×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
false

راهنمای خرید هدفون بی‌ سیم

راهنمای خرید هدفون بی‌ سیم

 

هدفون‌ها را می‌توان به عنوان یکی از مهم‌ترین گجت‌های الکترونیکی تاریخ دانست که تقریبا جزوی است اساسی‌ترین و مهم‌ترین وسایل محسوب می‌شوند. طی سال‌های گذشته تعداد هدفون‌های بی‌سیم بسیار بیشتر شده و نقش پررنگی را در بازار گجت‌های صوتی ایفا می‌کنند. ما در این راهنمای خرید هدفون بی‌سیم سعی کرده‌ایم تا ۱۰ مورد از بهترین  هدفون‌های بی‌سیم بازار را به شما معرفی کنیم.

هدفون بی‌سیم سونی WH-CH510
نوع اتصال بلوتوث ۵.۰
USB-C
وزن ۱۳۲ گرم
قطر درایور ۳۰ میلی‌متر
شارژدهی ۳۵ ساعت
سایر ویژگی‌ها دارای قابلیت مکالمه به وسیله میکروفون داخلی
دکمه‌های کنترل صدا و موسیقی
شارژ سریع با کابل USB-C
پشتیبانی از دستیار صوتی

یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین هدست‌های بی‌سیم بازار و راهنمای خرید هدفون مجله کالاگود که از کیفیت صدای بسیار خوبی هم برخوردار است، هدفون بی‌سیم بلوتوث سونی WH-CH510 نام دارد. این هدست از فناوری بلوتوث ۵.۰ پشتیبانی می‌کند و به واسطه طراحی ساده اما جذاب و اصولی، می‌تواند تجربه خوبی از انتقال صدا را ارائه دهد.

وجود دکمه‌های پخش یا توقف صدا و تنظیم صدا در این هدفون کمک شایانی به کنترل محتوا توسط کاربر و راحتی او می‌کند. همچنین این هدفون به دکمه مخصوص استفاده از دستیار صوتی مجهز است.

ویژگی بارز این هدفون، عمر بالای ۳۵ ساعت باتری آن است که البته به واسطه اتصال USB-C و قابلیت شارژ سریع، می‌توان تنها با ۱۰ دقیقه شارژ، دو ساعت استفاده ممتد را تضمین کرد.

متاسفانه در این هدفون خبری از پشتیبانی از جک ۳.۵ میلی‌متری نیست و استفاده از آن فقط در صورت اتصال کابل USB-C برای شارژ یا به صورت بی‌سیم امکان‌پذیر است.


هدفون بی‌سیم نوکیا E1200
نوع اتصال بلوتوث ۵
جک ۳.۵ میلی‌متری
میکرو USB
وزن ۱۹۷ گرم
قطر درایور ۴۰ میلی‌متر
شارژدهی ۴۰ ساعت
سایر ویژگی‌ها مجهز به دکمه Bass boost mode
دارای میکروفون داخلی
همراه با کیف
پشتیبانی از دستیار صوتی گوگل و سیری

نوکیا نه فقط به خاطر گوشی‌های موبایل، بلکه برای تولید برخی گجت‌های دیگر مانند هدفون‌ها و هندزفری‌های باکیفیت هم شناخته می‌شود. هدفون بی‌سیم و بلوتوث E1200 نوکیا، یکی از محصولات با کیفیت این برند و حال حاضر بازار است که به خاطر کیفیت ساخت استاندارد و ارائه صدایی شفاف و رسا در کنار قیمت مناسب، انتخاب خوبی محسوب می‌شود.

نوکیا سعی کرده تا بتواند یک هدفون استاندارد و البته ارزان قیمت ارائه دهد. کیفیت بدنه E1200 نوکیا با توجه به استفاده از پلاستیک مستحکم و قوی، بسیار خوب است و پدهای آن در استفاده طولانی مدت شما را خسته نمی‌کند.

در سمت چپ هدفون تعدادی دکمه برای کنترل صدا، خاموش و روشن کردن و تنظیم باس وجود دارد که کار با آن‌ها راحت است. همچنین ورودی میکرو USB و جک ۳.۵ میلی‌متری برای استفاده سیمی از هدست E1200 نوکیا در این قسمت قرار دارند.

