×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
false

عبدالرضا هاشم زایی نماینده تهران و عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین با اشاره به ارسال پیامک های تهدید آمیز برای عدم رای به لوایح مرتبط با FATF، گفت: لوایح مرتبط با FATF به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارجاع شد و بعد از تصویب این لوایح در مجلس پیامکی در این خصوص برای من ارسال نشده است.

 

او ادامه داد: من شنیدم یکسری پیامک از همان پیامک‌های تهدیدآمیزی که برای عدم تصویب لوایح مربوط به FATF برای نمایندگان مجلس ارسال می‌شد، حالا برای اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام ارسال می‌شود. ارسال پیامک به نمایندگان مجلس و اعضای مجمع، حمله به سفارت عربستان، حمله به کنسرت و لغو سخنرانی رئیس مجلس خودسرانه نیست.

 

این نماینده مجلس تأکید کرد: ما آقای لاریجانی را اصلاح‌طلب نمی‌دانیم و از قدیم اصولگرا هستند. ایشان رئیس خانه ملت است و ازنظر خط و خطوط سیاسی هم اصولگرا؛ اما برای سخنرانی‌اش در کرج و در نماز جمعه که باید محل وحدت مردم باشد، طومار جمع می‌شود که نباید روز ۲۲ بهمن سخنرانی کنند.

 

هاشم زایی در ادامه تصریح کرد: در اینجا باید از ستاد ائمه جمعه پرسید که اولاً در شهر چندمیلیونی کرج چند درصد از مردم به نماز جمعه می‌آیند و آن‌هایی که طومار می‌نویسند چند نفر هستند؟ آیا این افراد بیش از ۱ درصد جمعیت کرج هستند؟ و چه اجازه‌ای دارند و از کجا این اجازه را گرفته‌اند که رئیس مجلس را در ۲۲ بهمن که همه اقشار حضور پیدا می‌کنند، نباید سخنرانی کند و سخنرانی ایشان لغو می‌شود. لغو سخنرانی رئیس مجلس هم در راستای پیامک‌ها است.

 

او ادامه داد: آن‌هایی که پیامک می‌زنند و به اجتماعات و …حمله می‌کنند، برای لغو سخنرانی رئیس مجلس طومار می‌نویسند. ممکن است افرادی که این اقدامات را انجام می‌دهند یکی نباشند اما دستور از یک محفل گرفته می‌شود و محفل‌هایی که این تصمیمات را می‌گیرند و از گذشته هم وجود داشتند، یکسان است. نیروهای امنیتی باید ورود کنند که این افراد از کجا دستور می‌گیرند. آیا این احتمال را نمی‌دهیم که در پشت ماجرا سرویس‌های خارجی دخالت داشته باشند؟ ما باید این احتمال را بدهیم.

 

false
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true

بت اسپات