×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
false

سالن های زیبایی

همیشه یکی از دغدغه های اصلی خانم ها زبیایی و حفظ سلامت ظاهر بوده است تا جایی که در طول دهه های اخیر به جدی ترین شکل خود رسیده است، در واقع سالن های زیبایی و آرایشگاه ها این روز ها خدماتی بیش از پوست و مو را ارائه می دهند. ما در این مقاله قصد داریم یکی از مهمترین خدمات در بهترین آرایشگاه های زنانه یعنی کاشت ناخن را مورد بررسی قرار دهیم. 

کاشت ناخن

ناخن یکی از زیبایی هایی است که خداوند در اختیار انسان ها قرار داده است و عموما در حال حاضر با توجه به پیشرفت علوم و همین طور هنر های زیبایی اهمیت ویژه ای به آن داده می شود و از انواع روش ها برای کاشت و زیباسازی ناخناستفاده می شود.

این کار توسط افراد آشنا به این حرفه انجام می شود و به هیچ عنوان نباید در مراحل و پروسه کلی کاشت ناخن اشتباهی رخ دهد.

به نقل سایت استایلی (styley.ir) باید خاطر نشان شویم که اگر شما هم قصد دارید این اتفاق و زیبایی را در خود تجربه کنید، بهتر است یک سالن زیبایی را انتخاب کنید که از هر نظر قابل اعتماد بوده و گارانتی بهترین کیفیت و البته مناسب ترین قیمت را در اختیارتان قرار می دهد؛ در واقع کاشت ناخن نیز اصولی دارد که باید رعایت شود، در برخی موارد این اتفاق برای عده ای و یا در شرایط و وضعیت خاص مناسب نیست.

اگر علاقه مند هستید برای اولین بار این اتفاق را تجربه کنید و یا این که از شکل ظاهری ناخن های خود خسته شده و به دنبال تغییر در ظاهر خود هستید، حالا فرصتش فرا رسیده است.

  کاشت ناخن در آرایشگاه

نکات مهم در هنگام کاشت ناخن

به طور کلی کاشت ناخن سبب زیبا سازی و جوان سازی دست و پا می شود، اما توسط بسیاری کاشت ناخن روی پا توصیه نمی شود و دلیل اصلی اش هم این است که پا ها در بیشتر مواقع خارج از حالت معمول و شرایط دست قرار دارند.

بهتر است وقتی کاشت ناخن را انتخاب می کنید دست شما بیشتر در معرض هوای آزاد قرار گیرد و اگر درگیر بیماری های پوستی و یا حساسیت هستید، به هیچ عنوان این گزینه را برای تغییر در ظاهر خود استفاده نکنید که آزار دهنده خواهد بود.

برخی خانم ها صرفا بنا به دلیل تغییر و زیبایی دستشان این کار را انجام می دهند، عده ای نیز معتقدند که ناخن آن ها رنگ طبیعی ندارد و یا این که از ساختار فیزیکی اش رضایت ندارند، به هر حال تمامی این عوامل باعث می شود تا خانم ها به سمت کاشت ناخن روی آورده و گاه برای آن هزینه های گزاف و اضافی پرداخت کنند.

مشکل دیگر این است که ناخن برخی با توجه به کمبود ویتامین های خاص شکننده و آسیب پذیر است و در صورت برخورد های معمول زود از حالت عادی خارج می شود. عده ای نیز عادت بد جویدن ناخن را دارند که کاشت ناخن به عنوان راه حل پیشنهاد می شود.

کاشت ناخن

انواع روش های کاشت ناخن

به طور کلی کاشت ناخن به روش ها و توسط مواد مختلفی با سطح کیفی متفاوت انجام می شود، ناخن هایی با ساختار قالبی که از جنس پلاستیک هستند و با قیمت مناسب می توانید از داروخانه ها و فروشگاه های لوازم آرایشی به راحتی تهیه کنید.

پودر هایی که با عنوان ناخن پودری در بین متخصصین این حوزه شناخته می شوند و این پودر بر اساس ساختاری که دارد روی ناخن طبیعی شما قرار گرفته و کم کم شکل خود را حفظ می کند و در کشورمان نیز بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و عموما جز محبوب ترین گزینه ها است.

ناخن های ژله ای که با عنوان اختصاری UV شناخته می شوند و سبب خواهند شد شکل ظاهری ناخن مصنوعی شما برای مدت طولانی حفظ گردد.

  

نکات مهم انتخاب مرکز کاشت ناخن

در بسیاری از موارد پس از کاشت ناخن خانم ها، خیلی سریع با آسیب و شکستگی روبرو می شوند که البته دلایل مختلفی دارد، بخشی از این دلایل بسته به نگه داری خودشان است، در روز های اول این ناخن ها ممکن است با توجه به نوع و روش کاشت آسیب پذیر تر باشند.

در روش محبوب کاشت پودری در صورتی که از مقدر کم مواد استفاده شود و یا این که این مواد از برند های نامعتبر باشد، ناخن خیلی زود می شکند.

سوهان کشی و برخورد بیش از حد آب و رطوبت و برخی مواد شوینده با ناخن های مصنوعی و کاشته شده به آن ها آسیب وارد می کند.

عموما حساسیت های پوستی و قارچی بسته به شخص دارد و خیلی مربوط به نحوه کاشت نیست، اما مرکزی را انتخاب کنید که کار کاشت ناخن و ترمیم آن را به صورت کاملا بهداشتی انجام می دهد.

منبع: goodgame.ir/blog/styley

false
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true

بت اسپات