برای یک هدست ارزان قیمت، کیفیت صدای نوکیا E1200 عالی است. درایورهای ۴۰ میلی‌متری کار خود را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهند و چه موزیک گوش دهید، چه فیلم تماشا کنید یا حتی بازی کنید، این هدست می‌تواند پاسخگوی کیفیت و ظرافت استاندارد صدای خروجی باشد.

با اینکه باتری ۵۰۰ میلی‌آمپری این هدست می‌تواند تا ۴۰ ساعت بی‌وقفه شما را همراهی کند، اما استفاده از درگاه میکرو USB باعث شده تا سرعت شارژ پایین باشد. همچنین این هدست در صورتی که روشن باشد و استفاده‌ای از آن نشود، به صورت اتوماتیک خاموش می‌شود تا شارژ هدر نرود.


هدفون بی‌سیم انکر SoundCore Life Q20 Plus
نوع اتصال بلوتوث ۵.۰
میکرو USB
جک ۳.۵ میلی‌متری
وزن ۲۶۵ گرم
قطر درایور ۴۰ میلی‌متر
شارژدهی ۳۵ ساعت
سایر ویژگی‌ها دارای قابلیت مکالمه به وسیله میکروفون داخلی
قابلیت حذف نویز
مقاوم در برابر رطوبت، عرق و گرد و غبار
دارای کلید‌های تنظیم صدا و دستیار صوتی

فعالیت برند انکر نه فقط محدود به تولید پاوربانک‌های باکیفیت، بلکه به سایر گجت‌ها هم رسیده و در حوزه صدا هم توانسته کارهای مقبولی ارائه دهد. هدفون انکر Soundcore Life Q20 Plus در راهنمای خرید هدفون مجله کالاگود، یک محصول ارتقاء یافته است که با در نظر گرفتن راحتی بیشتر هنگام استفاده و کیفیت صدایی مناسب طراحی و عرضه شده است. ضمن آنکه این هدفون، دارای یک ویژگی ANC نسبتاً بهبود یافته است که لذت شنیدن موسیقی را در هر محیطی با حذف نویز قابل‌قبول ارائه می‌دهد.

این هدفون دارای پد مناسبی روی گوشی‌ها بوده و می‌تواند راحتی و تناسب لازم را هنگام پوشیدن آن‌ها فراهم کند. همچنین دارای وزن کم و اندازه‌ای کوچک است که آن را برای اندازه‌های متفاوت سر، مناسب خواهد کرد.

هدفون Soundcore Life Q20 Plus  انکر همچنین دارای میکروفونی نسبتا باکیفیت است که می‌تواند برای مکالمات تلفنی مناسب باشد و قابلیت حذف نویز متوسط آن، تقریبا صدای شما را واضح منتقل می‌کند.

عمر باتری این هدفون یکی از نقاط قوت آن است. با شارژ کامل می‌توانید بیش از ۴۰ ساعت به شکل مستمر از این هدفون باکیفیت و خوش‌قیمت انکر استفاده کنید. همچنین این هدفون دارای پورت USB-C است که شارژ سریع را به همراه دارد. وجود جک ۳.۵ میلی‌متری هم باعث می‌شود تا شما بتوانید از این هدفون به شکل سیمی هم استفاده کنید.


هدفون بی‌سیم آدیو تکنیکا ATH-SR30BT
نوع اتصال بلوتوث ۵
میکرو USB
وزن ۱۹۳ گرم
قطر درایور ۴۰ میلی‌متر
شارژدهی ۷۰ ساعت
سایر ویژگی‌ها میکروفون آمنی‌دیرکشنال
ایزوله‌سازی دو لایه
پشتیبانی از کدک‌های AAC و SBC

یکی از تخصصی‌ترین و خوش‌کیفیت‌ترین برندهای دنیا در عرصه تولید تجهیزات صوتی، آدیو تکنیکا است. آدیو تکنیکا دارای طیف وسیعی از هدفون‌های مرغوب و حرفه‌ای حتی با بودجه‌های پایین است و یکی از این مدل‌ها در راهنمای خرید هدفون مجله کالاگود، ATH-SR30BT نام دارد که بزرگترین مشخصه آن، شارژدهی بسیار زیاد آن است.

