×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
false

معرفی بهترین بروکر یا کارگزاری ارز دیجیتال برای ایرانیان

در این مطلب قصد داریم بهترین بروکر ارز دیجیتال و فارکس را برای ایرانیان معرفی کنیم و دلایل این مسئله را توضیح دهیم. امروزه با ورود افراد زیادی به بازار خرید و فروش ارزهای دیجیتال به دلیل سودآوری که این تجارت داشته، یکی از مهمترین دغدغه های کاربران و معامله گران ایرانی انتخاب بروکر یا کارگزاری معتبری است که به راحتی بتوانند اقدام به واریز و برداشت وجه کنند. درواقع فرآیند تبدیل ریال به دلار و سپس خرید بیت کوین یا سایر ارزهای دیجیتال و در ادامه طی کردن عکس همین پروسه، کمی چالش برانگیز است. اما شما میتوانید به راحتی با مراجعه به وب سایت کپیتال اکستند که یکی از معتبرترین کارگزاری های دنیا محسوب میشود و جز بهترین بروکرها برای ایرانیان است ، در فارکس، بازار ارزهای دیجیتال ، معاملات نفت و طلا فعالیت کنید و ضمن کسب سود بالا، به سرعت و در هر ساعتی از شبانه روز عملیات برداشت یا واریز وجه را انجام دهید.

بهترین کارگزاری ارز دیجیتال

کپیتال اکستند یک بروکر بین المللی است که مشتریان زیادی از سرتاسر دنیا دارد. محل فعالیت اصلی این شرکت در کشور قزاقستان است اما باتوجه به ماهیت خرید و فروش ارزهای دیجیتال در دسترس بسیاری از افراد در کل جهان قرار گرفته است و  به دلیل پشتیبانی حرفه ای و دریافت کمیسیون پایین جز محبوب ترین کارگزاری ها می باشد. وب سایت capitalxtend-fa.com  ویژه کاربران ایرانی طراحی و راه اندازی شده و دسترسی معامله گران از ایران را به بازارهای جهانی تسهیل نموده است.

بروکر ارز دیجیتال چیست؟

بروکر یا کارگزاری یک شرکت حقوقی است که واسطه‌ خرید و فروش و معامله ارز دیجیتال یا فعالیت در بازار بین المللی فارکس محسوب میشود. بروکرها در معاملات تجاری متنوعی مثل بورس اوراق بهادار، فارکس و ارز خارجی ، خرید و فروش نفت و فلزات گران‌بها،‌ املاک و مستغلات و بسیاری بازارهای دیگر مانند ارزهای دیجیتال فعالیت دارند.

مشتری‌ ها با ایجاد یک حساب اختصاصی در وبسایت کارگزاری میتوانند واریز و برداشت پول را انجام دهند و سپس اقدام به معاملات مالی کنند و به ازای معاملاتی که انجام میدهند درصدی کمیسیون به کارگزاری تعلق میگیرد.

بروکرهای ارز دیجیتال این امکان را به مشتریان میدهند تا اقدام به خرید یا فروش رمز ارزها کنند و به راحتی بیت کوین، اتریوم ، تتر و سایر ارزها را خریداری کرده یا در صورت نیاز بفروشند.

چرا کپیتال اکستند یک بروکر عالی ارز دیجیتال برای ایرانیان است؟

باتوجه به محدودیتهایی که برای معامله گران ایرانی ارزهای دیجیتال وجود دارد، باید در انتخاب بروکر دقت کنید. کارگزاری را انتخاب کنید که اولا دارای مجوز رسمی باشد و این مهم ترین فاکتور در انتخاب بروکر رمز ارز است. در ادامه سایتی را انتخاب کنید که خدمات کامل و بدون محدودیتی را به کاربرانی که از ایران هستند ارائه می دهد. پشتیبانی ۲۴ ساعته، تحلیل های دقیق ، انجام معاملات خودکار، واریز آسان ، برداشت سریع و راحت پول از دیگر ویژگی هایی هستند که باید به آنها توجه داشته باشید.

مجوز رسمی

کپیتال اکستند یک کارگزاری معتبر جهانی با شماره ثبت بین المللی می باشد. Capitalxtend  با رعایت تمام استانداردهای کیفی در اجرای موفقت آمیز معاملات فارکس و رمز ارزها موفق به دریافت تاییدیه و مجوز اجرای سفارشات از verify my trade  که یکی از اعضای financial commission  محسوب می گردد، شده است. شما با خیالی آسوده می توانید در وبسایت این کارگزاری اقدام به انجام معاملات کنید و مطمئن باشید که امنیت پول و سرمایه شما کاملا حفظ می شود.

واریز و برداشت آسان

یکی از مزایای ایجاد حساب در کپیتال اکستند این است که دردسرهای مربوط به واریز و برداشت پول را ندارید و خیلی راحت در این وب سایت میتوانید هر مبلغی که میخواهید را واری و پس از انجام معامله و کسب سود برداشت کنید. این بروکر گزینه های متنوع و مطمئنی را جهت سپرده گذاری و برداشت وجه ارائه می دهد و به شما این امکان را میدهد که به راحتی و در کمترین زمان، سپرده گذاری کرده و برداشت وجه کنید. کل فرآیند، آسان، سریع و شفاف انجام می شود. کپیتال اکستند  برای ایجاد بستری مطمئن برای معاملات ، تمامی روش های رایج پرداخت، از جمله انتقال بانکی، پرداخت از طریق کارت های اعتباری و نقدی و کیف پول الکترونیکی را پشتیبانی می نماید.

پشتیبانی ۲۴ ساعته

در هر ساعتی از شبانه روز که مایل باشید می توانید به تبادل ارز دیجیتال بپردازید. قیمت ها بصورت لحظه ای در اختیار شما قرار میگیرد. به سرعت و با چند کلیک میتوانید در هر ساعتی از ۲۴ ساعت و تمام روزهای هفته ، معاملات خود را انجام دهید. همچنین در هر ساعتی که بخواهید میتوانید پول برداشت کنید. همچنین تیم متخصص پشتیبانی (۲۴ ساعته) و (هفت روز هفته) در دسترس شما هستند و به مشکلات، سوالات یا ابهامات شما رسیدگی می کنند..

نسخه فارسی وب سایت

این نکته برای خیلی از ایرانیان عزیز اهمیت دارد. به دلیل اینکه برخی افراد با زبان انگلیسی آشنایی کافی ندارند و میتواند روی روند معاملاتی آنها تاثیر منفی داشته باشد، کپیتال اکستند اقدام به راه اندازی نسخه فارسی وب سایت خود نموده که یکی از بهترین مزایای این بروکر بین المللی است. دیگر نیازی نیست به سختی جملات را بخوانید، بلکه می توانید با مطالعه مقالات فارسی این وب سایت به راحتی بیاموزید و در نهایت خیلی راحت تر خرید و فروش را انجام دهید. پیشنهاد می کنیم برای مطالعه مقالات بیشتر به وب سایت capitalxtend-fa.com  مراجعه نمایید.

 

false
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true

بت اسپات