×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
false

قالیشویی در شمال تهران

فرش ها و قالی ها در طول سال همیشه و به صورت مداوم مورد استفاده قرار می گیرند، و همچنین به دلیل رفت و آمد زیاد در کوتاه مدت کثیف می شوند و نیاز به شست و شو پیدا می کنند. در روزگاران قدیم مردم قالی های خود را در کنار رودخانه های نزدیک محل زندگی خود شستشو می دادند و بعدها در داخل حیاط منزل می شستند، اما بعدها این کار به یک حرفه و شغل تبدیل شد و در کنار رودخانه برای مردم قالی و فرش ها را شستشو می دادند و بعد از خشک کردن به آنها تحویل می دادند. تا به امروز که قالیشویی تبدیل به یک صنعت شده است. قالیشویی در شمال تهران با استفاده از جدیدترین دستگاه ها و کادری مجرب و حرفه ای آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مراحل شستشوی فرش و قالی در قالیشویی در شمال تهران:

بررسی کردن فرش و قالی قبل از شستشو کردن:

مرحله بررسی کردن فرش قبل از شستشو بسیار مهم است زیرا اگر ایرادی داشته باشد، مثلا نیاز به ترمیم کردن داشته باشد  و یا از جنس خاصی باشد مثلا جنس فرش حساس باشد یا از نوع دست بافت و ابریشمی باشد ممکن است در حین شستشو در قالیشویی اگر به این موارد توجه نشود آسیب ببیند بنابراین برای کنترل این مشکلات در مرحله اول فرش را بررسی می کنند و با احتیاط بیشتری شستشو می دهند.

مرحله خاک گیری فرش و قالی:

خاک گیری فرش از مرحله های بسیار مهم قبل از مرحله شستشو است. زیرا باعث بالا بردن کیفیت و تمیز شدن بیشتر فرش در هنگام شستشو در قالیشویی می شود. این مرحله بسیار مهم در قالیشویی در شمال تهران با بهترین و جدیدترین دستگاه های مخصوص از بین بردن گرد و غبار و خاک گیری انجام می شود.

تثبیت رنگ فرش در قالیشویی در شمال تهران به وسیله ی کارشناسان با تجربه:

تثبیت رنگ کردن فرش برای فرش های گرانبها، دست باف، ابریشمی  و فرش هایی که ممکن است رنگ ده باشند امری بسیار مهم است تا در زمان شستشو رنگ های آنها قاطی نشود. در این مرحله توسط کارشناسان در صورتی که  فرش در اثر خیس شدن و شستشو رنگ قاطی کند عمل رنگ برداری و تثبیت رنگ انجام می شود.

لکه برداری از فرش در قالیشویی در شمال تهران:

 

شستشوی لکه در قالیشویی ها یکی از مرحله های بسیار مهم است که با توجه به لکه ای که در فرش وجود دارد باید با مواد و شوینده های مخصوص شستشو  شود.

مرحله قالیشویی:

 

بعد از مرحله لکه برداری از فرش، نوبت به مرحله ی قالی شویی می رسد، که این عمل با توجه به نوع فرش اعم از ماشینی، دست بافت و ابریشمی و جنس و تراکم آنها با دستگاهای مخصوص آنها در قالیشویی انجام می گیرد. کر دادن فرش در قالیشویی در شمال تهران با توجه به اصول و قوانین اسلامی بعد از مرحله شست و شو انجام می شود.

مرحله خشک کردن فرش در قالیشویی:

 

بعد از مرحله شستشو سر آخر فرش ها در دستگاه های آبگیری مخصوص قرار می گیرند و عمل خشک شدن انجام می شود و سپس در گرمخانه های مجهز کاملا خشک می شوند. در قالیشویی در شمال تهران بعد از این مرحله توسط کارشناس تمیزی و کیفیت شستشو بررسی می شود.

انتخاب قالیشویی مناسب برای شست و شوی فرش :

امروزه  قالیشویی های بسیاری وجود دارند که خدمات شست و شوی فرش، موکت و حتی مبل را به شما ارائه می دهند و به همین دلیل انتخاب یک قالیشویی مناسب و با کیفیت به یکی از انتخاب های سخت و پر چالش تبدیل شده است. اما خوشبختانه امروزه راههای زیادی برای انتخاب یک قالیشویی با کیفیت مانند قالیشویی در شمال تهران برای شما وجود دارد. قالیشویی معتبر مجوز و پروانه کسب فعالیت دارد و همچنین عضو اتحادیه قالیشویان حتما می باشد. و همچنین قالیشویی مناسب باید ترکیبی از قالیشویی سنتی و مکانیزه باشد که با توجه به نوع فرش، ماشینی و یا دست بافت بودن آن و جنس قالی  و تار و پود از مناسب ترین روش و مواد شوینده برای شست و شو دادن فرش استفاده کند. قالیشویی مناسب و با کیفیت حتما باید گرمخانه مکانیزه خودکار داشته باشند زیرا گرمخانه های سنتی جوابگوی حجم کار زیاد نیستند. نزدیک بودن به محل زندگی و در دسترس بودن قالیشویی از دیگر موارد بسیار مهم است.

خدمات قالیشویی در شمال تهران:

قالیشویی در شمال تهران جز یکی از بهترین، با سابقه ترین و پیشرفته ترین قالیشویی ها می باشد که با مناسب ترین  قیمت و استفاده از مدرن ترین و به روزترین دستگاهها برای شستشوی فرش های ابریشمی و نفیس، دست بافت و ماشینی زیر نظر کارشناسان خبره و متخصص و همچنین با تعهد بالا نسبت به تحویل قالی و فرش در زمان تعیین شده، آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز به صورت تخصصی و با کیفیت بالا و  تضمینی می باشد.

 قالیشویی در شمال تهران با پرسنلی با تجربه، حرفه ای و آموزش دیده و با تجهیزاتی کاملا پیشرفته مناسبترین انتخاب برای شستن قالی های شما عزیزان می باشد.

 

منبع : قالیشویی ایران مهر – قالیشویی در شمال تهران

false
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true

بت اسپات