×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
false

آنیتا دریمر | Anita Dreamer

 

آنیتا دختر ۱۵ ساله متولد ۲۳ آگوست ۲۰۰۵ ( ۱ شهریور ۱۳۸۴ ) به طور ناگهانی متوجه شد رویا و هدفش چیزی که دیگران و اطرافیانش بهش میگفتن یعنی تحصیل و دکتر شدن نیست و علاقه ی خودش یعنی خوانندگی و دنیای موسیقی رو پیدا کرد؛  اون با وجود شرایط سخت و موانع زیادی که در مقابل اهدافش وجود داره همیشه سعی داشت و داره که به راهش ادامه بده تا به موفقیت برسه‌.

آنیتا کار خودش رو ابتدا از کاور و بازخوانی آهنگ های خواننده های مورد علاقش شروع کرد و در چنل تلگرامش خودش با آدرس t.me/Dreameranita به اشتراک گذاشت و هنوز به کاور کردن ادامه میده و قصد انتشار آهنگ های اورجینال که توسط خودش نوشته شده رو هم داره که بزودی کار روشون رو به اتمام میرسونه و تکمیل میکنه !

به گفته ی خود آنیتا اون باور داره که حرف های منفی دیگران نمیتونه نقشی تو زندگیش و مسیر آیندش داشته باشه و همواره به دوستان و دنبال کننده هاش توصیه میکنه که یک رویاپرداز باشند و هرگز دست از سخت کار کردن و تلاش بر ندارند و او همچنین اعضای فندوم آینده ی خودش رو Dreamers صدا میکنه . آنیتا همچنین معتقده که اگه کسی از زندگی کنونی خودش راضی نیست خیلی راحت میتونه تصمیم به عوض کردن زندگی و سرنوشتش بگیره و به نیروی جدب کائنات اعتقاد خیلی زیادی داره.

نام فامیلی اون قراره تغییر کنه اما لقب هنریش رو دریمر انتخاب کرده ؛ اون دوست داره بعد از مهاجرت به کشور رویاهاش یعنی ایالات متحده آمریکا فامیلی خودش رو تغییر بده .

در طی روند کاوریست بودن در پیام رسان تلگرام اون دوستان مجازی زیادی پیدا کرده که خیلی از اون ها افکار و عقاید شبیه به او داشتند و با تعدادی از اون ها همکاری داشته و بنظر میرسه "لیا" یکی از نزدیکترین دوستاش ممکنه در یکی از ترک های البوم اورجینالی که درحال ساخت هست حضور داشته باشه.

آنیتا هم مانند خیلی های دیگه با کلمات منفی و مخالفت های زیادی رو به رو میشه اما هیچوقت تسلیم نمیشه تا وقتی که رویاهاش رو به واقعیت تبدیل کنه. صفحه ی آنیتا دریمر در اینستاگرام هنوز به طور جدی فعالیتی توش آغاز نشده ولی احتمالا در آینده قرار هست کاورهایی ازش در اینستا به اشتراک گذاشته شه : Itsanitadreamer

و همچنین جهت دنبال کردن کار ها و کاور های آنیتا میتونید به چنل تلگرامی اون مراجعه کنید :

T.me/Dreameranita

 

 

دایانا اورلندو | Dayana Orlando

(زهرا فتحی)خواننده ، ترانه نویس و نوازنده ایرانی به زبان های انگلیسی و لاتین(اسپانیایی) و سبک پاپ ،الکترو پاپ و دنس پاپ است که با نام هنری دایانا اورلندو شناخته میشود . دایانا متولد۱۹سپتامبر۲۰۰۷ ( ۲۸ شهریور ۱۳۸۶ ) در تهران،ایران است .دایانا فعالیتش را در سال ۲۰۲۱ در چنل تلگرامش با بازخوانی ترانه های هنرمندان مورد علاقه اش شروع کرد و اولین کاور خودرا در ۱۸ ژانویهٔ۲۰۲۱ منتشر کرد . همچنین دایانا اولین ترانه اورجینال خودش رو با همکاری آنیتا دریمر و لیا به زبان اسپانیایی_انگلیسی در تاریخ ۹ مارس ۲۰۲۱ منتشر کرد.

 

دایانا زمانی که ۱۱ سال داشت با دوستانش درباره دنیای موسیقی و خوانندگی بحث میکردن و بعد از آن متوجه این شد که هدف و آرزو و شغل مورد علاقه اش موسیقی و خوانندگی است اما اوایل خانواده اش باهاش مخالفت داشتن و حرفهای دایانارو به شوخی میگرفتن اما با گذر زمان متوجه این شدن که تصمیم دایانا قطعی است . دایانا با وجود سختی ها و شرایط سخت و موانع زیادی که درمقابل اهدافش وجود داره هیچوقت تسلیم نشده و همیشه سعی داره با وجود تمام سختی ها به راهش ادامه بده . 

به گفته ی خود دایانا اون باور داره که حرفای منفی دیگران نمیتونه تاثیری توی حرفه و زندگیش داشته باشه و هیچوقت حرفای منفی باعث تسلیم شدن و از دست دادن اعتماد به نفسش نمیشه و بلکه پرقدرت و قوی تر از قبل دوست داره که راهشو ادامه بده و اون همیشه میگه که (اگر انتقادی از ما دارید و میخواید بگید و فکرمیکنید که باعث پیشرفتمون میشه بگید تا بتونیم ازش برای بهتر شدنمون استفاده کنیم در غیر این صورت بهتره که حرفی نزنید چون هیچوقت حتی کوچکترین توجهی به حرفتون نمیکنم)

 

همچنین دایانا همیشه به فناش میگه که : هیچ کاری نشدنی نیست و قطعا میتونید با تلاش و اراده و اعتماد به نفس انجامش بدید شما آزادید که هرکاری میخواید انجام بدید به شرط اینکه به سه چیز آسیبی نزنید اون سه چیز اعم از ۱خودتون۲دیگران و ۳طبیعت هستش ! و اون میگه که : (هیچوقت خودتون رو دست کم نگیرید و به نظرات و حرفهای منفی دیکران هیچ توجهی نکنید چرا که دیگران آزادن نظر بدن و ماهم آزادیم که به نظرشون اهمیت ندیم و )و این حرف رو با توجه به نظرها و حرفهای منفی گفته است.

 

ساز مورد علاقه ی دایانا گیتار و پیانو هستش و در حال حاضر به آموختن ساز گیتار  میپردازه.همچنین دایانا خودش با کمک دوستانش از جمله آنیتا دریمر آهنگ مینویسه و گاهی آهنگایی را که مینویسه با گیتار مینوازد .

 

دایانا اعضای فندومش رو Dayanator(دایاناتور)صدا میزنه.

 

دایانا گفته که دوست داره همه با اسم هنریش یعنی (دایانا) صداش بزنن و گفته که اسم و فامیلی اصلیه خودش مناسب با کار و حرفش نیست و دوست داره که برای این هدف بزرگش به کشور رویاهاش یعنی ایالات متحده آمریکا مهاجرت کنه.

 

میوه ی موردعلاقه ی دایانا انبه و توتفرنگی است و رنم مورد علاقش صورتی و زرد است. هچنین غذای موردعلاقش فست فود هستش

 

دایانا گفته که قراره به زودی در صفحه ی اینستاگرام فعالتیش رو به طور جدی شروع کنه و همچنین در آپ های دیگری مانند soundcloud و……..

 

شما میتونید جهت دنبال کردن کارهای این هنرمند در چنل تلگرامی اش به این آدرس (T.me/Dayanator)در تلگرام بپیوندید

false
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true

بت اسپات