اگر حسابی به گوش کردن موسیقی علاقه دارید و خیلی میانه خوبی با شارژ کردن ممتد هدفون خود ندارید، هدفون آدیو تکنیکا مدل ATH-SR30BT می‌تواند تا ۷۰ ساعت یا دو هفته با یک بار شارژ کامل در خدمت‌تان باشد.

این هدفون ۱۹۳ گرمی با اینکه سایز بزرگی دارد، اما حسابی سبک است و روی سر راحتی خاصی را در هنگام استفاده احساس می‌کنید. درایورهای ۴۰ میلی‌متری این هدفون نیمه‌تخصصی طوری طراحی شده‌اند تا بتوانند بخش‌های آکوستیک موسیقی را تفکیک کرده و وضوح صدا را به شکل قابل توجهی افزایش دهند.


هدفون بی‌سیم اسکال کندی Crusher
نوع اتصال بلوتوث ۴.۱
جک ۳.۵ میلی‌متری
میکرو USB
وزن ۲۷۶ گرم
قطر درایور ۴۰ میلی‌متر
شارژدهی ۴۰ ساعت
سایر ویژگی‌ها مجهز به ساب‌ووفر
دارای جک ۳.۵ میلی‌متری
کابل AUX مجهز به ریموت کنترل و میکروفون
همراه با کیف
دارای قابلیت تنظیم بیس از طریق اسلایدر زیر ایرکاپ

اگر به دنبال یک هدست بسیار خاص از برندی پریمیوم و باکلاس در راهنمای خرید هدفون بی‌سیم مجله کالاگود هستید، احتمالا برند آمریکایی اسکال‌کندی می‌تواند گزینه جالبی برای شما باشد. برند اسکال‌کندی که دفتر مرکزی آن در ایالت یوتا  قرار دارد، به صورت تخصصی روی گجت‌ها و تجهیزات صوتی فعالیت دارد.

یکی از محصولات خوب و محبوب این برند، هدفون بی‌سیم و بلوتوث مدل کراشر است. این هدفون دارای درایورهای ۴۰ میلی‌متری قدرتمندی است که با استفاده از ویژگی هپتیک باس، امواج صوتی را به صورت کوبشی و قابل لمس به سمت گوش‌های مخاطب می‌رساند.

اسکال‌کندی سعی کرده تا طراحی ساده و بی‌آلایشی برای این هدفون در نظر بگیرد، اما راحتی استفاده از آن به واسطه پد‌هایی از جنس مموری فوم بسیار خوب است و می‌توانید تا ساعت‌ها بی‌وقفه به موسیقی مورد علاقه‌تان گوش دهید.

با اینکه این هدفون از اتصال میکرو USB که نسبتا قدیمی شده استفاده می‌کند، اما شما با تنها ۱۰ دقیقه شارژ، می‌توانید بیش از ۳ ساعت از هدفون استفاده کنید. همچنین با شارژ کامل، این هدست تا ۴۰ ساعت بی‌وقفه می‌تواند کار کند که یکی از ویژگی‌های عالی اسکال‌کندی کراشر محسوب می‌شود.


هدفون بی‌سیم هارمن کاردن Fly ANC
نوع اتصال بلوتوث ۴.۲
جک ۳.۵ میلی‌متری
میکرو USB
وزن ۲۸۱ گرم
قطر درایور ۴۰ میلی‌متر
شارژدهی ۲۰ ساعت (با ANC)
۳۰ ساعت (بدون ANC)
سایر ویژگی‌ها پشتیبانی از کدک‌های AAC، SBC
همراه با کیف
اپلیکیشن My Harman/Kardon
پشتیبانی از دستیار صوتی گوگل و آلکسا
توانایی اتصال همزمان به دو دستگاه

با کمی جستجو، متوجه می‌شوید که برند هارمن کاردن در زمینه تولید تجهیزات صوتی در جایگاه بسیار بالایی از لحاظ کیفیت و قدرت قرار دارد. این برند که اصالاتا آمریکایی است، محصولی فوق‌العاده باکیفیت در رده هدفون‌های بی‌سیم به نام FLY ANC را عرضه کرده که پکیجی کامل از قدرت، ظرافت و زیبایی را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

