×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
false

فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: بعد از حوادث ۸۸ خیلی‌ها می‌گفتند دیگر تنها راه‌حل تحریم است؛ اما شاهد بودید رئیس دولت اصلاحات در دماوند رأی داد؛ کاری که موج سنگینی به دنبال داشت و انتقادهای بسیاری از درون جریان به‌ویژه جوان‌ها به آن وارد شد.

 

سیدمحمود میرلوحی ادامه داد: ولی بعدا معلوم شد این یک استراتژی بود و معنایش این بود که جریان اصلاح‌طلب اساسا پلی به نام «تحریم» را تخریب کرده و معتقد است که این راه‌حل نیست و باید راه‌های دیگری را جست‌وجو کرد.

 

همین استراتژی و اصل پافشاری بر صندوق رأی و حضور پای صندوق رأی باعث شد که هم جریان اصلاحات و هم مردمی که اصلاحات را قبول داشتند، راه‌حلی پیدا کردند که در انتخابات ۹۲، ۹۴ و ۹۶ کارآیی‌ آن به همه ثابت شد.

 

وی اظهار داشت: ما مشارکت مشروط را در برابر مشارکت بی‌قید و شرط قرار می‌دهیم، نه در برابر تحریم. می‌ماند گزینه‌های دیگر؛ اینکه بی‌قید و شرط شرکت کنیم یا مشروط؟ این دو گزینه بیشتر در دسترس ما نیست. عضو شورای شهر تهران در پاسخ به اینکه اگر این شروط برآورده نشود، قدم بعدی جریان اصلاحات چه خواهد بود؟ گفت: باید درباره آن فکر کنیم. شما تجربه اصلاحات را در مجلس دهم دیدید که دست روی دست نگذاشتیم. تحریم نکردیم. عقب‌نشینی نکردیم. نشستیم راه تازه‌ای پیدا کردیم. الان هم تدبیر خواهیم کرد.

 

شورای عالی اصلاحات فعلا در مرحله شکل‌گیری است و هنوز سیاست‌ها و راهبردهای آن در مرحله تدوین است و حتی تصویبش نیز زمان می‌برد. تابلوی اصلاحات شورای عالی است و باید به سبک ۹۴ و ۹۶ منتظر بمانیم تا راهبردهایش اعلام شود. اصلاحات برای این مورد هم راهکار پیدا خواهد کرد، اما این راهکار، تحریم نخواهد بود.

false
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true

بت اسپات