×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
false

 

 وزیر دفاع آمریکا ,اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل
وزیر دفاع ایالات متحده روز پنجشنبه مدعی شد با خروج نیروهای نظامی آمریکا از افغانستان، امکان بازگشت نیروهای القاعده به این کشور و بازسازی مجدد این گروه تروریستی وجود دارد.

به گزارش مهر به نقل از آسوشیتدپرس، «لوید آستین» وزیر دفاع ایالات متحده روز پنجشنبه مدعی شد، گروه القاعده که ۲۰ سال پیش از افغانستان به عنوان پایگاه تهاجمی برای حمله به ایالات متحده استفاده کرد، ممکن است پس از عقب نشینی آمریکا از افغانستان و بازگشت طالبان به قدرت، بار دیگر در افغانستان فعال شود.

 

بر اساس این گزارش، آستین در پایان سفر چهار روزه خود به کشورهای حوزه خلیج فارس با گروه کوچکی از خبرنگاران در کویت دیدار کرده و گفت که آمریکا آمادگی دارد تا از بازگشت القاعده به افغانستان که تهدیدی بزرگ برای امنیت ایالات متحده محسوب می‌شود، جلوگیری کند.

 

وی گفت: تمام جامعه به نوعی نظاره‌گر هستند تا ببینند چه اتفاقی می‌افتد و آیا القاعده توانایی بازسازی مجدد خود در افغانستان را دارد یا خیر.

 

وزیر دفاع آمریکا تاکید کرد: ماهیت القاعده و (داعش) این است که آنها همیشه در تلاش برای یافتن فضایی برای رشد و بازسازی خود خواهند بود، خواه آنجا (افغانستان) باشد، خواه در سومالی و یا در هر کشور بی دولت دیگری. من فکر می‌کنم این ماهیت سازمان (القاعده) است.

پیشنهاد ویژه
  • لیزر موهای زائد,عوارض لیزر موهای زائد,اصلاح لبخند۱۶روش زیبایی دندان که نمی دانستید!
  • ارز دیجیتال,خرید و فروش ارز دیجیتال,بیت کوینفرصت طلایی کسب درآمد دلاری را از دست ندهید
  • خدمات خانه و خانواده,تصفیه آب و هواپاکسازی و رفع آلودگی هوای خانه

 

این مقام ارشد نظامی آمریکا در ادامه سخنان خود گفت: ما به طالبان هشدار داده‌ایم تا مراقب باشد چنین اتفاقی رخ ندهد.

false
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true

بت اسپات