×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
false

از وبلاگ خود چطور کسب درآمد کنیم؟

امروزه با توجه به هزینه های سنگین طراحی سایت و همچنین برخی هزینه های دیگر سایت ها از جمله هاست و هزینه های پشتیبانی و برخی از هزینه های دیگر مردم را به سمت ساخت وبلاگ حرفه ای در ویکس سایت گرایش تر می دهد. وبلاگ ها از خیلی وقت ها بوده و هنوز هم می باشد. شما می توانید با ایجاد وبلاگ خود و فعالیت مستمر در آن شروع به کسب درآمد نمایید. توصیه ما ایجاد وبلاگ خود در زمینه تخصصتان و در موضوع مرتبط با کارتان باشد، چرا که بتوانید در مورد وبلاگتان بهترین مطالب را گردآوری کنید. چند وبلاگ دهی مهم از جمله بلاگفا ، میهن بلاگ ، بیان و ویکس سایت را میتوان معرفی کرد.

  • محتوا های با ارزشی تولید نمایید:

تولید محتوا یکی از مهم ترین ابزار برای پیشرفت دادن سایت و یا وبلاگ خود می باشد.از آنجایی که حتی بیل گیس محتوا را پادشاه  دانسته است. با این توضیح پس بهتر است به محتوای تولیدی سایت توجه خاصی داشته باشیم.

  • از تصاویر جذاب استفاده کنید:

یکی از ابزار هایی که می تواند مشتری را جذب وبلاگتان کند، تصاویر شیک و جذاب می باشد.سعی کنید اولا تصاویر با کیفیت، ثانیا تصاویر خوش رنگ و با سلیقه تری را برای سایتتان برگزینید.مخاطبان با تماشای تصاویر مفهوم کلی وبلاگتان را یا متن مورد نظرتان را دریافت می کنند. یکی از راهکار های بهبود وبلاگتان انتخاب تصاویر با کیفیت و جذاب می باشد.

  • مقایسه های یک طرفه نداشته باشید:

برخی سایت ها با بررسی محصولات با کالا های مشابه اقدام به مقایسه می کنند اما از آنجایی که حتما به یکی از این اجناس تعصب دارند سعی در بالاتر نشان دادن آن محصول منتخب خودشان می باشند که این باعث از دست دادن مخاطبان می شود.پس سعی کنید محصولات را به درستی بررسی و مقایسه کنید تا انتخاب راه را به مشتری و مخاطبان بسپارید.

درنهایت برای اینکه وبلاگتان زیبا و کاربر پسند باشد، به قالب خود،محتوا و تصاویر دقت بیشتر داشته باشید.

 

اما چطور از این وبلاگ دهی موجود کسب درآمد داشته باشیم؟

لازمه هر کاری هدف آن و روند کاری آن می باشد.وبلاگتان هر چقدر هم پر محتوا و محتوا قوی داشته باشد ولی جذاب نباشد  مخاطب حاضر به حضور در وبلاگتان و همکاری با شما نخواهد بود. بطور ساده می توان چنین گفت که مخاطب در وبلاگتان حضور دارد پس شما باید کاری کنید که این مشتری را از دست ندهید. در ادامه روش های کسب درآمد از وبلاگ را خدمتتان ارائه می کنیم.

  • تبلیغات کلیکی:

شما بعد از این که سایتتان بازدید به اندازه کافی داشت، می توانید برای سایتان تبلیغات بگیرید. تبلیغات کلیکی یکی از راهکار های کسب درآمد می باشد که می توانید بعد از اینکه سایتتان بازدید پیدا کرد برای این کار اقدام کنید بدین صورت که کاربران شما با هر بار کلیک مبلغی مشخص از سوی تبلیغات برا ی شما واریز می شود. اگر میخواهید یک شرکت غول و معروف برایتان معرفی کنیم گوگل ادسنس می باشد که به ازای تبلیغات کلیکی آن درآمد زایی کنید. نکته ای که قابل ذکر است، شما می توانید با تولید محتوای انگلیسی کابران مختلفی از جهان برای خود جذب نمایید. با این توصیف درآمدتان چند برابر می شود. گوگل ادسنس تنها یکی از این شرکت ها می باشد. شما می توانید از شرکت های ایرانی نیز همین اقدام را انجام دهید.

