×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
false

تکنولوژی جدید در خدمات کامپیوتری به کمک شرکت ها و سازمان های خصوصی آمده است تا در دوران کرونا به مشکلات شبکه های کامپیوتری خود رسیدگی کنند. یکی از این خدمات که کمک بسیاری به شرکت ها می کند، خدمات شبکه کامپیوتر از راه دور و به صورت ریموت است. شرکت ها می توانند با برونسپاری خدمات خود، کارهای رسیدگی به شبکه را به شرکت ها دورکار واگذار کنند. این کار موجب می شود تا این شرکت ها بتوانند از خدمات ارزان و دائمی برخوردار شوند.

خدمات کامپیوتری از راه دور

خدمات کامپیوتری از راه دور و به صورت ریموت، به فرد اجازه دسترسی به کامپیوتر یا شبکه از یک فاصله جغرافیایی معین را می دهد. دسترسی از راه دور به کاربران این امکان را می‌دهد تا به سیستم‌هایی که به آن‌ها نیاز دارند در زمانی که از لحاظ فیزیکی بسیار دور هستند، متصل شوند. این امر به ویژه برای کارمندانی که در دفاتر شعبه کار می‌کنند بسیار حیاتی است. خدمات شبکه یکی از موارد پشتیبانی و نگهداری شبکه است که پیشگام رایانه آن را برای مشتریان خود به صورت ریموت انجام می دهد. خدمات شبکه از راه دور موجب کاهش هزینه های شرکت شما می شود.

دسترسی به شبکه از راه دور

دسترسی از راه دور به کاربران  این امکان را می‌دهد که به فایل‌ها و سایر منابع سیستم بر روی هر دستگاه یا سرورهایی که در هر زمان به شبکه متصل می‌شوند، دسترسی داشته باشند، بهره‌وری کارمندان را افزایش می دهد و آن‌ها را قادر می سازد تا بهتر با همکاران خود در سراسر جهان هم‌کاری کنند.

همچنین یک استراتژی دسترسی از راه دور به سازمان‌ها این امکان را می‌دهد تا بدون توجه به مکان، بهترین استعدادها را استخدام کرده، باگ ها را حذف کرده و هم‌کاری بین تیم‌ها، ادارات و مکان‌ها را ارتقا دهند.

متخصصان پشتیبانی فنی از دسترسی از راه دور برای اتصال به کامپیوترهای کاربران از مکان‌های دور برای کمک به آن‌ها در حل مشکلات با سیستم‌ها یا نرم‌افزارهای خود استفاده می‌کنند. خدمات شبکه از راه دور می تواند هزینه های سازمان را کاهش داده و همچنین به انجام کارهای پشتیبانی نیمه وقت سرعت ببخشد.

نحوه کارکرد دسترسی 

برای پشتیبانی شبکه دسترسی از راه دور یا remote access service معمولا با ترکیبی از نرم‌افزار، سخت‌افزار و اتصال به شبکه انجام می‌شود. برای مثال، دسترسی ریموت در گذشته به صورت دسترس بودن گسترده اتصال اینترنتی با استفاده از نرم‌افزار شبیه‌سازی پایانه انجام می شد که دسترسی به مودم سخت‌افزاری متصل به شبکه تلفن را کنترل می‌کرد.

 در حال حاضر، دسترسی از راه دور معمولا با استفاده از یک راه‌حل نرم‌افزاری امن مانند استفاده از یک نرم‌افزار VPN – با اتصال کاربران  از طریق یک رابط شبکه با سیم  یا واسط شبکه Wi-Fi  یا با اتصال از طریق شبکه اینترنت انجام می‌شود. از VPN های دسترسی از راه دور برای اتصال کاربران فردی به شبکه‌های خصوصی استفاده می‌شود. این رابط ها در خدمات پشتیبانی شبکه از راه دور کاربرد فراوانی دارند و از امنیت بسیار مناسبی برخوردار هستند.

پشتیبانی کامپیوتری

یک روش رایج برای دسترسی در خدمات پشتیبانی و خدمات شبکه از راه دور از طریق اتصال VPN است. یک VPN یک اتصال ایمن و رمزنگاری شده روی یک شبکه مانند اینترنت ایجاد می‌کند. فن‌آوری VPN به عنوان راهی برای قادر ساختن کاربران راه دور و دفاتر شعبه برای ورود ایمن به سرورهای شرکت و سایر منابع توسعه داده شده است.

پشتیبانی شبکه از راه دور با استفاده از نرم افزار دسترسی از راه دور (یا دسک تاپ از راه دور) امکان دسترسی فوری به تکنسین را از هر مکان و هر زمان به دستگاه از راه دور می دهد. این بدان معنی است که متخصصین شبکه می توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری، از راه دور کمک کنند.

بهترین شرکت شبکه

شرکت پیشگام رایانه یکی از بهترین شرکت های خدمات کامپیوتر است که می تواند به شما کمک کند. در صورت نیاز به دریافت خدمات پشتیبانی شبکه کامپیوتری از راه دور می توانید با شماره ۰۲۱۵۷۸۰۱۰۰۰ تماس حاصل فرمایید. پیشگام رایانه به صورت تخصصی به ارائه خدمات کامپیوتری ریموت و از راه دور می پردازد.

false
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true

بت اسپات