×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
false

 

مراسم اربعین ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی
رئیس جمهور در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا برگزاری مراسم اربعین حسینی را منوط به موافقت دولت عراق و اعلام شرایط پذیرش زوار از جانب این کشور دانست.

به گزارش صدا و سیما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری؛ آقای سید ابراهیم رئیسی روز شنبه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا، با اشاره به لزوم فعال بودن وزارت کشور و کمیسیون اجتماعی در استان‌ها در زمینه بررسی، شناخت و راهکار‌های مقابله با آسیب‌های اجتماعی و روحی و روانی ناشی از کرونا، اظهار داشت: باید این موضوع در دستور کار قرار بگیرد و با استفاده از نظرات فرهیختگان حوزه و دانشگاه راهکار‌های علمی اتخاذ شود تا کمترین آسیب اجتماعی و روحی را داشته باشیم.

 

رئیس جمهور با ابراز خرسندی از پایین بودن عوارض واکسن‌های استفاده شده اعم از وارداتی و تولید داخل، بر لزوم اطلاع‌رسانی درست و دقیق در این درخصوص تاکید کرد و گفت: اینکه واکسن داخلی در مقایسه با انواع وارداتی آن کمترین عوارض را دارد، می‌تواند برای مردم در مقابله با تبلیغات بدخواهان که تولید و توانایی متخصصان داخلی را زیر سوال می‌برند، اطمینان خاطر و آرامش به همراه داشته باشد.

 

آقای رئیسی با تأکید بر اهمیت توجه به واکسیناسیون مهاجرین و مشکوک التابعین، گفت: وزارت کشور و استانداران مرزی باید نظم و انضباطی در زمینه واکسیناسیون این افراد که میهمانان جمهوری اسلامی هستند، فراهم کنند تا از شیوع بیماری جلوگیری شود.

 

آقای رییسی روند واکسیناسیون در کشور را امیدبخش خواند و با اشاره به افزایش واردات واکسن و تولید داخل در هفته‌های آینده بر لزوم تسریع و توسعه واکسیناسیون در گروه‌های سنی مختلف تاکید کرد.

پیشنهاد ویژه
  • بوتاکس,کاهش وزن,رفع چین و چروککاهش سایز بازو در کلینیک پرتو
  • خدمات حقوقی و ثبت ,وکالتدرخواست مجرب ترین وکلا طلاق توافقی
  • بوتاکس,کاهش وزن,رفع چین و چروکجدیدترین دستگاه لاغری موضعی

 

رئیس جمهور همچنین برگزاری مراسم اربعین حسینی را منوط به موافقت دولت عراق و اعلام شرایط پذیرش زوار از جانب این کشور دانست و تأکید کرد، بدون تردید در صورت موافقت کشور میزبان کسانی می‌توانند به زیارت اربعین مشرف شوند که با تایید وزارت بهداشت و درمان هر دو دُز واکسن کرونا را زده باشند.

false
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true

بت اسپات