×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
false

به‌مناسبت سالروز بیعت تاریخی همافران ارتش با امام خمینی در ۱۹ بهمن‌ماه ۱۳۵۷، فرماندهان، خلبانان و جمعی از اعضای نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز (جمعه) با آیت‌الله خامنه‌ای مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا دیدار کردند.

 

بخش‌هایی از سخنان مقام معظم رهبری در این دیدار:

رژیم آمریکا تجسم شرارت و خشونت است؛ بحران‌ساز و جنگ‌آفرین است. [همواره] و نه‌فقط امروز، حیات رژیم آمریکا به این بوده که برای کسب منافع خودشان دست‌اندازی کنند. آمریکا مظهر شرارت است، آن‌وقت گله می‌کنند که چرا می‌گویید مرگ بر آمریکا.

 

اولاً به حضرات آمریکایی بگویم: مرگ بر آمریکا یعنی مرگ بر ترامپ و جان بولتون و پمپئو. یعنی مرگ بر سرمداران آمریکا که در این دوره این افراد هستند.

 

مرگ بر آمریکا یعنی مرگ بر شما عده‌ی معدودی که این کشور را اداره می‌کنید؛ ما با ملت آمریکا کاری نداریم.

 

ثانیاً تا وقتی که آمریکا خباثت و رذالت دارد، این مرگ بر آمریکا از دهان ملت ایران نخواهد افتاد.

 

این روزها صحبت از اروپایی‌ها و پیشنهادهای آن‌ها است. من توصیه‌‌ام این است که به این‌ها هم مثل آمریکا اعتماد نکنند. درباره‌ی آمریکا هم چند سال پیش در زمان مذاکره‌ی هسته‌ای دائماً در جلسه‌ی خصوصی با مسئولین و جلسات عمومی می‌گفتم که به آمریکایی‌ها، به قول و لبخند و امضایشان اعتماد نکنید، این‌ها مورد اعتماد نیستند. خب، نتیجه این شد که مسئولینی که آن روز مذاکره می‌کردند، حالا خودشان می‌آیند و می‌گویند آمریکا غیر قابل اعتماد است!

false
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true

بت اسپات