این محصول با استفاده از نویز کنسلینگ فعال، لذت شنیدن موسیقی را دوچندان می‌کند. طراحی صنعتی پیشرفته و استفاده از چرم نرم برای گوشی ها، برای ساعت‌ها استفاده مشکلی بوجود نمی‌آورد. استفاده از کلیدها میانبر روی گوشی، دسترسی سریع به خواسته‌های کاربر را فراهم می‌کند و با استفاده از میکروفون ، می‌توان به تماس‌ها پاسخ داد.

استفاده از پورت ۳.۵ میلیمتری برای اتصال با سیم، ۳۰ ساعت شارژدهی (بدون ANC)، حدود ۲.۵ ساعت استفاده با ۱۵ دقیقه شارژ سریع، دکمه اختصاصی ANC، کیف مخصوص هدفون با کیفیت بسیار بالا، اتصال همزمان به چند سیستم، اتصال به دستیارهای صوتی و سیستم تاچ روی گوشی برای اتصال به دستیار صوتی از امکانات این هدست فوق‌العاده است.

همچنین شما می‌توانید با نصب اپلیکیشن اختصاصی این هدفون، تنظیمات دلخواه یا پیشنهادی را برای حالت‌های مختلف و مطابق با سلیقه خود اعمال کنید.


هدفون/هدست بی‌سیم استیل‌سریز Arctis 7P
نوع اتصال دانگل بی‌سیم USB-C
جک ۳.۵ میلی‌متری
وزن ۴۲۲ گرم
قطر درایور ۴۰ میلی‌متر
شارژدهی ۲۴ ساعت
سایر ویژگی‌ها میکروفون جمع‌شونده بی‌دیرکشنال با گواهی دیسکورد
ارتباط وایرلس ۲.۴ گیگاهرتزی با تاخیر فوق‌العاده پایین
پشتیبانی کامل از فناوری صدای سه‌بعدی PS5
دارای دانگل پرسرعت USB-C برای اتصال به کنسول‌ها یا پی‌سی

یکی از برندهای شناخته شده در زمینه تولید گجت‌های الکترونیکی که البته در بین گیمرها هم بسیار معروف است، استیل‌سریز نام دارد. هدست بی‌سیم Arctis 7P در راهنمای خرید هدفون بی‌سیم مجله کالاگود یکی از گزینه‌های خوب بازار چه برای کاربران عادی و چه گیمرها محسوب می‌شود.

کیفیت صدا و وسعت آن یکی از مشخصه‌های اصلی هدست بی‌سیم Arctis 7P استیل‌سریز است که به خاطر طراحی پشت‌بسته، ارگونومی مناسب و طراحی مدرن، تجربه‌ای لذت‌بخش را به مخاطب ارائه می‌دهد.

می‌توان گفت که هدست Arctis 7P استیل‌سریز یکی از بهترین میکروفون‌ها را در بین هدست‌های این لیست در اختیار دارد. این میکروفون که مخصوصا برای رضایت گیمرها طراحی شده، از نوع جمع‌شونده است و علاوه بر کیفیت بالای انتقال صدا، دارای فناوری حذف‌نویز پیشرفته و پر کاربردی هم هست. همچنین فناوری ClearCast، این امکان را می‌دهد تا از هدست برای ضبط صدا با کیفیتی بالا استفاده کنید.

استیل‌سریز این هدست را به اپلیکیشنی مجهز کرده که از طریق آن می‌توانید به تنظیمات گسترده‌ای دسترسی داشته باشید. البته که پریست‌های زیادی در این اپلیکیشن وجود دارد تا به راحتی بتوانید بر اساس نیاز و علاقه، هدست خود را در بهترین حالت ممکن قرار دهید.

هدست بی‌سیم استیل‌سریز Arctis 7P امکانات ویژه‌ای برای گیمرها در نظر گرفته که مشخص‌ترین آن، پشتیبانی از قابلیت فوق‌العاده صدای سه‌بعدی یا ۳D AudioTech در پلی‌استیشن ۵ است. همچنین این هدست با کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس سریز ایکس/اس و نینتندو سوییچ سازگاری کامل دارد.

