×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
false

امروز میخوایم به معرفی یه فروشگاه اینترنتی لباس به اسم گریمون بپردازیم. همچنین میخوایم بدونیم چی شد که این گروه تشکیل شد.

هدفی که ما در گریمون داریم ارتقای سواد جامعه در ارتباط با پوشش و نحوه ی پوشش است. Gray Moon تنها یک فروشگاه اینترنتی نیست و با اهداف مشخصی به وجود آمده است.مشخصا هدف ما در نهایت افزایش اعتماد به نفس و شادی جامعه است چرا که لباس زیبا به شما اعتماد به نفس میدهد و اعتماد به نفس شما را شاد تر میکند.

در اینجا ما دسته بندی های متفاوت محصولات را در نظر داریم؛از دسته بندی اصلی مردانه و زنانه که بگذریم،به دسته بندی های تیشرت مردانه، تیشرت زنانه،پیراهن مردانه،مانتو و لباس شب و مجلسی میرسیم.در تلاشیم تا در آینده این دسته بندی ها را افزایش دهیم تا درصد بیشتری از افراد جامعه بتوانند از محصولات گری مون استفاده نمایند.

همچنین در بخش آموزشی وب سایت ما شما میتوانید مقالات را در دسته بندی های اخبار، پادکست، سبک زندگی و فشن و مد بررسی نمایید.در صورتی که در ارتباط با هر موردی از جمله خرید و مقالات وب سایت سوالی دارید میتوانید با پشتیبان های ما در میان بگذارید.

هدف گریمون

گروه ما با هدف ایجاد محصولات خاص با تم های اختصاصی در زمینه ی محصولات مد ایجاد شده است.هرچند ما به ارائه ی محصولات غیره نیز علاقه مندیم.در این وب سایت تلاش خواهیم کرد تا بهترین محصولات را در زمینه ی لباس مردانه، لباس زنانه ،البسه ی کودک و نوزاد را برای شما عزیزان آماده نماییم.

تا به اینجا به دسته بندی های خود تیشرت مردانه، تیشرت زنانه، مانتو، پیراهن مردانه و لباس شب و مجلسی را اضافه نموده ایم و در آینده بدون شک این دسته بندی ها کامل تر خواهند شد.

گریمون | GrayMoon

همانگونه که از شعار ما نیز پیداست، هدف ما ارتقای سطح دانش عموم جامعه در راستای سبک پوشش است تا بتوانیم جامعه ای زیبا تر داشته باشیم.بدون شک این مهم تنها با علم به نحوه ی پوشش به دست می آید.

چرا این گروه را انتخاب کنیم؟

ما در گری مون | graymoon بهترین اجناس و بهترین کیفیت را با همکاری تامین کنندگان مختلف جمع آوری میکنیم و با همکاری بهترین طراحان گرافیک جدیدترین و خاص ترین طرح ها را برای مشتریان خود آماده میکنیم.

در وب سایت ما شما همچنین میتوانید جدیدترین و به روز ترین مقالات در ارتباط با مد را مطالعه کنید.تولید مستمر بهترین محتوا به زبان فارسی برای علاقه مندان به جدیدترین ترند های جهانی نیز یکی دیگر از اهداف ما است.

خرید لباس از این گروه؟

گریمون در این سال ها تلاش کرده تا در کار خود اولین و بهترین باشد. هدف غایی و نهایی ما رسیدن به سطح وب سایت هایی همچون ZARA است. در این راستا حتما تلاش خواهیم داشت تا ما نیز به چنین موفقیتی در ایران برسیم.

واضح ترین عملکرد لباس محافظت پوشنده از عناصر است. در هوای گرم، لباس ها حفاظت از آفتاب سوختگی یا آسیب باد را فراهم می کنند. در سرما عایق حرارتی ارائه می دهد. سرپناه می تواند نیاز عملکردی به لباس را کاهش دهد. به عنوان مثال کت ها، کلاه ها، دستکش ها و دیگر لایه های بیرونی به طور معمول هنگام ورود به یک مکان گرم برداشته می شوند. به همین ترتیب لباس جنبه های فصلی و منطقه ای دارد به طوری که مواد نازک تر و لایه های کمتری از لباس به طور کلی در مناطق و فصل های گرم تر نسبت به مناطق سردتر پوشیده می شوند.

