×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
false

 

در این مطلب که از سایت خریدیار برداشت شده است، در مورد مدل های مختلفی از ماشین لباسشویی درب از بالا صحبت می کنیم و به چند مورد از بهرتین ها اشاره می کنیم، اگر به دنبال خرید بهترین ماشین لباسشویی درب از بالا هستید، به این لینک از سایت خریدیار مراجعه کنید.

مدل‌هایی از ماشین لباسشویی که درب آنها از بالا باز می‌شود و محل ورود و خروج لباس به آنها از بالا می‌باشد را، ماشین لباسشویی درب از بالا می‌گویند، اگر در حال مطالعه این مطلب هستید قطعا قصد خرید این مدل ماشین لباسشویی را دارید و به دنبال بهترین ماشین لباسشویی درب از بالا هستید.

 

مزایای ماشین لباسشویی درب از بالا:

۱- سرعت شستشوی ماشین‌های لباسشویی درب از بالا به دلیل اینکه لباس‌ها کاملا در آب فرو می‌روند، نسبتا به ماشین‌های لباسشویی درب از جلو بیشتر است، هرچند که در مدل‌های مختلفی ماشین لباسشویی درب از جلو هم تنظیماتی برای سرعت شستشو وجود دارد.

۲- ماشین‌های لباسشویی درب از بالا به دلیل پیچیدگی کمتر، استفاده راحت‌تری دارند، این مدل‌های ماشین لباسشویی بسیار ساده هستند و تنظیمات خیلی خاصی ندارند و از این نظر برای آنهایی که به دنبال راحتی در استفاده هستند مناسب است.

۳- ماشین لباسشویی در از بالا قیمت بسیار مناسب‌تری نسبت به ماشین لباسشویی درب از جلو دارد، هرچند که باید در نظر بگیرید که مصرف برق و آب ماشین لباسشویی درب از بالا بیشتر است، اما در عوض قیمت خرید به مراتب پایین‌تری دارد.

۴- ماشین لباسشویی درب از بالا نسبت به ماشین لباسشویی درب از جلو کرک لباس‌ها را بهتر تمیز کرده و نرم‌کننده‌ی پارچه را بهتر پخش می‌کند.

۵- ماشین لباسشویی درب از بالا قدرت زیادی دارد و برای شستن لباس‌های سنگین، پتو و … بسیار مناسب است و با قدرت خیلی بالایی آنها را به گردش در می‌آورد.

 

معایب ماشین لباسشویی در از بالا:

۱- اولین ایراد ماشین لباسشویی درب از بالا، نداشتن برنامه و تنظیمات است، این مدل‌ ماشین لباسشویی همانند مدل‌های درب از جلو دارای برنامه‌های مختلف شستشو برای لباس‌های مخلتف مانند لباس‌های پشمی، ورزشی و… نیست.

۲- دومین ایراد ماشین لباسشویی درب از بالا، بالاتر بودن میزان مصرف آب و برق است، که البته اگر خانواده پر جمعیتی نباشید و استفاده غیر نرمالی از ماشین لباسشویی نکنید، مشکلی خیلی جدی برای شما نخواهد داشت.

۳- در تمیز کنندگی لباس، همانند ماشین‌های لباسشویی درب از جلو عمل نمی‌کند، هرچند که سرعت 

 

۱- ماشین لباسشویی درب از بالا فریدولین مدل SWF120A ظرفیت ۱۲ کیلوگرم

این ماشین لباسشویی درب از بالای فریدولین کارکرد تمام اتوماتیک دارد که مخزن از جنس استیل است و ظرفیت آن ۱۲ کیلوگرم است و می‌توان اقلام حجیم مانند پتو را برای شستشو به راحتی در آن قرار داد.

این ماشین لباسشویی فریدولین دارای دو ورودی مجزای آب سرد و گرم است و می‌تواند سرعت آب در سه حالت تنظیم کند.

شاید از ماشین‌های لباسشویی درب از بالا انتظار نداشته باشید، اما این مدل دارای ۹ برنامه متفاوت شستشو از جمله شستشوی لباسهای پشمی، جین، لباس‌های ظریف و.. می‌باشد.

این لباسشویی درب از بالای فریدولین قابلیت زمان بندی را هم دارد می‌توانید زمان شستشو را بین ۲ تا ۱۸ ساعت تنظیم کنید.

 

۲- ماشین لباسشویی درب از بالا کرال مدل TTW 96504 NJ ظرفیت ۹٫۶ کیلوگرم

ماشین لباسشویی مدل TTW 96504 NJ از یک موتور نسبتا قدرتمند با سرعت چرخش ۸۰۰ دور در دقیقه بهره می‌برد که از کیفیت بالای شست‌و‌شو در آن می‌توانید اطمینان حاصل کنید.

یکی دیگر از ویژگی‌های این ماشین لباسشویی امکان اضافه کردن لباس در حین شست‌وشو است که بسیار کاربردی است.

 

۳- روفرشی ارزانلباسشویی دوقلو درب از بالا اینترنشنال آنیل مدل ۷۰۰۰ ظرفیت ۷ کیلوگرم

 

این ماشین درب از بالای اینترنشنال ظرفیت ۷ کیلوگرمی دارد، یعنی ۷ کیلو لباس خشک شامل بلوز، شلوار، کفش، پتو یک نفره و… را می‌توان در یک مرتبه با این ماشین شست.

سیستم شستشوی آبشاری و قابلیت پرزگیری این ماشین موجب شده تا لباس‌ها نسبت به حالت عادی حدود ۲۰درصد تمیزتر شوند، این ماشین دو مخزن جداگانه برای شستشو و خشک کردن دارد.

این ماشین دارای تایمر هم می‌باشد، شما می‌توانید لباستان را در حالت خشک کن یا شستشو گذاشته و به کارهای خود برسید تا لباس شما شسته یا خشک شود.

این لباسشویی با گرفتن تمامی استاندارهای کشوری و بین المللی یکی از پر طرفدارترین لباسشویی‌های دوقلو محسوب می‌گردد.

 

ماشین لباسشویی درب از بالا برای چه افرادی مناسب است؟

۱- برای افرادی که یک ماشین لباسشویی درب از جلو دارند و حالا مایل هستند برای برخی شستشوها مانند شستن پتو و… از ماشین لباسشویی درب از بالا استفاده کنند، در واقع یک نوع مکمل در کنار ماشین لباسشویی درب از جلو می‌باشد.

۲- برای افرادی که به هر دلیل مایل نیستند مبلغ زیادی صرف ماشین لباسشویی کنند، مثلا دانشجو هستند یا موقتا در جایی سکونت دارند، برای این افراد یک ماشین لباسشویی درب از بالا بسیار مناسب است.

۳- برای افرادی که بیشتر قصد شستن پتو و لباس‌های سنگین را دارند، در ماشین‌های لباسشویی در از بالا به این دلیل که همه چیز در آب فرو می‌رود، شستشو به طور کامل و با قدرت انجام می‌شود.

 

 

false
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true

بت اسپات