×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
false

شرکت پاکشوما بیش از ۳۰۰۰ پرنسل دارد و نزدیک به ۵۰ سال است که در این زمینه فعالیت می‌کند و ماشین‌های لباسشویی این شرکت از شهرت بالایی برخوردار هستند و در عموم جامعه ماشین‌های لباسشویی پاکشوما مورد تایید هستند و رضایت کلی از محصولاتش وجود دارد.

رقبای زیادی مثل ارج و آزمایش در کنار پاکشوما وجود داشتند که همگی علی رغم کیفیت بالای محصولاتشان امروز یا حضور ندارد یا حضورشان کمرنگ شده است، اما شرکت خصوصی پاکشوما همچنان در صنعت خود بسیار فعال است و در رده اول خاورمیانه قرار گرفته است و این رتبه به سادگی به وجود نیامده است به همین جهت است که پاکشوما واقعا یک برند بسیار خوب است.

از آنجایی که ماشین های لباسشویی پاکشوما در چندین مدل متنوع و متفاوت در بازار عرضه شده‌اند لذا فرآیند انتخاب بهترین ماشین لباسشویی پاکشوما نیازمند بررسی است، ما در این مطلب ۱۰ مدل بهترین ماشین لباسشویی پاکشوما را بر اساس فاکتورهای مختلفی از جمله قیمت، قابلیت‌ها و رضایت خریداران بررسی کرده‌ایم تا چند قدم به انتخاب برترین مدل لباسشویی پاکشوما نزدیک‌تر شوید.

در انتهای این مطلب به چند سوال در خصوص ماشین های لباسشویی پاکشوما پاسخ داده شده است، پیشنهاد می‌کنیم بعد از مشاهده مدل‌های لباسشویی پاکشوما این نکات را هم مطالعه کنید.

 

۱- ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU-73200WS ظرفیت ۷ کیلوگرم

بهترین لباسشویی پاکشوما

اولین انتخاب ما از بین ماشین‌های لباسشویی پاکشوما مدل TFU-73200WS می‌باشد که امتیاز ۴.۲ را از خریداران دریافت کرده است و در رده پرفروش‌ترین ها قرار گرفته است.

 

۸۷% از خریداران این ماشین لباسشویی پاکشوما را به دیگران توصیه کرده‌اند.

ابتدا نگاهی مختصر به این ماشین لباسشویی داشته باشیم، این ماشین لباسشویی پاکشوما ۷ کیلوگرم ظرفیت دارد، درب آن از جلو باز می‌شود، از نوع تسمه‌ای است و سرعت چرخش موتور آن ۱۲۰۰ دور در دقیقه است.

این ماشین لباسشویی پاکشوما ۶۰ سانتی متر پهنا، ۴۷ سانتی متر عمق و ۸۵ سانتی متر ارتفاع دارد که نشان می‌دهد که در آشپزخانه هایی با ابعاد کوچک هم قابل نصب و استفاده می‌باشد.

یکی از موضوعات مهم در انتخاب ماشین لباسشویی و البته هر وسیله برقی میزان مصرف برق آن می‌باشد که این مدل ماشین لباسشویی پاکشوما برچسب انرژی A++ را دارد و به این معنی است که مصرف برق بسیار پایینی دارد و می‌توان با خیال راحت از آن استفاده کرد.

قابلیت افزودن لباس حین شستشو هم یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت این ماشین لباسشویی است که به کمک آن دیگر لازم نیست نگران لباس‌های جامانده خود باشید،شما می‌توانید به راحتی درب ماشین لباسشویی را باز کرده و لباس خود را اضافه کنید.

از دیگر ویژگی‌ها و قابلیت‌های این لباسشویی پاکشوما می‌توان به چندین برنامه مختلف برای شستن لباس، کمترین صدای ممکن هنگام آبگیری و کمترین لرزش اشاره کرد، صدا در زمان شستشو تا ۵۴ دسی‌بل پایین آمده و تقریبا صدایی ندارد.

 

از نقاط قوت این ماشین لباسشویی به گفته کاربران می‌توان به: شستشوی خوب، صدای کم، برنامه‌های شستشوی متنوع و همچنین دوام بالا اشاره کرد.

 

نقطه ضعف مشخصی ذکر نشده است، برخی کاربران از برخورد نه چندان خوب تحویل دهنده ناراضی بودند.

 

 

۲- ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU-73200 ظرفیت ۷ کیلوگرم

بهترین ماشین لباسشویی پاکشوما

دومین انتخاب ما ماشین لباسشویی پاکشوما مدل مدل TFU-73200 می‌باشد که این مدل هم در رده پرفروش‌ها قرار دارد و نظرات مثبت زیادی برای آن درج شده است، این مدل امتیاز ۴ را از خریداران کسب کرده است که امتیاز بسیار مناسب است.

 

۸۸% از خریداران این ماشین لباسشویی پاکشوما را به دیگران توصیه کرده‌اند و رضایت خود را در دیدگاه‌ها ثبت کرده‌اند.

این مدل لباسشویی پاکشوما هم مانند مدل قبلی ۷ کیلوگرم ظرفیت دارد، درب از جلو می‌باشد، از نوع تسمه‌ای است و سرعت موتور آن ۱۲۰۰ دور در دقیقه است، از نظر ظاهری هم تا حدی زیادی شبیه به مدل قبلی است و شاید در بخش دکمه‌ها کمی چینش تغییر کرده باشد.