استیل‌سریز Arctis 7P دارای باتری بسیار قدرتمندی است که می‌تواند بیش از ۲۴ ساعت کاربر را همراهی کند.


هدفون بی‌سیم سونی WH-1000XM4
نوع اتصال بلوتوث ۴.۱
جک ۳.۵ میلی‌متری
USB-C
NFC
وزن ۲۵۵ گرم
قطر درایور ۴۰ میلی‌متر
شارژدهی ۳۰ ساعت
سایر ویژگی‌ها دارای فناوری DSEE EXTREME(Digital Sound Enhancement Engine)
حذف کننده صدای محیط خودکار
قابلیت اتصال همزمان به دو دستگاه
بهینه ساز کننده فشار اتمسفر
دارای جک ۳.۵ میلی‌متری
به همراه کیف

سونی نامی آشنا و غیرقابل انکار برای علاقه‌مندان به تجهیزات الکترونیکی، به خصوص هدفون است! هدفون بی‌سیم سونی مدل WH-1000XM4 یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات حال حاضر بازار است که می‌تواند صدایی فوق‌العاده را با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرو دنیای صدا پیش روی شما قرار دهد.

بزرگ‌ترین مشخصه هدفون بی‌سیم WH-1000XM4 سونی، فناوری نویزکنسلینگ فوق‌پیشرفته ان است که می‌تواند بدون کم‌ترین تغییر در فرکانس‌های بالا و متوسط، بهترین خروجی ممکن را به گوش شما برساند. سونی با استفاده از دو میکروفون باکیفیت و یک پردازنده QN1، می‌تواند گسترده وسیعی از صداهای اضافه را از محیط دریافت و آنها را حذف کند.

سونی برای ارائه بهترین کیفیت صدا، فناوری‌های زیادی را در این گجت فوق‌العاده به کار برده است. ما در این هدفون شاهد آمپلی‌فایر قدرتمندی هستیم که در کنار درایورهای ۴۰ میلی‌متری، می‌تواند حتی بیت‌های سنگین را هم به بهترین شکل ممکن اجرا کند.

استفاده از فناوری اختصاصی DSEE Extreme در این هدفون باعث شده تا با استفاده از هوش مصنوعی، حتی فایل‌های صوتی که کیفیت پایینی دارند به نوعی ترمیم شده و شاهد افزایش کیفیت آنها به طور چشم‌گیری باشیم. این قضیه حتی در فایل‌های صوتی باکیفیت هم به چشم می‌آید و می‌توان تفکیک سازها و رسایی صدای خواننده را به وضوح حس کرد.
شما می‌توانید تنها با ۱۰ دقیقه شارژ، ۳ ساعت بی‌وقفه به موسیقی گوش دهید و در صورت شارژ کامل، هدفون WH-1000XM4 سونی می‌تواند تا ۳۰ ساعت شما را همراهی کند.


هدفون بی‌سیم بیرداینامیک Aventho
نوع اتصال بلوتوث ۴.۲
درگاه USB-C
جک ۳.۵ میلی‌متری
وزن ۳۴۰ گرم
قطر درایور ۳۰ میلی‌متر
شارژدهی ۳۰ ساعت
سایر ویژگی‌ها دارایورهای پرقدرت Tesla
امکان شخصی سازی صدای خروجی با نرم افزار MIY
تاچ پد کاربردی
پشتیبانی از فناوری aptX و aptX HD
دارای نشانگر LED

بدون شک می‌توان برند بیرداینامیک را یکی از پیشرو‌ترین و قدرتمند‌ترین برندهای تولیدکننده تجهیزات صوتی، به خصوص هدفون‌های حرفه‌ای نام برد. هدفون بی‌سیم Aventho از این برند در راهنمای خرید هدفون بی‌سیم مجله کالاگود با اینکه قیمت بالایی دارد، اما به هیچ‌وجه یک هدفون معمولی نیست.

