×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
false

به گزارش رویداد ۲۴، سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی صبح امروز در مراسم گرامیداشت سالروز عملیات والفجر ۸ که در تالار اجتماعات بیمارستان شهید محلاتی سپاه برگزار شد، با بیان اینکه در سنت مستبدان و دیکتاتور‌ها به عنوان وابستگان استکبار، خفت دادن، تحقیر کردن و پذیرش تحقیر برای ملت، یک سنت است، خاطرنشان کرد: فرعون هم اینگونه عمل می‌کرد، اول قوم خود را تحقیر می‌کرد، بعد آن‌ها را وادار می‌کرد تا از او تبعیت کنند. ایران قبل از انقلاب هم اینگونه بود. زیباترین و برجسته‌ترین لقب آمریکایی‌ها به شاه ایران «آمریکن پوپت» یعنی «عروسک آمریکایی» بود، مثل لقبی که امروز به عربستانی‌ها می‌دادند، «گاو شیرده»!

سردار سلامی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) درجه آزادی ملت را کامل کرد خاطر نشان ساخت: این عزت و استقلال در دوران رهبری امام خامنه‌ای کامل شد. ما فقط دستاورد‌های انقلاب را در این ره‌توشه‌های بزرگ در حوزه‌های مختلف پزشکی، علوم پیشرفته، صنایع دفاعی، پالایشگاه، راه آهن، نیروگاه‌های بزرگ، سدها، نانو، بیو، لیزر و… محدود نمی‌کنیم در حالی که در این حوزه‌ها در خطوط مقدم این پیشرفت‌ها قرار داریم. جوهره عظیم این دستاورد‌های انقلاب اسلامی در استقلال اندیشه، بیرون راندن استعمارگران و به عزت رسیدن ملت و آزاد شدن آنهاست.

جانشین فرماندهی سپاه با تاکید بر اینکه می‌خواستیم ثابت کنیم که می‌توان در عصرسلطه قدرت‌ها، با اسلام و دین به استقلال و پیشرفت رسید گفت: ثابت کردیم که دین زیباترین شکل اداره کشور را در عمل ثابت کرد، اما دشمن در همه عرصه‌ها مقابل ما ایستاد، در پیشرفت‌های علمی که حق طبیعی بشریت است، در برابر پیشرفت‌های علمی ما با مدل جنگی می‌ایستند ودانشمندان ما را با ترور فیزیکی حذف می‌کنندو حاضر نیستند ببینند در علم پیشرفت کنیم چرا که می‌دانند «ما می‌توانیم».

وی ادامه داد: وقتی می‌خواهیم در اقتصاد پیش برویم، تحریم می‌کنند، جنگ بر سر این است که ما می‌توانیم، ولی آن‌ها نمی‌خواهند بگذارند بتوانیم. وقتی برای دفاع از خود قدرت‌ساز‌ی می‌کنیم، اجازه نمی‌دهند، می‌گویند باید به گونه‌ای باشد که ما هر وقت خواستیم تهدید کنیم و بمباران کنیم، نباید بتوانید جواب دهید. می‌گویند شما پیشرفت نکنید و ما همه چیز را می‌دهیم چراکه می‌خواهند صلاحیت ما را گرفته، بی هویت و فقیر کنند تا همیشه دستمان در برابر آن‌ها دراز باشد.

سردار سلامی با اشاره به اینکه دشمنان می‌گویند در منطقه نفوذ نکنید چراکه منطقه از آن ماست و در کشور خود هم با الگو‌های ما زندگی کنید ابراز داشت: اصل دعوا این است که اسلام اگر به قدرت برسد، ابرقدرتی به نام آمریکا وجود ندارد چراکه آمریکا به انرژی نفت، بازار مصرف و سیطره امنیتی به قدرت رسیده است و می‌خواهد آن‌ها را حفظ کند، ولی باید بدانند که بدون حضور اسلام، هیچ قدرتی در دنیا قدرت نیست که دلیل بسیج همه ظرفیت‌ها برای مقابله با ما این است.

false
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true

بت اسپات