از نظر مصرف انرژی همانند مدلی قبلی است و برچسب انرژی ++A را دریافت کرده است، چندین برنامه مختلف شستشو دارد که سریعترین آن ۱۵ دقیقه است که برای کارمندان مظلوم که صبح تا شب سرکار هستند مناسب است. D:

البته دقت داشته باشید که برنامه‌های مختلف شستشو تنها از نظر زمان با یکدیگر متفاوت نیستند، وقتی شما یک برنامه شستشو را انتخاب می‌کنید دمای آب، مدلت زمان شست‌وشو، سرعت موتور برای شست‌وشو، سرعت خشک کن و مقدار خیس کردن و مقدار آب کشی لباس و … همگی بر اساس برنامه شست‌وشو و نوع لباس‌های شما به صورت اتوماتیک تنظیم می‌شود.

این مدل دارای یک برنامه میکس است که برای زمانی که از هر نوع لباسی در ماشین لباسشویی وجود دارد مناسب است، البته در مدل قبلی اشاره نشد که این برنامه وجود دارد یا خیر، اما به احتمال زیاد در مدل قبلی هم این قابلیت وجود داشته باشد.

 

از نقاط قوت دستگاه به گفته کاربران می‌توان به: رضایت از برند، شستشوی تمیز و کیفیت بالا اشاره کرد.

 

از نقاط ضعف به گفته کاربران می‌توان به قیمت بالا اشاره کرد. برخی از قیمت این محصول رضایت ندارند.

 

۳- ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU-63100 ظرفیت ۶ کیلوگرم

ماشین لباسشویی پاکشوما

به سومین ماشین لباسشویی پاکشوما یعنی مدل TFU-63100 رسیدیم که ۷۹% از خریداران این محصول را به دیگران توصیه کرده‌اند و همچنین امتیاز ۴ را از خریداران دریافت کرده است که همه این موارد نشان از رضایت بالای خریداران است.

 

این ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU-63100 دارای ظرفیت ۶ کیلوگرمی است. بنابراین، برای یک خانواده ۳ تا ۴ نفره مناسب است.

این مدل لباسشویی پاکشوما با سرعت ۱۰۰۰ دور دقیقه می‌چرخد که نسبت به مدل‌های قبلی کمی سرعت کمتری دارد، مدل های قبلی ۱۲۰۰ دور در دقیقه سرعت داشتند که البته این موضوع در کاهش مصرف انرژی این محصول هم موثر بوده است و تا حدی نسبت به مدل های قبلی مصرف انرژی کمتری دارد.

از ویژگی های این ماشین لباسشویی پاکشوما قابلیت Delay است که به نام امکان تنظیم زمان شروع کار هم مشهور است، به کمک این قابلیت می‌توانید زمان شروع به کار دستگاه را مشخص کنید، به طور مثال زمان شروع کار را طوری تنظیم کنید که اتمام شستشو با بازگشت شما به خانه یا بیدار شدنتان از خواب هماهنگ باشد، این قابلیت برای زندگی های پر مشغله امروزی مناسب است. (البته چیز زیادی از زندگی برای ما نمونده)

یکی دیگر از ویژگی‌های این لباسشویی وجود برنامه‌های مختلف شستشو است، این لباسشویی ۲۱ برنامه شستشوی متفاوت دارد که دست شما را در شستشوی انواع لباس با جنس‌های مختلف باز می‌گذارد.

به طور مثال برنامه DUVET امکان شستن انواع روتختی و ملحفه را برای شما فراهم می‌کند یا برنامه Cotton برای شستن انواع لباس نخی مناسب است و همینطور انواع برنامه مختلف که برای لباس‌های مختلف مناسب هستند، یک برنامه میکس هم برای شستن لباس‌های درهم که از جنس‌های مختلفی هستند وجود دارد.

 

برند معتبر، کیفیت شستشوی بالا، نمایشگر و پنل بسیار باکیفیت و کاربردی و عملکرد مطلوب TFU-63100 را در دسته ماشین لباسشویی‌های دارای ارزش خرید بالا قرار داده است.

 

نقطه ضعف برجسته‌ای ذکر نشده است تنها در دو مورد خریداران به کمی صدا و لرزش اشاره کرده‌اند.

 

۴-ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU 73200 ظرفیت ۷ کیلوگر

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU 73200 ظرفیت 7 کیلوگرم

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU 73200 که امتیاز ۴.۵ را از خریداران دریافت کرده است و ظرفیت ۷ کیلوگرمی دارد و برای یک خانواده حدودا ۴ نفره کاملا مناسب است.

این ماشین هم مانند مدل‌های قبلی درب از جلو است، نمایشگر LED آن در قسمت جلو قرار گرفته است و پنل کاربردی و پیشرفته‌ای دارد، محل ریختن پودر در سمت دیگر پنل است که کشیدن به سمت بیرون باز می‌شود.

این ماشین مانند مدل‌های قبلی با سرعت ۱۲۰۰ دور بر دقیقه می‌چرخد و در عین حال مصرف انرژی بسیار مناسبی دارد، این مدل هم مانند مدل‌های قبلی نظرات مثبت زیادی دریافت کرده است، اما میزان فروش آن نسبت به مدل‌های قبلی کمی کمتر است.

 

عملکرد خوب، صدای کم، برنامه شستشوی متنوع و قیمت مناسب از ویژگی های برجسته ذکر شده توسط خریداران هستند.

 

منبع: https://www.goodhousekeeping.com/appliances/washer-reviews/g105/washing-machine-reviews/

false
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true

بت اسپات