بیرداینامیک Aventho اولین هدفون بلوتوث دنیا مجهز به فناوری تسلا و قابلیت انطباق صدا با شنوایی کاربر است. وجود این تکنولوژی‌ها باعث می‌شود تا شما یک هدفون مخصوص خود و کاملا چفت شده با قدرت شنوایی شخصی‌تان در اختیار داشته باشید.

هدفون بیرداینامیک Aventho دارای یک طراحی ظریف اما مقاوم و در عین حال کلاسیک و ساده است. ما با هدفونی طرف هستیم که در آن از ترکیب چرم و آلومینیوم استفاده شده و به لحاظ مقاومت کم‌نظیر است.

کیفیت صدا در این هدفون، چیزی است که نظیر آن را کم‌تر پیدا می‌کنید. بیس قدرتمند و در عین حال پرجزئیات، تفکیک صدای واضح و مشخص، صدایی گرم و دلنشین در کنار فضاسازی عالی و پخش صدای سه بعدی، این هدفون را به بهترین گزینه این لیست برای شنیدن موسیقی تبدیل کرده است.

بیرداینامیک برای کنترل هر چه بیشتر روی قابلیت‌های هدفون Aventho، آن را با اپلیکیشنی اختصاصی به نام MIY منطبق کرده است. این اپلیکیشن به واسطه فناوری‌های هدفون، شنوایی کاربر را تست کرده و پس از آن، یک پروفایل شخصی مخصوص مخاطب ترتیب می‌دهد تا به یک تجربه کامل و دقیق دست پیدا کنید.

این هدفون می‌تواند در حالت شارژ کامل تا بیش از ۳۰ ساعت مخاطب را همراهی کند. همچنین شما می‌توانید از طریق جک ۳.۵ میلی‌متری استفاده کنید.


هدفون بی‌سیم اپل AirPods Max
نوع اتصال بلوتوث ۵.۰
درگاه لایتنینگ
وزن ۱۳۲ گرم
قطر درایور ۳۰ میلی‌متر
شارژدهی ۲۰ ساعت
سایر ویژگی‌ها استفاده از فولاد ضد زنگ در طراحی هدفون
وجود ۹ میکروفون برای حذف نویز و مکالمه
قابلیت ANC و استفاده از دو میکروفون همزمان
دارای اسمارت کیس و قابلیت ذخیره‌سازی باتری
دارای ردیاب حرکات سر و سنسورهای شتاب‌سنج و ژیروسکوب

با شنیدن نام اپل، قطعا می‌توانید مطمئن شوید که با یک محصول درجه یک و دارای بالاترین استاندارد کیفیتی طرف هستید. هدفون بی‌سیم اپل AirPods Max در راهنمای خرید هدفون بی‌سیم مجله کالاگود، یکی از جدیدترین محصولات این کمپانی با اینکه قیمت فوق‌العاده بالایی دارد، اما می‌تواند تجربه‌ای بی‌نهایت حرفه‌ای و باکیفیت از شنیدن موسیقی و صدا را به شما القا کند.

درایورهای ۴۰ میلی‌متری بی‌نظیر این هدفون در یک بدنه و فریم از جنس فولاد ضد زنگ قرار گرفته و ایرپدهای بزرگ و مرغوب آن، به راحتی دور گوش را محاصره کرده و به خاطر جنس استفاده شده می‌تواند تنفس گوش‌ها را کاملا تضمین کند. این قضیه باعث می‌شود تا مخاطب بتواند ساعت‌ها بدون خستگی از این هدفون استفاده کند.

میکروفون مخفی و داخلی این هدفون همانند تمامی ایرپاد‌های اپل از کیفیت انتقال صدای عالی برخوردار است و اپل از بهترین فناوری حذف نویز در این هدست هم استفاده کرده است.

اپل برای ارائه بهترین کیفیت صدا، از دو تراشه H1 در این هدفون استفاده کرده که به صورت مستمر در حال پردازش و تنظیم صدا از مبدا تا گوش‌های مخاطب هستند. وجود این تراشه‌ها باعث می‌شود تا در هر ثانیه بیش از ۲۰۰ پردازش برای ارائه صدایی واضح و پرجزئیات انجام شود.

false
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true

بت اسپات