هستم.
  • دوستان دقت کنید تمامی دستگاه‌های نسپرسو خروجی یکسانی دارن. الکی هزینه نکنید. این دستگاه فوق العاده عالی و با کیفیته. کپسول ایتالیایی بخرید و از طعم واقعی قهوه لذت ببرید.

 

۲- اسپرسو ساز مباشی مدل ECM2010

اسپرسوساز خانگی مباشیاین اسپرسوساز مباشی مدل EMC2010 در رنگ های مشکی ، شیری و قرمز به بازار عرضه شده است که توانی برابر با ۱۱۰۰ وات دارد و فشار آب داغ آن معادل ۲۰ بار است که عدد قابل قبولی است و موجب می شود که خروجی با کیفیت و با غلظتی داشته باشد، به جرات می‌توان گفت که در این رنج قیمتی کمتر دستگاه این فشار را دارد و برای آنهایی که به دنبال فوم شیر، کاپوچینو و لاته هستند یک خبر عالی است.

از آنجایی که این اسپرسوساز خانگی مباشی مجهز به پیج تنظیم بخار می باشد در نتیجه شما می توانید فوم شیر را به غلظت های متفاوت تهیه کنید و این یک مزیت بزرگ برای دوست داران قهوه اسپرسو است.

این مدل دارای صفحه گرم نگهدارنده است که به شما کمک می‌کند فنجان ها را گرم کرده و یا گرم نگهدارید، در واقع وقتی پیش از تهیه قهوه، فنجان ها را گرم می‌کنید طعم متفاوتی را احساس می‌کنید در مقایسه با حالتی که فنجان را از قبل گرم نکرده اید.

این اسپرسوساز مباشی در واقع یک دستگاه خانگی و نیمه صنعتی است، یعنی در کافی شاپ های کوچک هم جوابگو است، ما نه آنقدری که روی ۵۰ شات اسپرسو را در یک کافه شلوغ تحویل دهد.

نظر خریداران این اسپرسوساز خانگی مباشی:

  • این دستگاه از ۶۶۶ رای که توسط خریداران داده شده است امتیاز ۴ از ۵ را کسب کرده است که عدد قابل قبولی است و همچنین از نظر رضایت خریداران، ۸۴ درصد خریداران از خرید خود کامل راضی بوده اند و ۳۹۰ نفر آن را به دیگران توصیه کرده اند. برخی از نظرات خریداران:
  • بعد از یکسال استفاده تقریبا روزی یک شات عالی مثل روز اول
  •  واقعا حرف نداره من این محصول رو پیشنهاد میکنم و واقعا برا منزل یا محیط کار عالیه
  • انصافاً همونطور که بیشتر نظرات در موردش مثبت بود، دستگاه خوب و قدرتمندیه. از لحاظ فوم و عصاره گیری خیلی عالیه چون موتورش واقعاً پرقدرته.
  • خیلی عالیه، ای کاش فنجان هم همراهش بود.
  • دستگاهی بسیار زیبا کارآمد و با کاربری بسیار آسان هستش فقط باید قلق کار دستتون بیاد
  • درکل محصول خوبیه فقط یخورده صدا داره که فکر کنم طبیعی باشه یه مقداریش

 

۳- اسپرسو ساز مباشی مدل ECM2016

اسپرسوساز خانگی مباشیاین مدل اسپرسوساز خانگی هم مانند مدل قبلی دارای ۲۰ بار فشار و توان ۱۳۰۰ وات می باشد که از نظر توان کمی از مدل قبلی قوی تر است، این مدل هم به دلیل فشار خیلی خوب و بالا قهوه با غلظت خوبی را به شما تحویل می دهد و برای دوست داران لاته و کاپوچینو و همه آن هایی که فوم روی قهوه را دوست دارند مناسب است.

دقت داشته باشید که در استفاده از همه دستگاه های اسپرسوساز از آب معدنی فاقد املاح استفاده کنید تا کیفیت قهوه خروجی بالا باشد، همچنین ممکن است در اولین بار کار با دستگاه به دلیل اینکه قلق دستگاه دست شما نیست کمی خروجی از سطح انتظار پایین تر باشد، این مورد توسط خیلی از خریداران دستگاه های اسپرسوساز بیان شده است.

برخی از قابلیت های این دستگاه اسپرسوساز خانگی مباشی:

  • دارای سینی چکه گیر
  • دارای صفحه گرم کننده فنجان
  • مخزن آب ۱.۱ لیتری از نوع شفاف که آب داخل آن مشخص باشد.
  • دارای پیجت تنظیم بخار که به شما کمک می کند غلظ قهوه را کم یا زیاد کنید.
  • صدا و لرزش بسیار پایین نسبت به مدل های قدیمی تر

نظرات خریداران در مورد  این دستگاه اسپرسوساز خانگی مباشی:

بیشتر از ۷۸ درصد از خریداران از خرید خود اعلام رضایت کرده اند و خرید این محصول را به دیگران نیز توصیه کرده اند، این محصول در نظرسنجی خریداران امتیاز ۴ را کسب کرده است که مانند خیلی از مدل های دیگر این برند، نشان از رضایت خریداران دارد. برخی از نظرات:

  • عالیه،خیلی راضیم،خامه زیاد میده،صدای خیلی کمی داره،فقط حیف که خیلی گرون شده
  • دستگاه معرکه ایه قدرت بالایی داره واسه من که تا ۱۵ بار(فشار) رو به راحتی میگیره
  • جمع و‌جور کم صدا، قهوه با کیفیتی میده انتظار قهوه با دستگاه صنعتی رو که نباید داشت اما عالیه کف سازش هم خیلی خوبه لاته های خوبی میشه باهاش داشت درکل از نظر ما می ارزید
  • نظری درباره قیمت ندارم اما از همه نظر خوب بود و پسندیدم. هواگیری هم لازم داشت و انجام شد و همه چیز نرمال
  •  بعد از کلی تحقیق به این اسپرسوساز رسیدم. فشار ۲۰ بار باعث میشه کیفیت قهوه به مراتب بیشتر باشه. البته من تا ۱۷ بار تونستم ازش اسپرسو تهیه کنم. قدرت و این محصول فراتر از استفاده خانگیه

 

اسپرسو یک دانه یا نوعی پودر قهوه نیست، اسپرسو یک روش تهیه قهوه است.

 با دانه‌های قهوه می‌توان هر قهوه ای درست کرد، منتها در هر نوع قهوه دانه به اندازه مشخصی آسیاب می شود و از وسیله مشخصی(اسپرسوساز، قهوه جوش و…) برای تهیه استفاده می‌شود.

 

۴- اسپرسو ساز دلونگی مدل EC685

مدل اسپرسوساز دلونگیحتما با برند دلونگی و حسن شهرت آن آشنایی دارید، برندی که در تولید لوازم خانگی بسیار فعال و البته محبوب است و علت آن کیفیت بالای محصولات این شرکت می باشد، این بار یک اسپرسوساز خانگی از این برند روبرو هستیم.

این اسپرسوساز خانگی دلونگی دارای فشار ۱۵ بار می باشد که برای تهیه یک قهوه اسپرسو با غلظت بالا بسیار مناسب است و می توان انتظار قهوه غلیظ و خوش طعم را از آن داشت ( کیفیت پودر قهوه بسیار مهم است).

این دستگاه به حالت ایستاده و باریک است که در آشپزخانه فضای زیادی را اشغال نکند و واقعا کاربری باشد، از سایر مشخصات این دستگاه می‌توان به سیستم خاموشی خودکار، تنظیم فاصله لیوان و نازل و تعداد ۲ عدد نازل اشاره کرد.

 

۵- اسپرسوساز زیگما مدل rl-222

بهترین اسپرسوساز خانگی زیگمااین مدل در واقع از نظر شهرت برند به اندازه مباشی، دلونگی و نسپرسو نیست، اما در میان اسپرسوسازهای ارزان قیمت فروش خیلی بیشتر داشته و رضایت بیشتر خریداران را کسب کرده است، در واقع ۸۴ درصد از خریداران از خرید این محصول راضی بوده اند و امتیاز ۴.۴ را از خریداران کسب کرده است که عدد بسیار قابل قبولی بخصوص در این رنج قیمتی است.

این مدل اسپروساز زیگما توان ۸۵۰ وات و فشار آب ۱۵ بار دارد که اگر این فشار واقعی باشد یعنی قهوه خروجی غلظت قابل قبولی خواهد داشت و باز هم در این رنج قیمتی بسیار عالی است، از آنجایی که خریداران عمدتا راضی هستند احتمال خیلی زیاد این فشار واقعی است.

نظرات خریداران در مورد این اسپرسوساز زیگما:

دستگاه بسیار خوب با قیمت معقولیه.فعلا بعد از دو هفته استفاده ایرادی ازش ندیدم..یه صدای نسبتا زیادی داره که به نظر طبیعیه.در کل پیشنهاد میشه

تازه گرفتم کیفیتش باید تو بلند مدت معلوم بشه ولی در کل عالیه کیفیت اسپرسو عالی بود.

بعد از ۵ بار استفاده فوم ساز شیرش دیگه عمل نمیکنه و غیر قابل استفاده شده از بازرگانی شاکری گرفتم و چون دو هفته گذشته متاسفانه نمیتونم مرجوعش کنم.

این اسپرسوساز هم پمپ قوی داره و هم بویلر خوبی داره و قیمتش هم بی نظیره و مهمتر از همه نسبت به مباشی که دارم بخار بسیار بسیار قوی داره که تعجب کردم و با کمی خلاقیت میتونید بهترین اسپرسوی عمرتون رو باهاش عمل بیارید.

این دستگاه رو پیشنهاد میدم به دوستان نسبت به قیمتش انصافا خوبه چیزی که از یک‌ قهوه میخواهید رو با کیفیت خوب بهتون میده اما باید حدود چهار پنج بار ازش استفاده کنید قهوه رو بریزید چون اولش قهوه بوی خشکیه دستگاه رو میده

 

منبع: kharidyaar.ir

false
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true

بت اسپات