×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
false

 مرکز پزشکان زیبایی لویال

تیمی از بهترین پزشکان زیبایی زنان، پوست و جراحی        

لویال برگرفته از کلمه وفاداریست، و وفاداری زمانی رخ خواهد داد که حس تعهد و تمایزخاص به مخاطب داده شود. این مجموعه توام با عشق بنا شده و سعی براین داشته که پزشکان متعهد، باتجربه و در عین حال بروز را در فیلدهای مختلف زیبایی گرد هم آورد و خدماتی متناسب با نیاز، خواست و سلیقه شما مشتریان ارائه دهد، تا حس آرامش، اعتماد و خاص بودن را لمس نمایید. این مجموعه پزشکی، روش های نوین و پروتکلهای درمانی تجویز شده توسط متخصصین را در الگوریتم منطقی مهندسی می نماید، و با بروز ترین تجهیزات، خدمات خاصی را به شما ارائه می دهد تا شما را به مخاطب خاص تبدیل کند و شما را به مجموعه و مجموعه را به شما وفادار کند

عمل لابیاپلاستی با لیزر
خدمات ما

لابیاپلاستی با لیزر: عمل لابیاپلاستی یکی از عمل های جراحی زیبایی  است که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است. جراحی بر روی لبه های داخلی، لابیاپلاستی مینور نام دارد و جراحی بر روی لبه های خارجی، لابیاپلاستی ماژور نامیده می شود.

هدف از انجام لابیاپلاستی:

هدف از لابیا پلاستی برقراری تناسب در آناتومی اجزای این ناحیه است. برداشتن لبه اضافه لابیامینور در افراد مختلف متناسب با نیاز و آناتومی بدن هر فرد انجام می شود، که در نهایت طول لبه ها نرمال می شود بطوری که لبه های مینور داخل لبه های ماژور قرار میگیرد، و انحنای طبیعی خواهد داشت و شکل زیبایی میگیرد و دوطرف لبه ها هارمونی و تقارن پیدا میکنند.

نحوه ­ی انجام لابیاپلاستی:

بهترین روش عمل لابیاپلاستی که امروزه مورد توجه خانم ها قرار گرفته، عمل لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا تاچ می باشد. در این روش، جراحی با بی حسی موضعی و بدون هیچگونه عوارض خاصی و به صورت سرپایی و بدون نیاز به دوره­ی نقاهت انجام می شود و اکثرا از لحاظ زیبایی نتیجه بهتری نسبت به جراحی ارائه میدهد. از فواید لابیاپلاستی با لیزر می توان به کاهش احتمال ابتلا به عفونت، خونریزی کمتر، استفاده کمتر از بخیه های بعد از جراحی اشاره کرد. در این روش، قبل از شروع عمل در ابتدا با استفاده از کرم بی حسی و تزریق لیدوکایین لابیا مینور بی حس می شود و سپس بافت اضافی لابیا با استفاده از لیزر برداشته می شود. لابیاپلاستی با لیزر مونالیزاتاچ به دلیل انعقاد بافت در محل برش لیزر و خونریزی حداقلی روش بسیار ایمن تر می باشد.

روشن سازی : تیرگی پوست  همیشه موضوع مورد توجه زنان بوده است. پوست این ناحیه بسیار حساس است بنابراین راه حل­های مواد شیمیایی موضعی که برای جوانسازی   ناحیه تناسلی استفاده قرار میگیرد و نتایج موقتی به همراه دارد و متاسفانه باعث معضلات پوستی میباشد دیگر مورد استقبال قرار نمیگیرد. تیرگی پوست ، دغدغه ای بزرگ است که باعث کاهش اعتماد به نفس زنان در روابط میگردد.

 

از دلایل مهمی که باعث میشود فرد نیاز به درمان تیرگی پوست نیاز داشته باشد میتوان به تغییرات هورمونی پس از بارداری، افزایش سن و افزایش وزن اشاره کرد. تیره شدن رنگدانه پوست یک ویژگی پوستی بسیار طبیعی است و به هیچ وجه مضر نیست اما بعضی افراد این تیرگی را دوست ندارند.

تزریق ژل : همانطور که میدانید ژل یا فیلرها مواد پر کننده­ای هستند که برای رفع نقص­های ناشی از تحلیل بافت (فرو رفتگی) یا ایجاد حجم امروزه بسیار مورد استفاده قرار میگیرند و جز عمل های سرپایی زیبایی ای هستند. با افزایش سن، کاهش شدید وزن، تغییرات هورمونی و ممکن است چربی­های مفید در سایر نقاط بدن از بین برود که میتوان از ژل و فیلر برای جبران آن استفاده کرد. از کاربردهای اساسی تزریق ژل وفیلر در بانوان، بازسازی بافت ناحیه واژینال یا لابیامینور و لابیاماژور میباشد.

تزریق ژل باعث از بین رفتن حدودی چین و چروک­ها میشود و موجب جوانسازی بافت ناحیه­ی واژینال نیز میگردد.

جهت مشاوره رایگان با کلینیک لویال و متخصصان با شماره زیر تماس بگیرید:

تلفن:

۰۲۱۸۸۷۸۰۲۵۶

۰۲۱۸۸۷۸۹۶۷۴

false
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true

بت اسپات