پوشاک طیفی از کارکردهای اجتماعی و فرهنگی مانند تفاوت فردی، شغلی و جنسیتی و وضعیت اجتماعی را انجام می دهد.  در بسیاری از جوامع، هنجارها در مورد لباس منعکس کننده استانداردهای تواضع، مذهب، جنسیت، و وضعیت اجتماعی است. لباس همچنین ممکن است به عنوان آراستگی و بیان سلیقه یا سبک شخصی عمل کند.

لباس از چه چیزهایی تشکیل شده است؟

لباس از مواد بسیار گسترده ای ساخته شده است، از چرم و خز گرفته تا پارچه های بافته شده تا پارچه های طبیعی و مصنوعی استادانه و عجیب و غریب. همه پوشش های بدن به عنوان لباس در نظر گرفته نمی شوند. مقالات حمل شده به جای پوشیده (مانند کیف پول)، پوشیده شده بر روی یک بخش از بدن و به راحتی حذف (روسری)، پوشیده صرفا برای آراستگی (جواهرات)، و یا کسانی که در خدمت یک تابع غیر از حفاظت (عینک چشمی)، به طور معمول لوازم جانبی به جای لباس در نظر گرفته شده است.

لباس در برابر بسیاری از چیزهایی که ممکن است بدن انسان کشف شده از جمله باران، برف، باد، و آب و هوای دیگر و همچنین از خورشید را مجروح یا تحریک محافظت می کند. پوشاکی که بیش از حد sheer، نازک، کوچک یا تنگ ارائه حفاظت کمتر است. لباس مناسب همچنین می تواند خطر را در طول فعالیت هایی مانند کار یا ورزش کاهش دهد. برخی از لباس ها از خطرات خاص مانند حشرات، مواد شیمیایی مضطرب، آب و هوا، سلاح، و تماس با مواد ساینده محافظت می کنند.

سطح پشتیبانی پس از فروش

  • راه ارتباطی اول

    ایمیل: info@graymoon.ir

  • راه ارتباطی دوم

    فرم تماس پایین همین مطلب…!

  • راه ارتباطی سوم

    شماره ی تماس – به زودی …!

    تلاش شده تا در گریمون بهترین و بالاترین سطح پشتیبانی ارائه شود. ما مفتخریم تا بگوییم پشتیبانی نزدیک به ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته را به مشتریان خود ارائه می دهیم.

    خرید آنلاین

    ما همواره تلاش کردیم تا خرید آنلاین را در گریمون برای مشتریان عزیزمان لذت بخش نماییم.

    خرید آنلاین نوعی تجارت الکترونیکی است که به مصرف کنندگان اجازه می دهد به طور مستقیم کالا یا خدمات را از یک فروشنده از طریق اینترنت با استفاده از یک مرورگر وب خریداری کنند. مصرف کنندگان با مراجعه مستقیم به وب سایت خرده فروش یا با جستجو در میان فروشندگان جایگزین با استفاده از یک موتور جستجوی خرید، محصول مورد علاقه ای را پیدا می کنند که در دسترس بودن و قیمت گذاری همان محصول را در خرده فروشان الکترونیکی مختلف به نمایش می آورد. تا سال ۲۰۲۰ مشتریان می توانند با استفاده از طیف وسیعی از رایانه ها و دستگاه های مختلف از جمله رایانه های رومیزی، لپ تاپ ها، رایانه های لوحی و گوشی های هوشمند به صورت آنلاین فروشگاه کنند.

    فروشگاه آنلاین برانگیخته قیاس فیزیکی از خرید محصولات و یا خدمات در به طور منظم "آجر و ملات" خرده فروش و یا مرکز خرید؛ این فرایند خرید آنلاین کسب و کار به مصرف کننده (B2C) نامیده می شود. هنگامی که یک فروشگاه آنلاین راه اندازی می شود تا کسب و کارها را قادر به خرید از کسب و کارهای دیگری کند، این فرایند خرید آنلاین کسب و کار به کسب و کار (B2B) نامیده می شود. یک فروشگاه آنلاین معمولی مشتری را قادر می سازد تا طیف وسیعی از محصولات و خدمات شرکت را مرور کند، عکس ها یا تصاویر محصولات را به همراه اطلاعات مربوط به مشخصات محصول، ویژگی ها و قیمت ها مشاهده کند.

    جمع بندی

گریمون می تواند گزینه ی خوبی برای خرید های شما باشد و میتوانید به خوبی به آن اعتماد کنید. پیشاپیش از خرید شما متشکریم.

تحریریه‌ ی ما در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی ( رپورتاژ آگهی ) نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

false
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true

بت اسپات