  • تبلیغات نمایشی:

این تبلیغات اندکی با تبلیغات کلیکی متفاوت است بدین صورت که شما به ازای هر نمایش یک از تبلغات پولی دریافت می کنید. روال کار معمولا به ازای هر ۱۰۰۰ بازدید قراردادی بسته می شود. شما با نمایش تبلیغات نمایشی مناسب در وبلاگتان می توانید به درآمد ایده آلی برسید. محل تبلیغات یکی از مهم ترین پارامتر در امور جذب مشتری می باشد. شما حساب کنید که بهترین تبلیغات دنیا در محلی که رفت آمد خوبی ندارد و یا محصول شما در فرهنگ آن کشور مرسوم نیست، به نمایش بگذارید شما در اینجا بازنده هستید.  پس سعی در انتخاب محل مناسب برای نمایش تبلیغات داشته باشید.

  • ریپورتاژ آگهی:

در این شیوه شما باید محتوایی در جهت فروش، معرفی محصولات و سرویس‌های سایر وب‌سایت‌ها یا شرکت‌ها در وبلاگ خود منتشر کنید. برای مثال هنگامی که قصد تبلیغ برای یک فروشگاه اینترنتی مبلمان را دارید، محتوای تولیدی باید ضمن ارائه اطلاعات مفید به کاربران به نوعی محصولات فروشگاه را در قالب تصاویر مختلف به کاربر معرفی کند و در صورت امکان با ایجاد تگ بر روی تصاویر یا لینک دهی به وب‌سایت مرجع مخاطبان را به خرید محصولات آنها تشویق کند.

  • فروش فایل:

شما می توانید برخی از فایل های آموزشی خود را به فروش بگذارید. شما با ارائه برخی خدمات باز می توانید کسب درآمد نمایید. شما می ‌توانید با ایجاد فایل صوتی، تصویری، متنی جزوات و کتب الکترونیک و فروش آنها در وبلاگ خود به درآمد بالایی برسید. این روش سال هایی هست که بین صاحبان وبلاگ رایج است و مردم از آن استقبال چشم گیری داشته اند. نکته ای مهم در مورد فروش فایل، جذب مشتری و اعتماد سازی آنها می باشد که با برخی جملات و کارای خود مشتری را به حد کافی جذب کرده و اطمینان سازید نمایید.

  • ارائه مشاوره:

با توجه به این شما در کار خود مهارت داشته و حرفه ای می باشید، می توانید برخی از مشتریان خود را در قبال دریافت وج مشاوره و  راهنمایی نمایید. شما می توانید در این مشاوره راه های موفیقت خود در زمینه شغلی خود و همچنین برخی از ترفند های کاری خود با فرد مورد نظر به اشتراک بگذارید.

  • برگزاری دوره و وبینار:

شما میتوانید پس از داشتن مشتری و مخاطبان خوب اقدام به برگزاری کلاس یا دوره در شهر خود و حتی در سطح اینترنت انجام دهید. یکی از راهکار های مرسوم، داشتن کلاس خصوصی برای تدریس می باشد.شما دانشجوی مورد نظر را از وبلاگتون داشته باشید و برای تدریس هم می توانید حضوری و هم اینترنتی به تدریس بپردازید.

  • نتیجه گیری:

وبلاگ از خیلی وقت ها پیش بوده و شما می توانید از این ابزار با توجه به راهنمایی های ما به درآمد موردنظرتان برسید. هم اکنون وبلاگ خود را ایجاد کنید و محتوای خیلی قوی تولید کنید و سعی کنید بعد از جذب مشتری زیاد اقدام به تبلیغات بپردازید. در اوایل کار سعی کنید خود را تبلیغ کنید تا مشتری زیادی جذب کنید سپس شروع به تبلیغات در قبال پول بپردازید

false
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true

بت اسپات